• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 14:30

Detail zákazky Z202213796

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 11:01
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 14:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 14:30

Základné údaje

Z202213796

OF-263870

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157505

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a upratovacie prostriedky

čistiace prostriedky a prostriedky na upratovanie

  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 24311900-6 - Chlór
  • 33631200-4 - Zmäkčovadlá a ochranné prostriedky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 39224100-9 - Metly
  • 39224200-0 - Kefy
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 39224310-4 - WC kefy
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 39224350-6 - Lopatky na smeti
  • 39225300-8 - Zápalky
  • 39514500-3 - Umývacie žinky
  • 39525810-9 - Handry na leštenie
  • 39541130-6 - Motúzy
  • 39542000-3 - Handry
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39811100-1 - Osviežovač vzduchu
  • 39812100-8 - Leštidlá na podlahu
  • 39822000-0 - Žieravé čistiace prostriedky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 39831220-4 - Odmasťovacie prostriedky
  • 39831240-0 - Zlúčeniny na čistenie
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a  upratovacie prostriedky
Funkcia
Predmety a prostriedky na upratovanie a čistenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jadrové mydlo na pranie v krabičke 200g - množstvo ks 2400
Mydlo mazľavé 9 kg - množstvo ks 136
Čistiaci prášok  na riad - sypký 500 g - množstvo ks 4000
Čistiaci prášok jemne tekutý  600g - množstvo ks 3660
Saponát na riad 5 litr. JAR príp. ekvivalent - množstvo ks 924
Saponát na riad 1 litr. JAR príp. ekvivalent - množstvo ks 4320
Saponát na podlahu 1 litr. AJAX príp. "  ekvivalent " - množstvo ks 1500
Čistiaci prostriedok na okná 500 ml - množstvo ks 2440
Gril pur 500 ml príp. " ekvivalent " - množstvo ks 300
Odmasťovač za studena 750 ml - množstvo ks 60
Odmasťovač za studena 1 litr. - množstvo ks 60
Osviežovač vzduchu 300ml sprey - množstvo ks 2052
Finish soľ 1,5 kg - príp.ekvivalent  množstvo ks 60
Finish tabl. / 90ks  v balení / - množstvo bal 80
Finish leštidlo do umývačky 400 ml - množstvo ks 80
Prášok na pranie   36  pracích dávok - množstvo ks 534
Čistič  odpadu a sifónu  SIFO príp. " ekvivalent " - množstvo ks 1460
Pulirapid 500 ml "ekvivalent" - množstvo ks 3984
Kryštalická soľ 1 kg - množstvo ks 26
Handry na podlahu  / netkaná 60 x 50 cm / - množstvo ks 4340
Utierka frieb  farebná - množstvo ks 3600
Handričky farebné   30 x 35 cm / 4 rôzne farby,    z každej po 2400 ks  / - množstvo ks 12000
Hubka na riad s drôtenkou  malá  - množstvo ks 3500
Hubka na riad veľká  - množstvo ks 13880
Drátenka PVC - množstvo ks 260
Drátenka niklová - množstvo ks 260
Kefka na skúmavky 12 mm - množstvo ks 460
Kefka na skúmavky 14 mm - množstvo ks 50
Kefka na skúmavky 16 mm - množstvo ks 50
Kefka na fľaše 40 mm - množstvo ks 50
Kefka na fľaše 60 mm - množstvo ks 50
Kefka na ruky drevená - množstvo ks 300
Kefka na ruky PVC - žehličková - množstvo ks 1300
Kefka na ruky s dlhou rúčkou - množstvo ks 200
Ryžák - ručná drevená kefa - množstvo ks 330
Ryžák  - podlahový na palicu - množstvo ks 30
Portviš drevený s násadou - množstvo ks 300
Násada drevená - množstvo ks 30
Metla ciroková - množstvo ks 50
Metla ryžáková - množstvo ks 50
Lopatka na smetie  + metlička - množstvo ks 390
Lopatka kovová - množstvo ks 6
Upratovacia súprava držiak mopu + palica - množstvo ks 70
Mop -náhrada - množstvo ks 250
Wc kefy - súprava - množstvo ks 370
Zvon na odtok - množstvo ks 25
Vedro PVC 10 litr. - množstvo ks 40
Metlička drevená - ručná - množstvo ks 20
Mop Fix Mikro soft 40 cm - množstvo ks 150
Mop fix  40 cm  -náhrada / s farebným uchytením  / viď príloha - množstvo ks 9800
Prípravok na nábytok Diava  500 ml príp. ekvivalent - množstvo ks 900
Rukavice gumené  /veľ. S, M. L  / - množstvo pár 1920
Rukavice bavlnené biele / balenie po  12 ks  / veľ.č. 7,8,9,10,11 / - množstvo pár 240
Rukavice pracovné Megpie  / veľ. M, L, XL / - množstvo pár 600
Fixinela 500 ml - množstvo ks 4400
Fixinela pasta 200 g - množstvo ks 360
Savo 1,2 litr. - množstvo ks 4900
Savo proti plesni s rozprašovačom  500 ml - množstvo ks 400
Somo - kyslý čistiaci prostriedok  5 litr. - množstvo ks 480
Leštenka na podlahu 900 ml. - Alex príp. ekvivalent - množstvo ks 240
Neutralizítor Cleamen 101/201 1 litr. - množstvo ks 360
Metlička drevená ručná ks 20
Zápalky / 1 bal. = 10 ks / - množstvo bal. 600
Špilky lipové  / 1 bal. = 100 ks / - množstvo bal. 600
Gumičky  1 bal= 1 kg - množstvo bal. 30
Špagát 250 g polypropylénový - množstvo ks 1330
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jadrové mydlo Zenit 200g alebo "ekvivalent " mydlo na pranie všetkých druhov bielizne s minimálnym obsahom mydla 68 %
Mydlo mazľavé 9 kg mydlo mazľavé draselné bez aditív a konzervantov, určené na upratovanie podláh  hygienických zariadení , stien pred maľovaním
Čistiaci prášok na riad 500g. - sypký práškový čistiaci prostriedok na kuchynský riad, vane, umývadlá, armatúry a keramické obkladačky.
Real classic   - tekutý abrazívny krém s vysokou účinnosťou  alebo "ekvivalent" - Real classic spája silu čistiaceho prášku s jemnosťou krému, je šetrnejší než prášok a pritom univerzálny a spoľahlivo silný,  umyje i silne zašpinené povrchy, ktoré nemožno očistiť bežným spôsobom
Saponát na riad 5 litr. JAR príp. ekvivalent tekutý prípravok . Hl. vlastnosti produktu: určené pre ručné umývanie, šetrné k pokožke rúk, účinne odstraňuje mastnotu, na riade zanecháva lesk, má neutrálne pH, neobsahuje fosfáty
Saponát na riad 1 lit. JAR príp. ekvivalent určené pre ručné umývanie, šetrné k pokožke rúk, účinne odstraňuje mastnotu, na riade zanecháva lesk, má neutrálne pH, neobsahuje fosfáty
Prostriedok na umývanie podláh 1 lit. AJAX príp. ekvivalent univerzálny čistiaci prostriedok pre čistenie podláh a veľkých plôch, bezpečná hodnota PH, rôzne parfemácie.
Čistiaci prostriedok na okná 500 ml určený na čistenie okenných tabulí, zrkadiel a iných povrchov zo skla, vhodný aj na dolešťovanie glazovaných obkladov, či nábytku s vysokolesklou úpravou, ktorý znáša ošetrenie alkoholovými čističmi
Grilpur čistič rúr a grilov 500 ml  príp."  ekvivalent" špeciálny čistiaci prostriedok na odstraňovanie pripálených pokrmov a tukov z rúr na pečenie a grilov , odstraňuje mastnotu, vhodný ako alkalický preimyselný čistič
Odmasťovač za studena 750 ml / rozprašovač / prípravok na čistenie sporákov, rúr, konvektomatov
Odmasťovač za studena  1litr. náhradná náplň k rozprašovaču
Osviežovač vzduchu 300ml neutralizuje pachy, príjemne prevonia priestor, mix vôní
Finish soľ 1,5 kg príp. "ekvivalent " účinne zmäkčuje vodu a zvyšuje čistiaci účinok umývacieho prostriedku. Pomáha predchádzať škvrnám a stopám vody na vašom riade. Zabraňuje usadzovaniu vodného kameňa a predlžuje životnosť umývačiek
Finish tablety 90 ks v balení príp. " ekvivalent " výborné odmasťovacie schopnosti., dokonalé odstránenie nečistôt, čajových škvŕn a mastnoty, ochrana umývačky a filtra pred vodným kameňom.
Finish leštidlo 400 ml príp. " ekvivalent " odstraňuje vodný kameň a mastnotu čistí filter, odpad.
Prášok na pranie,  36 pracích dávok  Bonux príp. "ekvivalent" prípadne balenie  - 20 pracích dávok;  účinný pri teplotách 30°C, 40°C, 60°C, 90°C
Sifo - čistič sifónov odpadov 500g príp. "ekvivalent" určený na čistenie sifónov, výleviek, vaní , wc,.
Pulirapid Splendy na nerezové povrchy 500 ml " príp. " ekvivalent " určený na čistenie nerezových povrchov , odstraňuje vápenaté usadeniny
Kryštalická soľ 1 kg prostriedok na zmäkčenie vody, zvyšuje aj účinnosť pracieho prášok
Handra na podlahu rozmer  60 x 50 cm , príp. 60 x 60 cm ,vysoko savý materiál
Hubová utierka 100 % celulóza výnimočne savá, vhodná na každý povrch, špeciálne zloženie obmedzuje vznik plesne v utierke
Handričky farebné rozmer  30 x 35 cm ,  príp. 30 x 30 cm ,zloženie  viskóza + PP, požadujú sa  4 rôzne farby - z každej farby 3000 ks
Hubka na riad s drôtenkou - malá max. 10 ks v balení
Hubka na riad - veľká max. 5 ks v balení
Drátenka PVC je vyrobená z plastu a má mäkký povrch, účinne čistí ale nepoškriabe
Drátenka nerezová max. 2 ks v balení
Kefka na skúmavky, d =  12 mm určená na čistenie skúmaviek, úzkych fliaš
Kefka na skúmavky, d =  14 mm syntetické vlákna  PA, vejárik, teleso plastové
Kefka na skúmavky, d =  16 mm syntetické vlákna PA, vejárik, teleso plastové
Kefka na fľaše, d =  40 mm syntetické vlákna PA, vejárik, teleso plastové
Kefka na fľaše, d =  60 mm syntetické vlákna PA, vejárik, teleso plastové
Kefka na ruky drevená -
Kefka na ruky PVC - žehličková - jednostranná
Kefka na ruky s dlhou rúčkou -
Ryžák -ručná kefa drevený ryžák na podlahy
Ryžák -  podlahový na palicu ryžák podlahový na palicu  24 cm drevený s  hladkou dierou
Portviš drevený s násadou zmeták 30 cm drevený s hladkou dierou
Násada drevená násada drevená 120 cm d 24mm s kónusom
Metla ciroková metla má cirokové štetiny, neobsahuje PVC vlákna , násada. drevená
Metla ryžákova metla so štetinami zo syntetických vlákien je určená na upratovanie väčších nečistôt, drevené teleso , palica - dĺžka: 120 cm
Súprava metlička s lopatkou metlička je osadená syntetickým vláknom, lopatka má gumenú lištu
Lopatka kovová lopatka so šírkou 235 mm, materiál lopatky je pozinkovaný plech
Upratovacia súprava  držiak mopu, palica viď príloha č.2
Mop - náhrada viď  príloha č.3  - náhradný mop k upratovacej súprave
WC súprava sada : kefa + plastový kryt
Zvon na odtok gumový zvon na čistenie odpadu, rukoväť je z dreva, určený na čistenie opadov
Vedro PVC 10 litr. plastové vedro s výlevkou
Metlička drevená ručná metlička drevená so syntetickým vlasom
Mop fix Micro soft  40 cm / viď príloha č. 4  / vhodný na všetky druhy povrchov, je testovaný na min. počet pracích cyklov, znesie aj vývarku, ale doporučená teplota prania je 60°C, účinný na sucho, vlhko aj mokro, má farebné rozlíšenie.
Mop bavlnený - náhrada - farebné uchytenie / viď príloha č. 5 / bavlnený mop z rady profi vhodný pre fixové držiaky.Má husto pretkávanú priadzu v 11 radoch, , vďaka polyesterovému plátnu znesie vyvárku, používa sa na mokro a má rokmi overenú kvalitu i životnosť.
Prípravok na nábytok Diava  500 ml s rozprašovačom príp. ekvivalent čistiaca a leštiaca emulzie na všetky druhy nábytku
Rukavice gumené ochranné gumové rukavice , dezén v prstovej a dlaňovej časti; množstvo z uvedených veľkostí bude upresnené v jednotlivých objednávkach
Rukavice bavlnené - biele bavlnený úplet s terčíkmi na dlani a na prstoch , bez manžety, gumička v zápästí; množstvo z uvedených veľkostí bude upresnené v jednotlivých objednávkach
Rukavice pracovné Megpie príp. ekvivalent vyrobené z bravčovej usne a textilu, na dlani majú zosilnenie , na chrbte rukavíc je bavlnená tkanina, celokožené prekrytie palca a špičky prstov; množstvo z uvedených veľkostí bude upresnené v obj.
Fixinela  500 ml vysoko účinný čistiaci prostriedok obsahujúci anorganickú kyselinu a účinné tenzidy
FIxinela pasta 200 g čistiaca pasta na nerez a plasty, súčasťou výrobku je špongia
Savo  originál 1,2 litr. tekutý dezinfekčný prípravok účinný na dezinfekciu úžitkovej vody (bazény, studne) a povrchov, spoľahlivo likviduje baktérie, vírusy, riasy a mikroskopické huby
Savo proti plesni  s rozprašovačom 500 ml dezinfikuje a bieli , efektívne odstraňuje plesne, huby, lišajníky a kvasinky
Somo - litr. 5 litr. kyslý nepenivý čistiaci prostriedok , vynikajúco rozpúšťa vodný kameň, hrdzu, kotlový a močový kameň, zvyšky cementu, malty a iných usadenín anorganického charakteru
Leštenka na podlahu renovátor podláh jednoducho a rýchlo obnovuje a chráni drevené a laminátové podlahy. Zanecháva ich ako nové. Po aplikácii produktu je každodenná údržba podlahy jednoduchšia.
Neutralizátor Cleamen 1 litr. Neutralizátor pachov a interiérový osviežovač. Prípravok je možné rozprašovať koncentrovaný, alebo zriedený na steny, nábytok (i drevenný), na textilné čalúnenie , závesy a žalúzie.
Metlička drevená ručná metlička drevená, zmes vlásie a syntetických vlákien
Zápalky klasické bezpečnostné zápalky s plným škrkátkom, priemerný počet zápaliek v krabičke: 38 ks, dĺžka zápalky: 41 mm - 43 mm
Špilky lipové špajdľa drevená nehrotená d=2,5mm  x 30 cm
Gumičky gumička zelená  1mm d=5cm
Špagát 250g polypropylénový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú čistiace  a upratovacie prostriedky (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4. tejto dohody.
2.2 Objednávateľ posúdi predložený " vlastný návrh plnenia " a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený vlastný návrh plnenia  zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1. tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody.
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte .PDF (odporúčaný formát):
a) Kalkuláciu ceny dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu v EUR s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu za predmet dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena.
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo, pracovná pozícia.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list ,KBÚ (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil vo vlastnom návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody.
4.1. V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť doklady a dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF.
4.1.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom. Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ.
4.2 Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty podľa bodu 4. tejto dohody a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať  množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody.
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do troch (3) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom.
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. V objednávke objednávateľom  poverená osoba  uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - druh a množstvo tovaru. Dátum a očakávaný čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod.
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
6.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet dohody s minimálnou dobou použiteľnosti (resp. expirácie) dvanásť (12) mesiacov odo dňa ich dodania objednávateľovi.
6.3 Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. íná podstatná zmena dodávaných tovarov.
6.4 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi v rozsahu uvedenom v bode 4. písm. c)- f) alebo 4.1 . Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody.
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov, ich množstvo, jednotkové a celkové ceny tovarov s a bez DPH v EUR, sadzbu DPH. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
11.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom.
11.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom.
11.3 Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru uvedením zloženia tovaru (v prípade, ak je to relevantné). v slovenskom resp. českom jazyku.
11.4 V prípade tovarov, ktorých balenie je kartón (kartónový nepriehľadný obal), objednávateľ požaduje, aby dodávateľ balenie označil min. údajmi o tovare - názov tovaru, počet kusov v balení
12. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedené v tejto dohody. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14.tejto dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14 tejto dohody.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t. j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom, ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.).
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu.
15.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 15.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar, resp. na jeho jednotlivé položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu.
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 4, je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do 7 kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak.
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku dohody, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote 7 kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania podľa bodu 15.1.2 . tejto dohody, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v v súlade s dohodou účastníkov dohody.
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto dohody za cenu určenú prieskumom trhu, alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 15.1.2 ,  je objednávateľ oprávnený písomne vypovedať rámcovú dohodu s jedno mesačnou výpovednou lehotou.
15.1.5 Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca.
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke.
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
20. V prípade porušenia bodu 19.  je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% ( desať  percent)  z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadavkách na plnenie tejto dohody.
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
23. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
24. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto dohody. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
24.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania dohody. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

116 291,06

116 291,06

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2022 11:07

25.11.2022 11:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 11:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 899
 397
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2022 09:38 - Vstupná ponuka 116 291,06 € Cena bez DPH
25.11.2022 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 116 291,05 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS