36332500
MŠK Púchov s.r.o.
1. mája 834/29, Púchov, 02001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Elektronické stravovacie poukážky
elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
|
1. Elektronické stravovacie poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov od 31.12.2022 do 31.12.2023. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky | € | 5,1 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | kus | 32 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | kus | 7950 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, číslo karty, bezpečnostný čip, platnosť karty, návod na používanie pre držiteľa karty |
| Elektronická stravovacia karta umožňuje | bezkontaktné použitie (do hodnoty € 50) alebo použitie pomocou PIN kódu |
| Elektronická stravovacia karta umožňuje | overenie zostatku hodnoty stravných jednotiek v eurách, prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom (mobilnou aplikáciou alebo SMS) |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ zabezpečí kontaktné osoby na elektronické objednávanie stravovacích kariet a stravných jednotiek. |
| Úvodné zaškolenie zamestnancami Dodávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí bezplatné dodanie elektronických stravovacích kariet do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Každá stravovacia karta musí byť vystavená vždy na meno a osobné číslo zamestnanca. |
| Minimálna hodnota transakcie držiteľa karty nie je obmedzená zákonom stanovenou minimálnou hodnotou stravnej jednotky. |
| Doba platnosti každej stravovacej karty nesmie byť kratšia ako 24 mesiacov. |
| Minimálna doba platnosti stravnej jednotky je 12 mesiacov od dobitia na stravovaciu kartu. |
| Objednávanie stravovacích kariet a stravných jednotiek bude prostredníctvom elektronických objednávok na webovom sídle Dodávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí 24 hodinovú technickú podporu pre príjem elektronických objednávok. |
| Dodávateľ k príslušným stravovacím kartám sa každý mesiac priradí príslušné množstvo stravných jednotiek objednaných podľa potrieb Objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí notifikáciu o prijatí elektronickej objednávky stravovacích kariet a stravovacích jednotiek. |
| Priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám musí byť zabezpečené do 24 hodín od prijatia elektronickej objednávky. |
| Dodávateľ zabezpečí funkcionalitu notifikácie pri každej transakcii na stravovacej karte (SMS, e-mail). |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na zablokovanie / odblokovanie stravných jednotiek na stravovacích kartách. |
| V prípade straty karty, zničenia alebo krádeže možnosť blokovania stravovacej karty a 1x ročne bezplatné vystavenie a dodanie náhradnej karty spĺňajúcej požiadavky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky v závislosti od ekonomických možností a v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách. |
| Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích kariet minimálne s 15 zariadeniami v meste Púchov, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov alebo kúpu potravín na území mesta Púchov. |
| Použitie stravovacej karty na území SR. |
1.Mája 834/29, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
12
7 950,00 ks
40 545,00
40 545,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2022 10:37
18.11.2022 10:35
18.11.2022 10:50
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.11.2022 11:02 - Vstupná ponuka | 40 545,00 | € | Cena bez DPH |
| 16.11.2022 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 544,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: