• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 12:25

Detail zákazky Z202213784

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2022 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 12:25

Základné údaje

Z202213784

OF-264966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126774

Objednávateľ

00632414

Centrum sociálnych služieb - NÁDEJ

197, Dolný Lieskov, 01821, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Korytový žehlič

žehlenie, manglovanie

  • 42932000-8 - Mangle
  • 42718100-3 - Žehliace stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Korytový žehlič
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka valca mm 1500 1600
priemer valca mm 250 330
príkon elektrického ohrevu kW 13
napätie V 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ohrev elektrický
poťah valca z nehorľavej textílie určenej pre ochranu pred plameňom a teplom áno
vstup a výstup bielizne z prednej strany áno
automatická ochrana rúk a núdzové STOP tlačidlo áno
koryto na bielizeň áno
vrátane zabudovaného odsávania pár áno
Plynulá voľba rýchlosti žehlenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu plnenia, vrátane demontáže pôvodného korytového žehliča bez likvidácie, dopravy na miesto plnenia, balné, montáž na pripravené el. prívody, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytne žiadne preddavky ani zálohové platby
Kupujúci požaduje predložiť aktualizovaný rozpočet ( rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH) do 2 dní od uzatvorenia zmluvy.
Kupujúci vyžaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 14,00 hod.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní predmetu plnenia na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti 30 dní.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácií požadovanej objednávateľom.
Požaduje sa doloženie splnenia technických vlastností formou technického listu alebo certifikátu od výrobcu do 48 hod. od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Termín dodania a inštalácie korytového žehliča je najneskôr do 13.12.2022.
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Odborné zaškolenie a zaučenie personálu na obsluhu zariadenia odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Ak je potrebné technické zaškolenie pre údržbu odborne spôsobilou osobou s písomným potvrdením o zaškolení.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať zariadenie v sídle objednávateľa na vlastné náklady a po oprave zariadenie doručiť do sídla objednávateľa na vlastné náklady. Toto neplatí v prípade, ak je možné stroj opraviť na mieste.
Objednávateľ požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane potrebných náhradných dielov, dopravy, minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Lieskov 197, Dolný Lieskov, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2022 08:00 — 13.12.2022 13:00

1,00 kus

6 900,00

5 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené / uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2022 09:52

16.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2022 19:38 - Vstupná ponuka 6 900,00 € Cena s DPH
16.11.2022 05:37 - Najvýhodnejšia ponuka 6 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS