31947000
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK
44325851
TOPPRO s.r.o.
Liesková 20, Košice, 04001, SVK
Upratovanie a čistenie priestorov KÚS SR
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie
Služba
|
1. Upratovanie a čistenie priestorov Kancelárie Ústavného súdu SR.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť od dodávateľa kompletný upratovací servis - priebežné zabezpečovanie upratovania, čistenia a dezinfekcie kancelárskych priestorov, pojednávacej miestnosti, spoločných priestorov (vstupné priestory, schodiská, chodby), sociálnych zariadení a pod. ( kuchynky, sklady, archívy) a knižničných priestorov v budovách Kancelárie Ústavného súdu SR. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelárie spolu (podlaha: tvrdá) | m2 | 2220 | ||
| Kancelárie spolu (podlaha: laminátová) | m2 | 485 | ||
| Kancelárie spolu (kobercové plochy) | m2 | 1152 | ||
| Registratúrne stredisko (podlaha: dlažba) | m2 | 90,75 | ||
| Pivničné priestory a kotolne (podlaha: dlažba) | m2 | 263 | ||
| Exteriérové dvere a rámy | m2 | 78 | ||
| Okná, svetlíky a balkónové dvere | m2 | 1465 | ||
| Výťahy pre 8 osôb max. nosnosť 630 kg | ks | 3 | ||
| WC | ks | 36 | ||
| Pisoár | ks | 21 | ||
| Umývadlo | ks | 42 | ||
| Bidet | ks | 6 |
|
2. Upratovanie a čistenie priestorov Kancelárie Ústavného súdu SR - rozsah a periodicita.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Rozsah a periodicita požadovaných upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb. |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ požadovanej služby | Periodicita |
| Vynášanie vreciek z odpadkových košov, vynášania odpadkov do určeného priestoru | denne (t.j. len počas pracovných dní) |
| Utieranie prachu na bežne dostupných miestach | denne |
| Umytie, čistenie a dezinfekcia sociálnych zariadení | denne |
| Vyčistenie a preleštenie vodovodných batérií | denne |
| Vyčistenie výťahov, preleštenie nerezových dverí a stien výťahov | denne |
| Čistenie vnútorných vchodových rohoží a čistiacich koberčekov | denne |
| Umytie tvrdých podláh | denne |
| Preleštenie zrkadiel | 1 x týždenne |
| Vyčistenie a preleštenie zábradlí | 1 x týždenne |
| Utretie prachu z parapetov, rámov obrazov a menej dostupných miest | 1 x týždenne |
| Umytie odpadkových košov a exteriérových popolníkov | 1 x týždenne |
| Ošetrenie nábytku vhodným prostriedkom | 1 x týždenne |
| Preleštenie a vyčistenie presklenných stien a sklenených výplní interiérových dverí | 1x týždenne |
| Umyť a dezinfikovať kľučky dverí a ich okolie | 1 x týždenne |
| Vysávanie kobercových plôch | 1 x týždenne |
| Umytie laminátových podláh | 2 x týždenne |
| Ometanie a vysávanie pavučín | 1 x mesačne |
| Očistenie sedacích súprav a kresiel | 1 x mesačne |
| Umytie umelých kvetov | 1 x mesačne |
| Preleštenie sklenených plôch na nábytku a vytrín | 1 x mesačne |
| Umytie a čistenie exteriérových dverí a rámov | 1 x mesačne |
| Umytie podlahy v registratúrnom stredisku | 1 x mesačne |
| Tepovanie kobercových podláh | 1 x ročne |
| Umytie a čistenie interiérových dverí, zárubní a prahov | 2 x ročne |
| Obojstranné umývanie okien, okenných rámov, vrátane svetlíkov nad vstupnými dverami, balkónových dverí | 2 x ročne |
| Umývanie podláh s dlažbou v pivničných priestoroch a kotolniach | 2 x ročne |
| Čistenie radiátorov | 2 x ročne |
| Čistenie stropných svietidiel | 2 x ročne |
| Čistenie vypínačov a zásuviek | 2 x ročne |
| Ošetrenie kožených a čalúnených sedacích súprav a kresiel | 2 x ročne |
| Názov |
| 1. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie dohodnutého rozsahu a harmonogramu upratovacích a čistiacich prác odborne a včas, podľa štandardných technologických postupov, starostlivo, hospodárne v súlade so zmluvou a príslušnými právnymi predpismi. |
| 2. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť všetko potrebné technické vybavenie na realizáciu predmetných služieb, čistiace a dezinfekčné prostriedky schválené pre použitie vo vnútorných priestoroch v súlade s vnútornými predpismi BOZP verejného obstarávateľa, hygienické vrecia a ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby. |
| Bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 3. Poskytovateľ bude vykonávať predmet zmluvy len v pracovných dňoch v kanceláriách čase od 6,00 do 8,00 hod. a v spoločných priestoroch v čase od 8,00 do10,00 hod. |
| 4. Poskytovateľ zabezpečí vykonávanie dohodnutých služieb pre objednávateľa prostredníctvom svojho personálu, ktorý bude odborne a zdravotne spôsobilý. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby zamestnanci, ktorí budú vykonávať upratovacie a čistiace služby, boli firemne označení a ich správanie bolo na požadovanej úrovni. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú používať žiadnu techniku objednávateľa. V prípade výpadku svojich zamestnancov z dôvodu PN, OČR, dovolenky a pod., zabezpečí do 2 (dvoch) hodín náhradu. |
| Verejný obstarávateľ má jednu vlastnú zamestnankyňu , ktorá vykonáva upratovanie v zabezpečených priestoroch a vybraných kanceláriách. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť zastupovanie tejto zamestnankyne v čase čerpania dovolenky (cca 2 mesiace), krátkodobej OČR príp. PN. |
| 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na posúdenie bezúhonnosti zamestnancov, ktorí budú vykonávať upratovanie v priestoroch KÚS SR a zároveň odmietnuť prípadných zamestnancov dodávateľa, ktorí neabsolvujú previerku s kladným výsledkom. |
| 6. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci vykonávajúci práce pre objednávateľa sa nebudú oboznamovať s obsahom písomností nachádzajúcich sa v priestoroch objednávateľa, či akýmkoľvek spôsobom manipulovať s písomnosťami objednávateľa, nebudú otvárať skrine a nábytok, v ktorom sa môžu nachádzať písomnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a oprávňuje obstarávateľa k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
| 7. Poskytovateľ preberá na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov o BOZP, ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej ochrany a civilnej ochrany a povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedia pri výkone prác. |
| 8. Zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci služby v objekte obstarávateľa sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení objednávateľa. |
| 9. Poskytovateľ predloží objednávateľovi, pred začiatkom poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov vykonávajúcich službu u objednávateľa, vrátane telefonického kontaktu a rovnako aj zoznam zamestnancov v prípade zastupovania. |
| 10. V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní odo dňa, v ktorom sa dozvedel (prostredníctvom objednávateľa alebo vlastným dohľadom) o skutočnostiach zakladajúcich túto povinnosť. |
| 11. Objednávateľ umožní zamestnancom poskytovateľa prezliekanie a uskladnenie technických a čistiacich prostriedkov v priestoroch na to určených, bezplatne. |
| 12. Objednávateľ poskytne na účely výkonu prác bezplatne elektrickú energiu na osvetlenie aj pre používané stroje a zariadenia, ako aj teplú a studenú vodu. |
| 13. Opakované nedodržanie kvality alebo služieb, na ktoré bol dodávateľ písomne (emailom) najmenej dvakrát po sebe upozornený, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a pre objednávateľa môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| 14. Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré objednávateľ dá k dispozícii poskytovateľovi pre výkon služby. |
| 15. Zamestnanci poskytovateľa sú povinní odovzdať všetky veci nájdené na mieste výkonu služby poverenému zamestnancovi objednávateľa. |
| 16. Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
| 17. Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky nutné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
| 18. Objednávateľ má právo požiadať o výmenu zamestnanca poskytovateľa aj bez udania dôvodu. |
| 19. Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ predložil do 3 dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny za predmet zákazky v členení na jednotlivé mesiace, na základe ktorého bude poskytovateľ vystavovať mesačné faktúry za poskytované služby. Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky, ako napr. pracovné stroje, čistiaci materiál, vrecia do odpadkových košov, ochranné pracovné prostriedky. |
| 20. Poskytovateľ vyhotoví a doručí objednávateľovi faktúru za každý mesiac plnenia predmetu zmluvy a to do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Zároveň objednávateľ požaduje aby prílohou faktúry bol ním odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb. Splatnosť faktúry je 21 dní. |
| 21. Poskytovateľ predloží objednávateľovi do 3 dní od uzavretia zmluvy záväzný zoznam kontaktných osôb, ktorí budú konať v mene poskytovateľa pri plnení zmluvy. |
| 22. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
| 23. K zmene ceny predmetu zákazky môže dôjsť iba prípade: zmeny sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu; zúženia alebo rozšírenia predmetu zmluvy po dohode obidvoch zmluvných strán. |
| 24. Vykonávanie mimoriadnych služieb (upratovanie po maľovaní, stavebných prácach, odstraňovanie následkov havárií, prípadne iné súvisiace služby) bude od poskytovateľa požadované na základe písomnej objednávky. Cena bude dohodnutá v súlade so zákonom o cenách.. |
| 25. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky za poskytované služby. |
| 26. Ak poskytovateľ nie je platca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Hlavná 110, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.12.2022 00:00 — 31.05.2023 23:59
1,00 zákazka
65 000,00
50 985,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 14:39
18.11.2022 16:00
18.11.2022 16:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.11.2022 15:30 - Vstupná ponuka | 64 770,00 | € | Cena s DPH |
| 17.11.2022 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 444,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: