00317331
Mesto Ilava
Mierové námestie 16/31, Ilava, 01901, SVK
34119647
Spoločnosť Stredné Považie a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Skládka odpadov na zneškodňovanie komunálnych druhov odpadov kategórie ,,O"
Zneškodnenie, komunálne odpady, ostatné odpady, skládka odpadov
Služba
1. Skládka odpadov na zneškodňovanie komunálnych druhov odpadov kategórie ,,O"
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zneškodňovanie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie odpadu a priebežný odvoz na skládku poskytovateľa služby. Následné zneškodňovanie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. Celkové predpokladané množstvo odpadu je 2 480 ton do konca trvania zmluvy t.j. predpoklad do 30.06.2024. |
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie počas trvania zmluvy vrátane katalógového čísla odpadu: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
200203 - iné biologicky nerozložiteľné odpady | tona | 30 | ||
200301 - zmesový komunálny odpad /výstup z úpravy zmesového komunálneho odpadu | tona | 1790 | ||
200307 - objemný odpad | tona | 500 | ||
200308 - Drobný stavebný odpad | tona | 160 | ||
Úprava zmesového komunálneho odpadu pred skládkovaním | tona | 1790 |
Názov |
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za zneškodnenie predpokladaného množstva 2 480 ton počas trvania zmluvy a musí obsahovať cenu za mernú jednotku t.j. cenu za 1 tonu odpadu. V cene nie sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu odpadu všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko objednávateľ bude cenu poskytovateľa služby považovať pri uzavretí zmluvy za maximálnu zmluvnú cenu. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na zneškodnenie odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v znení neskorších predpisov. Ak poskytovateľ služby nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola vzdialená od sídla objednávateľa max. 30 km. Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov. Vzdialenosť skládky odpadov od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od Hurbanova 132/26, 019 01 Ilava v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov. |
Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Poskytovateľ služby je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zníženie rozsahu plnenia. |
Poskytovateľ služby zabezpečí, aby koncové zariadenie bolo k dispozícií každý pracovný deň a po vzájomnej dohode aj v sobotu a vo sviatok. |
Objednávateľ zabezpečuje zber a prepravu komunálnych odpadov do zariadenia vlastnými dopravnými prostriedkami alebo prostredníctvom tretej osoby, ktorá vykonáva túto činnosť pre obstarávateľa. |
Poskytovateľ služby berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných mesačných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutej jednotkovej ceny a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované samostatne v aktuálnej platnej výške poplatkov. |
Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím zmluvného vzťahu dohodou zmluvných strán. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, právami a povinnosťami zmluvných strán v nej neupravených, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Mierové námestie 16/31, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2023 08:00 — 30.06.2024 00:00
1,50 rok
258 000,00
215 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 14:12
21.11.2022 15:03
21.11.2022 15:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2022 13:32 - Vstupná ponuka | 258 000,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2022 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 258 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: