00610968
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne
Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK
27391981
bioMérieux CZ s.r.o.
Hvězdova 1716/2b, Praha 4, 14078, CZE
Analyzátor pre automatickú identifikáciu a testovanie citlivosti mikroorganizmov na antibiotiká
analýza, identifikácia mikroorganizmov, diagnostika
Tovar, Služba
1. Analyzátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Analyzátor pre automatickú identifikáciu a testovanie citlivosti mikroorganizmov na antibiotiká |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatizovaný systém na súčasnú automatizovanú identifikáciu a testovanie citlivosti na antibiotiká u mikroorganizmov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kapacita systému | na minimálne 15 paralelných testov pre identifikáciu a testovanie citlivosti pre rôzne mikroorganizmy |
Separátne panely | samostatne pre identifikáciu mikroorganizmov a samostatne pre testovanie citlivosti |
Ddostupnosť čiarových kódov | na diagnostických paneloch pre identifikáciu mikroorganizmov a testovanie citlivosti |
Možnosť výberu relevantnej kombinácie antibiotík | pre jednotlivé skupiny baktérií, možnosť voľby optimálnej kombinácie s ohľadom na konkrétny bakteriálny kmeň |
Identifikačná databáza obsahujúca viac ako 400 organizmov, a to vrátane: | • Gram negatívnych baktérií • Gram pozitívnych baktérií • Rodov Neisseria, Haemophilus • anaerobných baktérií a rodu Corynebacteria • kvasinek |
Databáza pre testovanie citlivosti pre: | • Gram negatívne baktérie • Gram pozitívne baktérie • kvasinky |
Možnosť detekcie mechanizmov rezistencie, s možnosťou overenia informácií z prístroja: | MRSA, MRSE, HLAR, ESBL, VRE, GISA, MLSb, KPC, AmpC, MBL |
Forma výstupu | konkrétna hodnota MIC, prípadne uvedenie intervalu hodnôt podľa smernice EUCAST |
Vyhodnocovací software: | • má terapeutické interpretácie nameraných hodnôt (S, I, R, IE, (-)) • expertný systém s databázou fenotypov rezistencie, možnosť distribúcie MIC • možnosť epidemiologického sledovania rezistencie |
Vyhodnocovací software ďalej: | • pravidelná aktualizácia databázy podľa pravidiel EUCAST, CLSI, a pod. • upozornenie na neobvyklé a neobvyklé hodnoty MIC a upozornenie na neobvyklé fenotypy antibiotických rezistencií |
Možnosť dohľadania starších výsledkov | Od uvedenia prístroja do činnosti, v časti výsledkového archívu |
Jednoduché intuitívne ovládanie, software pre správu dát | |
Možnosť obojsmerného pripojenia | k LIS/LIMS |
Kompaktný systém, s malými rozmermi | s možnosťou umiestnenia na pracovný stôl |
Príslušenstvo – | Súčasťou systému je aj: PC, záložný zdroj UPS, čítačka čiarových kódov |
Pravidelné automatické zálohovanie dát, šifrované zálohy | Automaticky, min. 1x denne |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
21.11.2022 07:00 — 16.12.2022 15:00
1,00 kus
42 000,00
35 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 13:58
15.11.2022 10:00
15.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2022 12:56 - Vstupná ponuka | 42 000,00 | € | Cena s DPH |
14.11.2022 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: