• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202213735

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202213735

OF-264372

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7120686

Objednávateľ

00610968

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne

Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

27391981

bioMérieux CZ s.r.o.

Hvězdova 1716/2b, Praha 4, 14078, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzátor pre automatickú identifikáciu a testovanie citlivosti mikroorganizmov na antibiotiká

analýza, identifikácia mikroorganizmov, diagnostika

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzátor
Funkcia
Analyzátor pre automatickú identifikáciu a testovanie citlivosti mikroorganizmov na antibiotiká
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatizovaný systém na súčasnú automatizovanú identifikáciu a testovanie citlivosti na antibiotiká u mikroorganizmov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kapacita systému na minimálne 15 paralelných testov pre identifikáciu a testovanie citlivosti pre rôzne mikroorganizmy
Separátne panely samostatne pre identifikáciu mikroorganizmov a samostatne pre testovanie citlivosti
Ddostupnosť čiarových kódov na diagnostických paneloch pre identifikáciu mikroorganizmov a testovanie citlivosti
Možnosť výberu relevantnej kombinácie antibiotík pre jednotlivé skupiny baktérií, možnosť voľby optimálnej kombinácie s ohľadom na konkrétny bakteriálny kmeň
Identifikačná databáza obsahujúca viac ako 400 organizmov, a to vrátane: • Gram negatívnych baktérií • Gram pozitívnych baktérií • Rodov Neisseria, Haemophilus • anaerobných baktérií a rodu Corynebacteria • kvasinek
Databáza pre testovanie citlivosti pre: • Gram negatívne baktérie • Gram pozitívne baktérie • kvasinky
Možnosť detekcie mechanizmov rezistencie, s možnosťou overenia informácií z prístroja: MRSA, MRSE, HLAR, ESBL, VRE, GISA, MLSb, KPC, AmpC, MBL
Forma výstupu konkrétna hodnota MIC, prípadne uvedenie intervalu hodnôt podľa smernice EUCAST
Vyhodnocovací software: • má terapeutické interpretácie nameraných hodnôt (S, I, R, IE, (-))  • expertný systém s databázou fenotypov rezistencie, možnosť distribúcie MIC • možnosť epidemiologického sledovania rezistencie
Vyhodnocovací software ďalej: • pravidelná aktualizácia databázy podľa pravidiel EUCAST, CLSI, a pod. • upozornenie na neobvyklé a neobvyklé hodnoty MIC a upozornenie na neobvyklé fenotypy antibiotických rezistencií
Možnosť dohľadania starších výsledkov Od uvedenia prístroja do činnosti, v časti výsledkového archívu
Jednoduché intuitívne ovládanie, software pre správu dát
Možnosť obojsmerného pripojenia k LIS/LIMS
Kompaktný systém, s malými rozmermi s možnosťou umiestnenia na pracovný stôl
Príslušenstvo – Súčasťou systému je aj: PC, záložný zdroj UPS, čítačka čiarových kódov
Pravidelné automatické zálohovanie dát, šifrované zálohy Automaticky, min. 1x denne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak organizácii ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom objednávateľa podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie predmetu plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať aj inštaláciu predmetu zákazky, jeho spustenie do prevádzky, zaškolenie pracovníkov objednávateľa a manuál v slovenskom (českom) jazyku a orginálny manuál.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality ako aj najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu 24 mesiacov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby, pričom je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpočet spolu s tabuľkou plnenia špecifikácií.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.11.2022 07:00 — 16.12.2022 15:00

1,00 kus

42 000,00

35 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2022 13:58

15.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 12:56 - Vstupná ponuka 42 000,00 € Cena s DPH
14.11.2022 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 42 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS