36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Reklamné predmety
ekologický zápisník
Tovar, Služba
1. Ekologický zápisník
|
|
---|---|
Funkcia |
Reprezentovanie a propagácia Trenčianskeho samosprávneho kraja. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ekologický zápisník | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- počet listov | minimálne 70 listov s linajkami |
- z kamenného papiera a recyklovaného obalu | áno |
- dosky | pevné |
- viazanie | špirálové |
- potlač | farebné logo Zelená župa |
Názov |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred potlačou/gravírom. Dodávateľ je povinný dodať nové nepoužívané predmety s kvalitnou potlačou. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien aj celkovej ceny s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi jednotlivé logá/text potrebné k potlači/gravíru. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.11.2022 09:30 — 12.12.2022 15:00
350,00 ks
1 551,60
1 293,00
Vlastný návrh požadujeme dodať v súlade s osobitnými požiadavkami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 13:58
21.11.2022 09:00
21.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2022 12:41 - Vstupná ponuka | 1 480,20 | € | Cena s DPH |
19.11.2022 22:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: