17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
36494160
Nussy, s.r.o.
Tomášikova 58, Prešov, 08001, SVK
Kancelárske potreby - keramická tabuľa
keramická tabuľa, tabuľa
Tovar, Služba
|
1. Keramická tabuľa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Magnetická popisovacia tabuľa s matným povrchom vhodná aj pre projektor |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rozmer | cm | 180x120 | ||
| Šírka rámu | cm | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | biela |
| Povrch | magnetický, matný, keramický |
| Rám | hliníkový |
| Odkladacia lišta, montáž vertikálne aj horizontálne, inštalačný materiál súčasť balenia |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vynesenia na príslušné oddelenie-v cene zákazky. |
| Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. |
| Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
| Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru. |
| Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s fotografiou a uvedie rozmery preukazujúce splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky uvedenej kontaktnej osobe. |
| Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky-fotografií, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy), ak nie je uvedené inak výrobcom. |
| V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Dodávateľ si sám prevezme tovar v mieste pôvodného dodania tovaru. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov. |
| Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe. |
| Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
ul. Partizánska 1,FZO, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
23.11.2022 11:07
1,00 ks
301,20
251,00
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s fotografiou a uvedie rozmery preukazujúce splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky uvedenej kontaktnej osobe. Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky-fotografií, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 11:08
15.11.2022 11:30
15.11.2022 11:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.11.2022 15:17 - Vstupná ponuka | 301,20 | € | Cena s DPH |
| 15.11.2022 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 299,88 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: