• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 12:30

Detail zákazky Z202213676

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.11.2022 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 12:30

Základné údaje

Z202213676

OF-264809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135322

Objednávateľ

00738271

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby Leopoldov

Gucmanova 670/19, Leopoldov, 92041, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske kreslá a stoličky

Otočné kreslá, stoličky

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslá a nábytok
Funkcia
Na vybavenie kancelárií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1- Konferenčná stolička ( napríklad ISO 24H) sú ideálnym vybavením pre konferenčné miestnosti, banketové sály, kancelárie a verejnoprospešné priestory. Sú vyrobené z pevných plechov s práškovým nástrekom a vysoko kvalitného čalúnenia. pevný oceľový rám odolný proti poškodeniu, veľkosť profilu 29 x 15 mm (hrúbka steny profilu 1.15 mm), sedadlo a operadlo čalúnené tkaninou sa silnou väzbou huba použitá v sedle je odolná voči poklesu a deformácii možnosť stohovania až 12 ks Farba čierna Príloha č.1 ks 50
Položka č.2 -Kancelárska stolička ( Napríklad Camaro )Materiál obalu: tkanina Výška stoličky : 106 cm Výška sedadla : 44 – 54 cm Šírka stoličky: 59 cm Hĺbka sedadla: 49 cm Mechanizmus: TILT Nosnosť: 140 kg Farba stoličky : čierna/sivá 106 cm 44–54 cm 59 cm 49 Vlastnosti: Jednoduchá montáž Moderný dizajn Materiál obalu: tkanina Výška stoličky : 106 cm, Výška sedadla : 44 – 54 cm, Šírka stoličky: 59 cm, Hĺbka sedadla: 49 cm Mechanizmus: TILT, Nosnosť: 140 kg, Farba stoličky : čierna/sivá Príloha č.2 ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 30 dní
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x  za 2 mesiace
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

4 694,53

3 912,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.11.2022 08:53

21.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 270
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 10:39 - Vstupná ponuka 4 694,53 € Cena s DPH
21.11.2022 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 4 678,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS