30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36498548
ŠTÝL - IVANOV s.r.o.
23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Ročný servis krovinorezov STIHL FS120, FS240, bubnovej kosačky VARI a motorových nožníc STIHL HS80
Ročný servis krovinorezov STIHL FS120, FS240, bubnovej kosačky VARI a motorových nožníc STIHL HS80
Služba, Tovar
|
1. Vykonanie servisu (ročnej údržby): 2 ks krovinorezov: STIHL FS 120 a 2 ks krovinorez: STIHL FS 240
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie ročnej údržby (servisu) na 2ks benzínových krovinorezov Stihl FS 120 + dodanie potrebných náhradných dielov v prípade potreby (len originál diely dodávane výrobcom STIHL). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výmena vzduchového filtra | služba | 4 | ||
| Výmena palivového filtra | služba | 4 | ||
| Výmena sviečky | služba | 4 | ||
| Výmena žacej hlavy | služba | 4 | ||
| Výmena predfiltra | služba | 4 | ||
| Doplnenie silónovej náplne | služba | 4 | ||
| Diagnostika | služba | 4 | ||
| Ultrazvuk | služba | 4 | ||
| Odkarbonizovanie motora | služba | 4 | ||
| Vykonanie kontroly: spojka, čeľuste, unášač taniera | služba | 4 | ||
| Premazanie prevodu, tyčí a pohyblivých častí | služba | 4 | ||
| Vykonanie kontroly a čistenia ventilátora a zapaľovania | služba | 4 | ||
| Umytie strojov, vypustenie prevádzkových náplni | služba | 4 | ||
| Výmena a doplnenie prevádzkových náplni | služba | 4 |
|
2. Vykonanie ročnej servisnej prehliadky a údržby (stanovenej výrobcom): 1 ks bubnová kosačka VARI BDR 620 a 1 ks Motorové nožnice ks STIHL HS 80
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Umytie, vypustenie náplni | služba | 2 | ||
| Demontáž na podskupiny: rám, motor, palivový systém, ovládanie a elektroinštalácia | služba | 2 | ||
| Kontrola a repasia demontovaných skupín a podskupín | služba | 2 | ||
| Spätná montáž jednotlivých podskupín a celého nosiča, následné jeho kompletizácia | služba | 2 | ||
| Výmena a doplnenie náplni | služba | 2 | ||
| Kontrolná skúška funkčnosti | služba | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| V prípade potreby obmeny náhradných dielov: | len originálne ND stanovené výrobcom |
| Názov |
| Miesta plnenia: Prešov |
| Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. |
| Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celú výšku finančného limitu. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 1 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
22.11.2022 10:00 — 09.12.2022 14:00
1,00 normohodina
23,00
19,17
Diagnostika, servisné práce a opravy - max. 2 normohodiny na každý kus techniky
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 08:30
18.11.2022 12:00
18.11.2022 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.11.2022 11:28 - Vstupná ponuka | 22,92 | € | Cena s DPH |
| 18.11.2022 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 22,92 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: