• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 14:50

Detail zákazky Z202213632

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 14:50

Základné údaje

Z202213632

OF-264723

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126692

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby 1
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-2. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obojstranná lepiaca páska odolná teplotám od 30 °C do +100 °C, slnečnému žiareniu a väčšine rozpúšťadiel. Využiteľná na pripevnenie zrkadiel, háčikov, vešiakov, tanierov a iných predmetov v interiéri. Čisté a rýchle pripevnenie bez potreby ďalšieho náradia. Farba biela. Rozmery 19 mm × 1,5 m. ks 2
2. Kvalitné kancelárske nožnice s dlhou čepeľou, celková dĺžka 260 mm, dĺžka čepele 140 mm ks 2
3. Jednorazové guľôčkové pero s priehľadným telom a viditeľnou farbou atramentu. Guľôčka 0,7 mm. Farba: modrá ks 50
4. Lakový popisovač s plastovým hrotom v kovovej objímke píše na neporézne povrchy. Svetlostály atrament po zaschnutí odolný vode, poveternostným vplyvom aj oderu. Šírka stopy 0,7 mm. Farba čierna. ks 1
5. Skartovací stroj AT-10C alebo ekvivalent. ks 2
6. Stolová pevná zošívačka - plastové telo, kovová konštrukcia, zhora dopĺňateľná, kapacita: 25 listov, spinky: 26/6, 24/6, hĺbka zošívania: 49 mm, zabudovaná rozošívačka: nie ks 4
7. Rozošívačka čierna, dĺžka 60 mm, výška 41 mm, šírka 27 mm, konštrukcia ABS+KOV ks 3
8. Spinky 24/6 vyrobené z najkvalitnejšieho oceľového drôtu s výbornými výsledkami zošívania. Balenie: 1000ks. Typ zošívačiek: kancelárske bal 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. Stroj vhodný pre skartáciu dokumentov so šírkou 220 mm. Vybavený automatickým systémom štart/stop, spätným chodom, tepelnou poistkou motora proti prehriatiu a signalizáciou preplneného koša. Príležitostne možno skartovať zošívacie sponky, kreditné karty a CD. Tichý chod stroja. Odpadová nádoba s priehľadným okienkom pre optickú kontrolu. Samostatný vstup pre CD. Max. počet listov A4/deň 100. Objem (l) 21. vyžaduje sa
 2. Kancelárske potreby 2
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-2. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obal s eurodierovaním (euroobal) vhodný na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný, otvor zhora. Hrúbka 50 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 × 220 mm. Balenie 50 ks v PE sáčku. Formát: A4 maxi Hrúbka: 50 mik. bal 25
2. Zakladač so štruktúrovaným papierovým poťahom mramorového vzoru, formát A4. Vybavený rado zámkom, kovovým prítlakom, chrbtovým krúžkom a nalepeným chrbtovým štítkom. Šírka chrbta 5 cm. Farba: čierna ks 200
3. Zakladač poloplastový formátu A4 s kvalitnou pákovou mechanikou, potiahnutý fóliou so štruktúrou plátna. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: modrá ks 35
4. Priehľadný číry euroobal z polypropylénu. Otvor zhora, eurodierovanie, povrch lesklý a hladký. Formát A4. Balenie 100 ks v sáčku. Hrúbka: 80 mic. bal 10
5. Rozraďovač rozmerov 105 × 240 mm. Materiál kartón. Balenie 100 ks rôzne farby bal 8
6. Viacúčelové disperzné lepidlo. Lepí hlavne papier a kartón, ale aj fotografie, textil a iné materiály. Hmotnosť 75 g. ks 1
7. Klikacie guľôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom pre lepšie držanie. Hrot 0,7 mm. Farba: modrá ks 21
8. Jednorazové guľôčkové pero s oranžovým plastovým telom. Guľôčka 0,4 mm.  Farba náplne červená. ks 6
9. Sada 4 ks permanentných popisovačov s atramentom na alkoholovej báze a vláknovým hrotom. Popisovače vhodné na plastické hmoty, sklo, filmy a pod. Šírka stopy 1 mm. Farba: sada 4 ks. Typ hrotu: vláknový sada 8
10. Mechanický sprej na čistenie obrazoviek a plastové časti počítačov. Objem 250 ml. ks 5
11. Zošit A4 s tvrdými doskami, 200 listový, linajkový ks 2
12. Tuhy do pentelky 4. HB 0,5 mm bal 13
13. Korekčná páska na papier i fólie, vyrobená z recyklovaných plastov s jednoduchou výmenou náhradnej náplne. Korekčný film je suchý a umožňuje okamžité písanie. Na kópiách nezanecháva tmavé okraje a tiene. Šírka stopy 4,2 mm. Návin: 12 m. ks 8
14. Celokovová kancelárska zošívačka v klasickom dizajne. Kapacita náplne 100 spiniek 24/6 alebo 150 spiniek 26/6. Hĺbka zošívania 6,5 cm. Hmotnosť 200 g. Záruka 5 rokov. Kapacita listov: 30 ks 4
15. Spinky 24/6 vyrobené z najkvalitnejšieho oceľového drôtu. Balenie: 1000ks. Typ zošívačiek: kancelárske bal 17
16. Rozošívačka čierna - vyberač spiniek s plastovou rukoväťou pre ľahké použitie. Na všetky druhy kancelárskych zošívacích spiniek ks 1
17. Stolná kalkulačka s tlačiarňou Casio FR-2650RC alebo ekvivalent ks 1
18. Stolová kalkulačka s veľkým 12-miestnym maticovým displejom, plastovými tlačidlami a pomocnými tlačidlami na výpočet daní. Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX pre výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch, ukladanie operácií do vyrovnávacej pamäte, konverzia času, duálne napájanie (solárne + batéria), Casio MS-20 B S alebo ekvivalent ks 1
19. Samolepiace obálky so silikónovou páskou a vnútornou potlačou. Tlačené špeciálnymi vodou riediteľnými farbami,ktoré neznečisťujú životné prostredie. Formát: C5 (162x229 mm). Gramáž: 100g. Okienko: nie. Farba: biela ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
17. Funkcie: Výpočet dane. Výpočty zisku. Funkcia opätovnej tlače (možnosť vytlačiť výpočet (max. 150 krokov). Funkcia Check & Correct . Funkcia after-print (možnosť vytlačiť výpočet po zadaní všetkých operácií (max. 150 krokov). Profesionálny výpočet percent. Výpočet percentuálneho podielu delty. Počítadlo položiek. Označiť / Označiť nadol. Priemerný výpočet. Kláves Backspace. Plávajúci a pevný bodový výpočet (0, 2, 3, ADD2). Tisíce pododdelení. Dvojitý nulový kľúč. 4-tlačidlová pamäť. GT pamäť. Automatické zaokrúhľovanie F, 5/4. hodiny / časová pečiatka. Zmena znamienka vyžaduje sa
17. Fukcie: 12-miestny displej. Dvojtónová tlač (RB-02). Šírka papiera: 58 mm. Rýchlosť tlače: 2 riadky / s. Sieťová prevádzka s adaptérom. Batéria na ochranu pamäte. vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-2. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zákazka bude rozúčtovaná na 2 faktúry, podľa rozdelenia jednotlivých položiek 1 a 2.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

21.11.2022 10:00 — 06.12.2022 13:00

1,00 sada

1 344,80

1 344,80

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2022 13:57

16.11.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 08:04 - Vstupná ponuka 1 344,80 € Cena bez DPH
16.11.2022 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 1 344,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS