• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 11:50

Detail zákazky Z202213624

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 11:50

Základné údaje

Z202213624

OF-264838

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126670

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

62914511

O.K. SERVIS BioPro, s.r.o.

Bořetická 2668/1, Praha 9, 19300, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na analýzu mlieka Lactoscan SP 50 s príslušenstvom alebo ekvivalent

mlieko, analýza, čistiaci prostriedok

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na analýzu mlieka Lactoscan SP 50 s príslušenstvom alebo ekvivalent
Funkcia
prístroj na analýzu mlieka určený na vedecké a pedagogické účely v oblasti výskumu poľnohospodárskej výroby a produkcie mlieka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prístroj na analýzu mlieka Lactoscan SP 50 s príslušenstvom alebo ekvivalent ks 1
doba analýz sekunda 60
Objem analyzovanej vzorky ml 25
merané parametre - tuk % 0,01 25
merané parametre - SNF % 3 15
merané parametre - hustota kg/m3 1015 1040
merané parametre - bielkoviny % 2 7
merané parametre - laktóza % 0,01 6
merané parametre - obsah vody % 0 70
merané parametre -teplota mlieka C 1 40
merané parametre -bod mrazu C - 0,400 - 0,700
merané parametre -soli % 0,4 1,5
počet zabudovaných kalibrácii počet 3
2. Chemikálie potrebné k čisteniu prístroja Lacstosan SP 50 - Alkaline cleaning powder Lactodaily alebo ekvivalent/alkalický čistiaci prostriedok kg 1
3.Chemikálie potrebné k čisteniu prístroja Lacstosan SP 50 - Acidic cleaning powder Lactoweekly alebo ekvivalent/ kyslý čistiaci prostriedok kg 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prístroj na analýzu mlieka Lactoscan SP 50 s príslušenstvom alebo ekvivalent
Ultrazvukový mliečny analyzátor áno, automatický analyzátor na meranie obsahových zložiek v mlieku
Požadovaná presnosť merania tuk : ± 0,10 %, SNF : ± 0,15 %, Hustota : ± 0,3 kg/m3, Bielkoviny : ± 0,15 %, Laktóza :± 0,20 %, Obsah vody :± 3,0 %,
Požadovaná presnosť merania Teplota mlieka:± 1oC, Bod mrazu:± 0,001oC, Soli: ± 0,05 %, PH :± 0,05 %, Vodivosť :±0,05
Možnosť výberu kalibrácií min. kravské mlieko, ovčie mlieko, kozie mlieko.
možnosť napojenia na externú tlačiareň, možnosť USB pripojenia áno
zvukovú signalizácia pre čistenie prístroja áno
ukazovateľ dátumu a času merania áno
ph sonda áno
ph funkcia áno
USB/RS232 port áno
externá tlačiareň áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia personálu.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom
Záruka je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

18.11.2022 08:00 — 27.01.2023 14:00

1,00 súbor

997,00

830,46

Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2022 13:22

16.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 12:24 - Vstupná ponuka 982,15 € Cena s DPH
15.11.2022 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 982,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS