53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
chemické čistenie talárov
chemické čistenie, žehlenie
Služba
1. Chemické čistenie talárov
|
|
---|---|
Funkcia |
Chemické čistenie talárov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
talár | ks | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie materiálu je 90% polyester, 10% viskóza | |
Najmenší počet jednej objednávky | 3 kusy |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Služby budú poskytované počas pracovných dní ( pondelok - piatok). Objednávka bude realizovaná elektronicky (e-mailom). Poskytovateľ je povinný zrealizovať objednávku t.j. prevziať taláre, vyčistiť ich a odovdzať v mieste plnenia zabalené v PVC ( nemusia byť zabalené jednotlivo). Poskytovateľ bude povinný najneskôr do 1 pracovného dňa od potvrdenia prijatia elektronickej objednávky prevziať taláre a odovzdať ich vyčistené maximálne do 2 pracovných dní od prevzatia. |
Pod požadovanou službou sa rozumejú všetky činnosti spojené s prevzatím, vyčistením a odovzdaním sudcovských talárov v mieste plnenie. Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytované služby v rámci dohodnutého predmetu zmluvy na základe mesačného vyúčtovania dodávky plnenia poskytovateľom formou faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ustanovení § 71 ods. 2 zákona č. 222 / 2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
Lehota splatnosti faktúry je účastníkmi zmluvy dohodnutá na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená včas, ak je cena poskytnutého plnenia pripísaná v prospech účtu poskytovateľa najneskôr v deň dohodnutej splatnosti faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli na sankciách: 0,5% za každý deň omeškania. |
Poskytovateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať chemické čistenie v súlade s platnými odbornými normami a hygienickými štandardmi vzťahujúcimi sa k predmetu zákazky podľa osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Objednávateľ je povinný pri preberaní vyčistených talárov skontrolovať, či nedošlo k ich poškodeniu, skontrolovať kvalitu čistenia a prekontrolovať počet kusov. V prípade zistenia nedostatkov je objednávateľ povinný ihneď pri preberaní talárov tieto nedostatky reklamovať u dodávateľa. |
Poskytovateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 2 pracovných dní od podania písomnej reklamácie. |
V prípade straty alebo poškodenia talárov poskytovateľom mu vzniká voči objednávateľovi povinnosť náhrady vzniknutej škody v plnej výške ceny talára. |
Požaduje sa predložiť v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a) platné rozhodnutie príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku čistiarne - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
b) osvedčenie o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č. 355/2007 Z.z. – originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
c) platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu tejto zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
160,00 ks
1 920,00
1 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2022 12:44
14.11.2022 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2022 11:26 - Vstupná ponuka | 1 920,00 | € | Cena s DPH |
11.11.2022 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: