• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 12:15

Detail zákazky Z202213615

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 12:15

Základné údaje

Z202213615

OF-264859

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114621

Objednávateľ

53857097

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

chemické čistenie talárov

chemické čistenie, žehlenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemické čistenie talárov
Funkcia
Chemické čistenie talárov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
talár ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zloženie materiálu je 90% polyester, 10% viskóza
Najmenší počet jednej objednávky 3 kusy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Služby budú poskytované počas pracovných dní ( pondelok - piatok). Objednávka bude realizovaná elektronicky (e-mailom). Poskytovateľ je povinný zrealizovať objednávku t.j. prevziať taláre, vyčistiť ich a odovdzať v mieste plnenia zabalené v PVC ( nemusia byť zabalené jednotlivo). Poskytovateľ bude povinný najneskôr do 1 pracovného dňa od potvrdenia prijatia elektronickej objednávky prevziať taláre a odovzdať ich vyčistené maximálne do 2 pracovných dní od prevzatia.
Pod požadovanou službou sa rozumejú všetky činnosti spojené s prevzatím, vyčistením a odovzdaním sudcovských talárov v mieste plnenie.  Miestom plnenia je sídlo verejného obstarávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytované služby v rámci dohodnutého predmetu zmluvy na základe mesačného vyúčtovania dodávky plnenia poskytovateľom formou faktúry.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ustanovení § 71 ods. 2 zákona č. 222 / 2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Lehota splatnosti faktúry je účastníkmi zmluvy dohodnutá na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená včas, ak je cena poskytnutého plnenia pripísaná v prospech účtu poskytovateľa najneskôr v deň dohodnutej splatnosti faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli na  sankciách: 0,5% za každý deň omeškania.
Poskytovateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb.
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať chemické čistenie v súlade s platnými odbornými normami a hygienickými štandardmi vzťahujúcimi sa k predmetu zákazky podľa osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Objednávateľ je povinný pri preberaní vyčistených talárov skontrolovať, či nedošlo k ich poškodeniu, skontrolovať kvalitu čistenia a prekontrolovať počet kusov. V prípade zistenia nedostatkov je objednávateľ povinný ihneď pri preberaní talárov tieto nedostatky reklamovať u dodávateľa.
Poskytovateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 2 pracovných dní od podania písomnej reklamácie.
V prípade straty alebo poškodenia talárov poskytovateľom mu vzniká voči objednávateľovi povinnosť náhrady vzniknutej škody v plnej výške ceny talára.
Požaduje sa predložiť v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy  a) platné rozhodnutie príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku čistiarne - originál, alebo úradne osvedčená kópia.
b) osvedčenie o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č. 355/2007 Z.z. – originál, alebo úradne osvedčená kópia.
c) platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva - originál, alebo úradne osvedčená kópia.
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu tejto zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

160,00 ks

1 920,00

1 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2022 12:44

14.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 188
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2022 11:26 - Vstupná ponuka 1 920,00 € Cena s DPH
11.11.2022 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 1 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS