00185213
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK
44877315
Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.
SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (12 mesiacov trvania zmluvy)
odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka
Služba
|
1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nakladanie (preprava, skladovanie a likvidácia) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. a príslušných vyhlášok o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. |
| Predmetom zákazky je nakladanie s odpadom tak, že uchádzač zabezpečí, aby odpady, ktoré prevezme od obstarávateľa spĺňali požiadavky zákona 79/2015 Z. z. a príslušných vyhlášok, predovšetkým vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky 382/2018 Z. z. o skládkovaní odpadov a uskladnení odpadovej ortuti, účinné od 01.01.2023. Výstup z úpravy zmesového odpadu prevzatého od obstarávateľa, ktorý uchádzač bude ukladať na skládku, musí spĺňať § 6, ods. 5, písm. a) vyhlášky 382/2018 Z. z. - parameter biologickej stability podľa prílohy č. 3a tabuľky č. 1 vyhlášky 382/2018 Z. z. |
| Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov, ktoré poskytne uchádzač služby - vždy 2ks v objeme minimálne 30m3 kontajnerov na výmenu ( priemerná hmotnosť naplneného kontajnera o objeme 30m3 je 6,7t) |
| Prepravu odpadu zo zberného dvora (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí uchádzač. Frekvencia vývozu v predpoklade 4 - 5 do týždňa, teda 220 vývozov ročne. |
| Celkové predpokladané množstvo odpadu je 3418 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2023-31.12.2023) |
| Celkové predpokladané množstvo odpadu (kat. číslo 20 03 01) určeného na mechanicko-biologickú úpravu pred uložením na skládku je 2700 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2023-31.12.2023) - v prípade ak od 01.01.2023 bude povinná úprava. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 12 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: | tona | 3418 | ||
| 1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) | tona | 0,1 | ||
| 2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien | tona | 0,1 | ||
| 3. 12 01 05 Hobliny a triesky z plastov | tona | 0,1 | ||
| 4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 | tona | 0,1 | ||
| 5. 15 01 06 Zmiešané obaly | tona | 15,0 | ||
| 6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 | tona | 5 | ||
| 7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 | tona | 5 | ||
| 8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | tona | 350 | ||
| 9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 | tona | 70,0 | ||
| 10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov | tona | 0,1 | ||
| 11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad | tona | 2700 | ||
| 12. 20 03 02 Odpad z trhovísk | tona | 20,0 | ||
| 13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc | tona | 50,0 | ||
| 14. 20 03 07 Objemný odpad | tona | 150,0 | ||
| 15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad | tona | 50 | ||
| 16. 20 01 28 Farby, tlačiarenské farby, lepidlá a živice iné ako uvedené v 20 01 27 | tona | 2,5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Cena zahŕňa | Poskytnutie 2ks veľkokapacitných kontajnerov (objem min 30m3) na výmenu |
| Cena zahŕňa | Odvoz odpadu na miesto likvidácie zo zberného dvora ( frekvencia 4 - 5 krát týždenne ( cca 220 vývozov ročne) ) |
| Cena zahŕňa | Likvidáciu odpadu podľa rozpisu v objeme 3418 ton |
| Cena zahŕňa | Mechanicko-biologickú úpravu odpadu (MBÚ) kat.č. 20 03 01 v objeme 2700 ton - v prípade ak od 01.01.2023 bude povinná úprava |
| Názov |
| 1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: 1. poskytnutie na výmenu 2ks kontajnerov min.objem 30m3 (zberný dvor-Antolská 1698/46, B.Štiavnica),2.odvoz odpadu na likvidáciu zo zberného dvora (frekvencia 4-5krát týždenne (cca 220 vývozov ročne)), 3. cenu za likvidáciu odpadu podľa rozpisu druhov odpadu v predpokladanom množstve 3418 ton ročne, 4. cenu za mechanicko-biologickú úpravu odpadu pred zneškodnením na skládke odpadov (kat. č. 20 03 01) v predpokladanom objeme 2700 ton - v prípade ak od 01.01.2023 nebude platiť, vysúťažená cena bude o túto položku ponížená. |
| 2. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
| 3. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
| 4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
| 5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy. |
| 6. V rozpise ceny musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu v € bez DPH bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov. Taktiež musí byť uvedená cena za tonu v € bez DPH za mechanicko-biologickej úpravy odpadu (20 03 01) |
| 7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov. |
| 8. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistené komunikácie. |
| 9. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia. |
| 10. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
| 11. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky. |
| 12. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
| 13. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
| 14. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 15. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
| 16. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov. |
| 17. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu na zbernom dvore. |
| 18. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky). |
| 19. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
| - zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
| - výpoveďou; s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
| 20. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Antolská 1698/46, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
02.01.2023 06:00 — 31.12.2023 14:00
3 418,00 tona
312 000,00
312 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2022 11:50
16.11.2022 12:00
16.11.2022 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.11.2022 11:48 - Vstupná ponuka | 312 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 16.11.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 312 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: