00185213
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK
44877315
Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.
SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (12 mesiacov trvania zmluvy)
odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka
Služba
1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (preprava, skladovanie a likvidácia) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. a príslušných vyhlášok o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. |
Predmetom zákazky je nakladanie s odpadom tak, že uchádzač zabezpečí, aby odpady, ktoré prevezme od obstarávateľa spĺňali požiadavky zákona 79/2015 Z. z. a príslušných vyhlášok, predovšetkým vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky 382/2018 Z. z. o skládkovaní odpadov a uskladnení odpadovej ortuti, účinné od 01.01.2023. Výstup z úpravy zmesového odpadu prevzatého od obstarávateľa, ktorý uchádzač bude ukladať na skládku, musí spĺňať § 6, ods. 5, písm. a) vyhlášky 382/2018 Z. z. - parameter biologickej stability podľa prílohy č. 3a tabuľky č. 1 vyhlášky 382/2018 Z. z. |
Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov, ktoré poskytne uchádzač služby - vždy 2ks v objeme minimálne 30m3 kontajnerov na výmenu ( priemerná hmotnosť naplneného kontajnera o objeme 30m3 je 6,7t) |
Prepravu odpadu zo zberného dvora (Antolská 1698/46, 969 01 Banská Štiavnica) na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí uchádzač. Frekvencia vývozu v predpoklade 4 - 5 do týždňa, teda 220 vývozov ročne. |
Celkové predpokladané množstvo odpadu je 3418 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2023-31.12.2023) |
Celkové predpokladané množstvo odpadu (kat. číslo 20 03 01) určeného na mechanicko-biologickú úpravu pred uložením na skládku je 2700 ton za 12 mesiacov trvania zmluvy (01.01.2023-31.12.2023) - v prípade ak od 01.01.2023 bude povinná úprava. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 12 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: | tona | 3418 | ||
1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) | tona | 0,1 | ||
2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien | tona | 0,1 | ||
3. 12 01 05 Hobliny a triesky z plastov | tona | 0,1 | ||
4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 | tona | 0,1 | ||
5. 15 01 06 Zmiešané obaly | tona | 15,0 | ||
6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 | tona | 5 | ||
7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 | tona | 5 | ||
8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | tona | 350 | ||
9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 | tona | 70,0 | ||
10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov | tona | 0,1 | ||
11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad | tona | 2700 | ||
12. 20 03 02 Odpad z trhovísk | tona | 20,0 | ||
13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc | tona | 50,0 | ||
14. 20 03 07 Objemný odpad | tona | 150,0 | ||
15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad | tona | 50 | ||
16. 20 01 28 Farby, tlačiarenské farby, lepidlá a živice iné ako uvedené v 20 01 27 | tona | 2,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | Poskytnutie 2ks veľkokapacitných kontajnerov (objem min 30m3) na výmenu |
Cena zahŕňa | Odvoz odpadu na miesto likvidácie zo zberného dvora ( frekvencia 4 - 5 krát týždenne ( cca 220 vývozov ročne) ) |
Cena zahŕňa | Likvidáciu odpadu podľa rozpisu v objeme 3418 ton |
Cena zahŕňa | Mechanicko-biologickú úpravu odpadu (MBÚ) kat.č. 20 03 01 v objeme 2700 ton - v prípade ak od 01.01.2023 bude povinná úprava |
Názov |
1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: 1. poskytnutie na výmenu 2ks kontajnerov min.objem 30m3 (zberný dvor-Antolská 1698/46, B.Štiavnica),2.odvoz odpadu na likvidáciu zo zberného dvora (frekvencia 4-5krát týždenne (cca 220 vývozov ročne)), 3. cenu za likvidáciu odpadu podľa rozpisu druhov odpadu v predpokladanom množstve 3418 ton ročne, 4. cenu za mechanicko-biologickú úpravu odpadu pred zneškodnením na skládke odpadov (kat. č. 20 03 01) v predpokladanom objeme 2700 ton - v prípade ak od 01.01.2023 nebude platiť, vysúťažená cena bude o túto položku ponížená. |
2. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
3. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy. |
6. V rozpise ceny musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu v € bez DPH bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov. Taktiež musí byť uvedená cena za tonu v € bez DPH za mechanicko-biologickej úpravy odpadu (20 03 01) |
7. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov. |
8. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistené komunikácie. |
9. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia. |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
11. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky. |
12. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
13. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
14. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
15. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
16. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov. |
17. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu na zbernom dvore. |
18. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky). |
19. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou; s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
20. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Antolská 1698/46, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
02.01.2023 06:00 — 31.12.2023 14:00
3 418,00 tona
312 000,00
312 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2022 11:50
16.11.2022 12:00
16.11.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2022 11:48 - Vstupná ponuka | 312 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.11.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 312 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: