• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 12:00

Detail zákazky Z202213599

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 12:00

Základné údaje

Z202213599

OF-264819

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135284

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

28111290

INDUBIA s.r.o.

Milady Horákové 42/127, Praha, 16000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nemocničné nočné stolíky

stolíky, skrine, nemocnica

  • 39143123-4 - Nočné stolíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nemocničné nočné stolíky NS 20 Proma reha alebo ekvivalent
Funkcia
Stolík na odkladanie osobných veci pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nemocničné nočné stolíky ks 70
šírka cm 40 42
výška cm 87 90
hlbka cm 45 52
kolieska mm 60 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál kov
Obojstranné prevedenie áno
Prevedenie odkladacia doska, zásuvka, voľný priestor, skrinka, voľný priestor pre obuv v spodnej časti stolíku,
Zásuvka s plastovou vložkou áno
Bezpečnostné madlá zásuviek a dvierok áno
Uzamykateľné dvere áno
Na bočnej hornej strane nočného stolíka držiak na uterák (obojstranne prevedenie) áno
Farba biela, dvierka a zásuvky modré
Vo vnútri stolíka priestor pre nápojové PET fľaše áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH). Ak, technická špecifikácia predmetu zákazky predložená úspešným uchádzačom nebude dodržaná, verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy a uchádzača zapíše do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záruka 24 mesiacov
Lehota dodania 50 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu MZ SR.
Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zmluvy do 90 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia,ktorénie sú zapríčinené objednávateľom.
Obe zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že v prípade, ak objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu nebudú poskytnuté finančné prostriedky na predmet zmluvy, predmet plnenia podľa tejto zmluvy sa neuskutoční. Zhotoviteľ prehlasuje a súhlasí, že si z toho dôvodu nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne finančné nároky alebo požiadavky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota šírka cm 40 42
Navrhnutá hodnota šírka cm 40 47

Žiadame o úpravu maximálnej šírky produktu, aby mohlo byť ponúkané širšie spektrum modelov štandardných rozmerov a mohlo sa tak zúčastniť väčšie množstvo dodávateľov.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota výška cm 87 90
Navrhnutá hodnota výška cm 87 92,5

Žiadame o úpravu maximálnej výšky produktu, aby mohlo byť ponúkané širšie spektrum modelov štandardných rozmerov a mohlo sa tak zúčastniť väčšie množstvo dodávateľov.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Farba biela, dvierka a zásuvky modré
Navrhnutá hodnota Farba Biela, dvierka a zásuvky modré alebo komplet biely variant

Žiadame o úpravu farby produktu, aby mohlo byť ponúkané širšie spektrum modelov v štandardnej farbe a mohlo sa tak zúčastniť väčšie množstvo dodávateľov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

25.11.2022 11:09 — 13.01.2023 11:09

70,00 ks

25 700,00

21 418,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2022 11:14

21.11.2022 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 15:22 - Vstupná ponuka 25 680,00 € Cena s DPH
18.11.2022 20:13 - Najvýhodnejšia ponuka 25 651,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS