• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202213594

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    24.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202213594

OF-260398

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7152447

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vývojová a prevádzková podpora (SLA) Safetica DLP

servisná podpora, safetica, DLP, SLA

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vývojová a prevádzková podpora (SLA) Safetica DLP
Funkcia
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu SAFETICA ONE v trvaní 24 mesiacov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej s aktívnym monitoringom DLP riešenia podpory formou SLA.
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 1. Proaktívny monitoring vybraných parametrov aplikačného riešenia SAFETICA určených s prevádzkou a dostupnosťou DLP služieb,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 2. aktívny monitoring DLP pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 3. pravidelné vyhodnocovanie DLP incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 4. v mesačnej správe je zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 5. kontrola logov,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 6. napojenie na log-management/SIEM určený dodávateľom a zadefinovanie parametrov,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 7. aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 8. dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 3 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: 9. vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne, - evidencia DLP incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku.
Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: 1. Disponovanie minimálne dva certifikovanými technikmi pre Tier 1 a a dvoma špecialistami Tier 2 na produkt SAFETICA DLP,
Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: 2. disponovanie certifikátmi ISO/IEC 20000 (systém manažérstva kvality služieb) a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti),
Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: 3. disponovanie certifikátom min. GOLD PARTNERA spoločnosti SAFETICA (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť SAFETICA, alebo Distribútor). Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia
Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: 4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcich bodov 1., 2. a 3.,
Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: 5. disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH/CHFI (Computer Hacking Forensic Investigator).
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať predmetné servisné v jednotlivých organizačných subjektov objednávateľa v 19 miestach inštalácie geograficky umiestnených na území Slovenska.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Podpora musí byť vykonávaná v 19 miestach inštalácie geograficky rozprestretých na území Slovenska. Konkrétne miesta naprieč celým územím SR budú oznámené až úspešnému uchádzačovi. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému DLP riešeniu.
2. Definícia podpory - SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. Nástup na riešenie najneskôr do 4 hodín od nahlásenia incidentu.
3. Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku SAFETICA DLP riešenia pozostávajúceho z aplikačného a databázového servera.
4. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom.
5. Zmluvná cena bude rovnomerne rozdelená medzi 24 mesiacov a fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.).
6. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa.
7. Dodávateľ sa zaväzuje garantovať dostupnosť špecialistov na SAFETICA DLP riešenie v pracovnom čase 07:00 – 15:00 hod. s reakčnosťou do 4 hodín. Minimálne 2 špecialistov Tier 1 určených na riešenie prevádzkových incidentov, diagnostiky pre DLP riešenie a minimálne 2 špecialistov Tier 2 určených na riešenie incidentov v oblasti DLP problematiky, definovanie DLP pravidiel v zmysle požiadaviek, aktívny reporting odporúčaní, poskytovanie konzultácií.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2022 00:01

1,00 celý rozsah

51 480,00

42 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2022 11:40

24.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 633
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2022 14:41 - Vstupná ponuka 51 474,00 € Cena s DPH
18.11.2022 18:53 - Najvýhodnejšia ponuka 51 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS