• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 10:44
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 11:35

Detail zákazky Z202213593

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 10:44
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 11:35

Základné údaje

Z202213593

OF-241291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126626

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a tlaková skúška prenosných a poajzdných hasiacich prístrojov

prenosný hasiaci prístroj, oprava a tlaková skúška hasiacich prístrojov, pojazdné hasiace prístroje

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov
Funkcia
Oprava a tlaková skúška prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. a Zákona č. 314/2001 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prenosných hasiacich prístrojov ks 100 200
Počet pojazdných hasiacich prístrojov ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy  prenosných hasiacich prístrojov 1kg, 2kg, 6kg, 9 L, 5kg 30kg
Druhy náplne prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov CO2 snehový, práškový, vodný
Výrobcovia Kodreta, Červinka, Tepostop, Vítkovice, Pyrokontrol, Neuruppin, Beta
Typy pojazdných hasiacich prístrojov P50, 2x 30 CO2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
O vykonaní opravy (tlakovej skúšky) prenosného hasiaceho prístroja a o jej výsledku umiestni poverená osoba na vonkajšej strane tlakovej nádoby štítok na základe platnej legislatívy. Umiestnený štítok nesmie znižovať viditeľnosť údajov o tlakovej nádobe hasiaceho prístroja, samostatnej tlakovej patróne na výtlačný plyn a viditeľnosť údajov popisného označenia hasiaceho prístroja.
Dodávateľ bude pri plnení postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy najmä: vyhlášku MV SR č. 719/2002 Z. z.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie opráv a tlakových skúšok hasiacich prístrojov do 5 dní od uzavretia zmluvy elektronickou formou na kontaktné emailové adresy objednávateľa.
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní opráv, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi.
Dodávateľ služby si hasiace prístroje preberie v mieste plnenia iba počas pracovných dní v čase 7:00 do 13:00.
Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenia o opravách, respektíve o vyradení HP.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Pri vstupe do objektu je povinosť sa preukázať negatívnym testom na korona vísrus

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ceskoslovenskej armady 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

21.11.2022 10:43 — 22.11.2022 10:43

1,00 Zakazka

700,00

583,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2022 10:51

16.11.2022 10:44

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 10:59

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2022 09:30 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
16.11.2022 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS