• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 14:50

Detail zákazky Z202213568

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2022 14:50

Základné údaje

Z202213568

OF-264820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7129469

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

notebook, prenosný počítač, monitor, harddisk, softvér

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237120-6 - Porty počítačov
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Pre zabezpečenie činností Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Notebook ks 1
2.  Monitor ks 1
3.  Harddisk ks 1
4.  Softvér ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook 1 ks
- čip: Apple M1 8-jadrový CPU, 8-jadr. GPU, 16-jadr. Neural Engine
- displej: Retina displej 13,3" True Tone technológia
- rozlíšenie: 2560 x 1600
- operačný systém: macOS Big Sur
- pamäť: 8 GB
- úložisko: 512 GB SSD
- rozšírenie: 2 x Thunderbolt / USB 4 port s podporou pre: nabíjanie, DisplayPort, Thunderbolt 3, USB 3.1 gen. 2, Port pre slúchadlá
- referenčný produkt: MacBook Pro 13" Apple M1 8-core CPU 8-core GPU 8GB 512GB Silver SK
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Monitor 1 ks
- veľkosť: 27"
- rozlíšenie: QHD 2560 x 1440 px
- porty: USB3.2 - 3 ks, USB 3.1 Typ-C - 1 ks, LAN (RJ45), HDMI, DisplayPort
- externé napájanie: cez USB-C do 90 W
- web kamera: áno
- reproduktory: 2 x 5 W
- záruka: 3 roky
- referenčný produkt: DELL C2722DE 27" (210-AYLV)
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
3. Harddisk Seagate Exos 7E8 enterprise 4TB, ST4000NM002A 1 ks
- pevný disk 3.5", SATA III, maximálna rýchlosť prenosu 226 MB/s, cache 256 MB, 7200 ot./min., MTBF 2000000 h
- podpora RAID, advanced format 512e
- záruka: 60 mesiacov
- referenčný produkt: Seagate Exos 7E8 enterprise 4TB, ST4000NM002A
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
4. Softvér - MS Office 2021 pre podnikateľov SK 1 ks
- obsahuje aplikácie: Word, Excel, PowerPoint a Outlook
- krabicová verzia: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy,obsahujúci jednotkové ceny a ceny položiek 1.až 4.
4. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložená špecifikácia:
4.1 preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
4.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
4.3 nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu.
5. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy.
6. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
7. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
8.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
9. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
10. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
11. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

06.12.2022 09:00 — 09.12.2022 14:00

4,00 položka

2 250,00

1 875,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje uvedenie obchodného názvu a technickej špecifikácie ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2022 09:30

18.11.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 590
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2022 15:16 - Vstupná ponuka 2 250,00 € Cena s DPH
15.11.2022 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 2 248,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS