738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier, papierové utierky
toaletný papier, wc papier, hygienické výrobky, hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Toaletný papier jednovrstvový /Harmasan alebo ekvivalent/
|
|
---|---|
Funkcia |
- toaletný papier musí byť rozložiteľný, rozpustný vo vode /objednávateľ požaduje predložiť vzorku kvôli overeniu rozpustnosti/ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: | ks | 21 120 | ||
počet vrstiev | vrstva | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte |
počet útržkov alebo dĺžka návinu | min. 400 |
dĺžka návinu | min. 50 m |
farba | prírodná |
2. Toaletný papier dvojvrstvový /Harmony alebo ekvivalent/
|
|
---|---|
Funkcia |
- konfortný, mäkký a pevný, toaletný papier musí byť rozložiteľný, rozpustný vo vode /objednávateľ požaduje predložiť vzorku kvôli overeniu rozpustnosti/ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: | ks | 7 800 | ||
počet vrstiev | vrstva | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte |
dĺžka návinu | min. 30 m |
farba | biela |
3. Papierové utierky v kotúči - náplň do zásobníka /TORK Matic 290076 alebo ekvivalent/
|
|
---|---|
Funkcia |
náplň musí byť kompatibilná - určená do zásobníkov TORK |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: | kotúč/ks | 130 | ||
počet vrstiev | vrstva | 2 | ||
počet útržkov | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť útržku | min. 21 x 25cm |
farba | rôzne |
plastová oska v dutinke kotúča | áno |
4. Kuchynské utierky / PALOMA SUPER CARE PRO FOOD alebo ekvivalent/
|
|
---|---|
Funkcia |
bezpečné pre použitie v styku s potravinami |
100% celulóza |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové požadované množstvo pre miesto plnenia Želiezovce | balenie s obsahom 2 ks | 50 | ||
počet vrstiev | vrstva | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah balenia | 2 kotúče |
počet útržkov alebo dĺžka návinu | min. 150 |
dĺžka návinu | min. 16,5 m |
farba | biela |
5. Papierové utierky skladané ZZ - náplň do zásobníka
|
|
---|---|
Funkcia |
vhodné do zásobníka INTRO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: | kartón | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kartón obsahuje | 5000 ks papierových utierok /20 balíkov po 250 ks/ |
farba | zelená, biela alebo šedá |
veľkosť utierok | cca 245x230 mm |
Názov |
Objednávateľ požaduje k položke č. 1 a č. 2 predložiť bezplatnú skúšobnú vzorku v počte 1 ks. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania doručiť skúšobnú vzorku objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že predložená skúšobná vzorka vyhovuje jeho požiadavkám na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. V prípade ak podľa názoru Objednávateľa vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii, Objednávateľ bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 t). |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 500,- € s DPH. |
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
Počty jednotlivých položiek sú predpokladané. Môžu byť v závislosti od skutočných potrieb upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny. |
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti). |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 15:00 h. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. |
- ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Veľký Dvor 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
7
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formuláru
11 917,99
9 931,66
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu po obdržaní akceptácie od objednávateľa k vlastnému návrhu plnenia zákazky najneskôr do 3 pracovných dní, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku/výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2022 10:46
16.11.2022 09:00
16.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2022 11:16 - Vstupná ponuka | 9 876,12 | € | Cena s DPH |
15.11.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 876,12 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: