• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 11:20

Detail zákazky Z202213566

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 11:20

Základné údaje

Z202213566

OF-264807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126624

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, papierové utierky

toaletný papier, wc papier, hygienické výrobky, hygienické potreby

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier jednovrstvový /Harmasan alebo ekvivalent/
Funkcia
- toaletný papier musí byť rozložiteľný, rozpustný vo vode /objednávateľ požaduje predložiť vzorku kvôli overeniu rozpustnosti/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: ks 21 120
počet vrstiev vrstva 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte
počet útržkov alebo dĺžka návinu min. 400
dĺžka návinu min. 50 m
farba prírodná
 2. Toaletný papier dvojvrstvový /Harmony alebo ekvivalent/
Funkcia
- konfortný, mäkký a pevný, toaletný papier musí byť rozložiteľný, rozpustný vo vode /objednávateľ požaduje predložiť vzorku kvôli overeniu rozpustnosti/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: ks 7 800
počet vrstiev vrstva 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie každé balenie (vrece) označené informatívnym označením o produkte
dĺžka návinu min. 30 m
farba biela
 3. Papierové utierky v kotúči - náplň do zásobníka /TORK Matic 290076 alebo ekvivalent/
Funkcia
náplň musí byť kompatibilná - určená do zásobníkov TORK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: kotúč/ks 130
počet vrstiev vrstva 2
počet útržkov ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť útržku min. 21 x 25cm
farba rôzne
plastová oska v dutinke kotúča áno
 4. Kuchynské utierky / PALOMA SUPER CARE PRO FOOD alebo ekvivalent/
Funkcia
bezpečné pre použitie v styku s potravinami
100% celulóza
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo pre miesto plnenia Želiezovce balenie s obsahom 2 ks 50
počet vrstiev vrstva 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
obsah balenia 2 kotúče
počet útržkov alebo dĺžka návinu min. 150
dĺžka návinu min. 16,5 m
farba biela
 5. Papierové utierky skladané ZZ - náplň do zásobníka
Funkcia
vhodné do zásobníka INTRO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové požadované množstvo spolu /pre miesto plnenia Želiezovce a Rimavská Sobota/: kartón 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kartón obsahuje 5000 ks papierových utierok /20 balíkov po 250 ks/
farba zelená, biela alebo šedá
veľkosť utierok cca 245x230 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje k položke č. 1 a č. 2 predložiť bezplatnú skúšobnú vzorku v počte 1 ks. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania doručiť skúšobnú vzorku objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že predložená skúšobná vzorka vyhovuje jeho požiadavkám na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. V prípade ak podľa názoru Objednávateľa vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii, Objednávateľ bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 t).
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Objednávateľ sa zaväzuje pri nákupe formou "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ realizovať nákup v minimálnej hodnote 500,- € s DPH.
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
Počty jednotlivých položiek sú predpokladané. Môžu byť v závislosti od skutočných potrieb upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny.
Vyznačené údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu /baliarne/, údaj o zložení, údaj o objeme a dátum najneskoršej spotreby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy, predloží objednávateľovi návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý pri ekvivalentnom riešení preukazuje požadované technické parametre (vlastnosti).
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 15:00 h.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

7

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formuláru

11 917,99

9 931,66

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu po obdržaní akceptácie od objednávateľa k vlastnému návrhu plnenia zákazky najneskôr do 3 pracovných dní, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku/výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2022 10:46

16.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 184
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 11:16 - Vstupná ponuka 9 876,12 € Cena s DPH
15.11.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 9 876,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS