• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 14:20

Detail zákazky Z202213523

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 14:20

Základné údaje

Z202213523

OF-264746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7108873

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny, oleje, múky, strukoviny

Trvanlivé potraviny, oleje, múky, strukoviny, minerálne vody

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15851100-9 - Surové cestoviny
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15411100-3 - Rastlinné oleje
  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 15421000-5 - Rafinované oleje
  • 15623000-1 - Škroby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03212200-2 - Suché strukoviny a strukoviny
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15831200-4 - Biely cukor
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 15872400-5 - Soľ

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny
Funkcia
Dodanie trvanlivých potravín pre závodné stravovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny kolienka, vaječné semolinové (malé, veľké) kg 400
Cestoviny mašle vaječné, semolinové kg 400
Cestoviny niťovky vaječné kg 100
Vretená vaječné, semolinové kg 400
Špagety vaječné, semolinové kg 500
Tarhoňa vaječná, semolinová kg 400
Slovenská ryža vaječná, semolinová kg 300
Fliačky vaječné, semolínové kg 100
Rastlinný olej fritovací 2L, značka: FRITOL 2L Palma Tumys Bratislava alebo ekvivalent l 120
Olej slnečnicový, repkový, rastlinný olej 1L l 250
Cukor biely kryštálový kg 300
Soľ kuchynská kg 100
Hladká múka T 650 EXTRA kg 200
Ryža guľatozrnná kg 300
Šošovica veľkozrnná kg 30
Fazuľa biela (veľká, malá) kg 30
Ocot l 30
Hrach žltý- lúpaný, polený kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod. Faktúra musí byť originál podpísaná s pečiatkou, nie scan.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 11:00hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy  do 31.12.2022, do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do skončenia  zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky v osobitných požiadavka na plnenie zmluvy bude považované za podstatné porušenie zmluvy a odberateľ môže využiť právo odstúpiť od zmluvy a dať negatívnu referenciu.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti  na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň dodacom liste.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru na základe objednávky kupujúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova ul č. 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

14.11.2022 06:00 — 30.12.2022 12:44

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

9 914,56

8 262,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2022 12:47

11.11.2022 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2022 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 113
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2022 08:35 - Vstupná ponuka 9 914,56 € Cena s DPH
10.11.2022 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka 9 535,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS