35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36415685
MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.
Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Nákup snehových fréz
fréza
Tovar, Služba
1. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup a dodanie nových pásových snehových fréz Honda HSS 970A TD alebo ich ekvivalenty slúžiace na odstraňovanie snehu pre školiace stredisko Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s. Liptovský Ján, Stredisko správy a údržby diaľnic Prešov a Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Čadca. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pásová snehová fréza | ks | 3 | ||
Rok výroby pásových snehových fréz | rok | 2022 | ||
Celková dĺžka | cm | 150 | ||
Celková šírka | cm | 75 | ||
Celková výška | cm | 125 | ||
Suchá hmotnosť | kg | 125 | ||
Zdvihový objem | cm³ | 270 | ||
Výkon motora pri 3600 ot./min | kW | 6 | ||
Objem palivovej nádrže | L | 5 | ||
Doba prevádzky na 1 nádrž pri norm. výkone | hod. | 2 | ||
Hlučnosť | dB | 105 | ||
Šírka záberu | cm | 70 | ||
Výška záberu | cm | 55 | ||
Kapacita vyhadzovania | t/hod. | 50 | ||
Vzdialenosť vyhadzovania | m | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo | benzín |
Pohon pásov zabezpečený motorom | v cene |
Automatické zastavenie frézovacieho noža | v cene |
Osvetlenie v štandardnej výbave | v cene |
Elektrické štartovanie | v cene |
Počítadlo prevádzkových hodín | v cene |
Nastavenie výšky frézovania plynule nastaviteľné, ručné | v cene |
Ovládanie odhadzovacieho žľabu | v cene |
Spojka zatáčania | v cene |
Hydrostatická prevodovka pojazdu plynulá | v cene |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Nákup a dodanie nových, nepoužitých pásových snehových fréz v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh (ďalej spolu ako „stroje“ alebo samostatne ako „stroj“), spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Objednávateľovi. Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez EKS na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroje v lehote do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Zmluvy. |
I.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroje, vrátane dopravy na nasledujúce miesta dodania, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak: |
• Školiace stredisko Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s. Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján – 1 ks |
• Stredisko správy a údržby diaľnic, Petrovany 500, 082 53 Prešov – 1 ks, |
• Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest, Andreja Hlinku 2549, 022 65 Čadca – 1 ks (ďalej spolu ako „miesta dodania“ alebo jednotlivo ako „miesto dodania“). |
I.4 Dodávateľ je povinný oznámiť presný termín dodania strojov, resp. príslušného zo strojov na konkrétne miesto dodania, osobe oprávnenej prevziať stroje za Objednávateľa, e-mailom, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním strojov. Za Objednávateľa je na každom mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba. |
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a dodať najneskôr v deň dodania strojov písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojmi, a to najmä: Preberací protokol, Potvrdenie o zhode stroja s platnými právnymi predpismi EÚ, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list, Servisnú knižku a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy. |
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny strojov, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru, |
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu strojov, ktorá bude bližšie špecifikovať technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy, v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky strojov s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH. |
I.7 Objednávateľ požaduje, aby stroje spĺňali aj ďalšie, v Opisnom formulári /Zmluve výslovne nemenované podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na stroje, ak sú podľa danej úpravy požadované. |
I.8 Dodávateľ je povinný pre Objednávateľa zabezpečiť bezplatný záručný servis strojov, vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom. Dodávateľ je povinný uviesť v Preberacom protokole adresu autorizovaného servisu (adresu sídla Dodávateľa, adresu prevádzky servisu, kde bude vykonaná oprava), v ktorom sa budú uskutočňovať všetky výrobcom odporúčané servisné prehliadky strojov. ... |
... Opravy strojov na požiadanie nad rámec záručných opráv po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby zašle Objednávateľ Dodávateľovi e-mailom na adresu, ktorú je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi v lehote do 5 (piatich) dní od uzavretia Zmluvy. ... |
... Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že servis (sieť servisov) pre stroje nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, týkajúce sa strojov, poskytovať autorizované servisné služby a zabezpečiť dodanie náhradných dielov strojov pre Objednávateľa. |
II. CENA |
II.1 Cena za nákup a dodanie strojov musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene za nákup a dodanie strojov musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy, vrátane dopravy strojov. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č.1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf). |
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva dodaných strojov, v ktorej sú zahrnuté aj náklady podľa bodu II.2 tohto článku (ďalej aj ako „Celková cena strojov“). |
II.4 Celková cena strojov je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.5 K Celkovej cene strojov bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ... |
... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.2 Úhrada Celkovej ceny strojov bude realizovaná po protokolárnom prevzatí všetkých kompletných strojov bez vád a nedorobkov Objednávateľom a to jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu k príslušnému stroju Objednávateľom. |
IV.2 V prípade, ak majú stroje vady je Dodávateľ povinný vadný stroj prevziať za účelom odstránenia vád príslušného stroja a/alebo za účelom výmeny príslušného stroja na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa. |
IV.3 V prípade zistenia vady, resp. akéhokoľvek nedostatku ktoréhokoľvek zo strojov (ďalej aj ako „vadný stroj“) do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od ich prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť vadný stroj za stroj bezchybný, t.j. bez akýchkoľvek vád a rovnakých parametrov. Po uplynutí 14 dní je Dodávateľ povinný vady odstrániť. |
IV.4 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný vadný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa vadný stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na Objednávateľom vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroje a/alebo ktorýkoľvek zo strojov, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu strojov a nepodpísať preberací protokol k jednotlivým strojom, pokiaľ všetky dodávané stroje nebudú bez vád a iných nedostatkov, nebudú kompletné alebo nebudú plne funkčné. |
IV.6 Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených právach aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov strojov, uvedených v Technickej špecifikácii /Opisnom formulári / v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. ... |
... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou/Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č.1 – Špecifikácia ceny a Príloha č.2 – Návrh na plnenie kritéria. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zmluvy podľa článku II. tejto Zmluvy , resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
18.11.2022 08:00 — 19.12.2022 15:00
3,00 ks
12 750,00
12 750,00
V zmysle opisného formuláru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2022 12:30
15.11.2022 12:30
15.11.2022 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.11.2022 08:40 - Vstupná ponuka | 12 750,00 | € | Cena bez DPH |
15.11.2022 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 748,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: