• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 13:25

Detail zákazky Z202213515

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 13:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 13:25

Základné údaje

Z202213515

OF-263032

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7120509

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36415685

MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.

Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup snehových fréz

fréza

  • 43313200-2 - Snehové frézy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
Funkcia
Nákup a dodanie nových pásových snehových fréz Honda HSS 970A TD alebo ich ekvivalenty slúžiace na odstraňovanie snehu pre školiace stredisko Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s. Liptovský Ján, Stredisko správy a údržby diaľnic Prešov a Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Čadca.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pásová snehová fréza ks 3
Rok výroby pásových snehových fréz rok 2022
Celková dĺžka cm 150
Celková šírka cm 75
Celková výška cm 125
Suchá hmotnosť kg 125
Zdvihový objem cm³ 270
Výkon motora pri 3600 ot./min kW 6
Objem palivovej nádrže L 5
Doba prevádzky na 1 nádrž pri norm. výkone hod. 2
Hlučnosť dB 105
Šírka záberu cm 70
Výška záberu cm 55
Kapacita vyhadzovania t/hod. 50
Vzdialenosť vyhadzovania m 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo benzín
Pohon pásov zabezpečený motorom v cene
Automatické zastavenie frézovacieho noža v cene
Osvetlenie v štandardnej výbave v cene
Elektrické štartovanie v cene
Počítadlo prevádzkových hodín v cene
Nastavenie výšky frézovania plynule nastaviteľné, ručné v cene
Ovládanie odhadzovacieho žľabu v cene
Spojka zatáčania v cene
Hydrostatická prevodovka pojazdu plynulá v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup a dodanie nových, nepoužitých pásových snehových fréz v súlade s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy a ďalšími podmienkami uvedenými v Opisnom formulári / Zmluve vrátane príloh (ďalej spolu ako „stroje“ alebo samostatne ako „stroj“), spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“) v čase ich dodania Objednávateľovi. Zmluvou sa rozumie Kúpna zmluva vygenerovaná cez EKS na základe Opisného formuláru (ďalej aj ako „Zmluva“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroje v lehote do 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej Zmluvy.
I.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroje, vrátane dopravy na nasledujúce miesta dodania, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak:
• Školiace stredisko Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s. Liptovský Ján, Za Plavom 10, 032 03 Liptovský Ján – 1 ks
• Stredisko správy a údržby diaľnic, Petrovany 500, 082 53 Prešov – 1 ks,
• Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest, Andreja Hlinku 2549, 022 65 Čadca – 1 ks (ďalej spolu ako „miesta dodania“ alebo jednotlivo ako „miesto dodania“).
I.4 Dodávateľ je povinný oznámiť presný termín dodania strojov, resp. príslušného zo strojov na konkrétne miesto dodania, osobe oprávnenej prevziať stroje za Objednávateľa, e-mailom, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním strojov. Za Objednávateľa je na každom mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať Preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverená osoba.
I.5 Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť a dodať najneskôr v deň dodania strojov písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojmi, a to najmä: Preberací protokol, Potvrdenie o zhode stroja s platnými právnymi predpismi EÚ, Návod na obsluhu a údržbu, Záručný list, Servisnú knižku a iné dokumenty súvisiace s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „Príloha č. 2“) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny strojov, v zmysle bodu 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu strojov, ktorá bude bližšie špecifikovať technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. bodu 2.2 Zmluvy, v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky strojov s uvedením presného názvu (obchodnej značky) stroja, vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH.
I.7 Objednávateľ požaduje, aby stroje spĺňali aj ďalšie, v Opisnom formulári /Zmluve výslovne nemenované podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na stroje, ak sú podľa danej úpravy požadované.
I.8 Dodávateľ je povinný pre Objednávateľa zabezpečiť bezplatný záručný servis strojov, vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu Objednávateľom. Dodávateľ je povinný uviesť v Preberacom protokole adresu autorizovaného servisu (adresu sídla Dodávateľa, adresu prevádzky servisu, kde bude vykonaná oprava), v ktorom sa budú uskutočňovať všetky výrobcom odporúčané servisné prehliadky strojov.  ...
... Opravy strojov na požiadanie nad rámec záručných opráv po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby zašle Objednávateľ Dodávateľovi e-mailom na adresu, ktorú je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi v lehote do 5 (piatich) dní od uzavretia Zmluvy. ...
... Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že servis (sieť servisov) pre stroje nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, týkajúce sa strojov, poskytovať autorizované servisné služby a zabezpečiť dodanie náhradných dielov strojov pre Objednávateľa.
II. CENA
II.1 Cena za nákup a dodanie strojov musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene za nákup a dodanie strojov musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s Predmetom zmluvy podľa článku II. Zmluvy, vrátane dopravy strojov. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č.1 primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou vo formáte (Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a *.pdf).
II.3 Celková cena v zmysle Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva dodaných strojov, v ktorej sú zahrnuté aj náklady podľa bodu II.2 tohto článku (ďalej aj ako „Celková cena strojov“).
II.4 Celková cena strojov je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K Celkovej cene strojov bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.6 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ...
... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada Celkovej ceny strojov bude realizovaná po protokolárnom prevzatí všetkých kompletných strojov bez vád a nedorobkov Objednávateľom a to jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu k príslušnému stroju Objednávateľom.
IV.2 V prípade, ak majú stroje vady je Dodávateľ povinný vadný stroj prevziať za účelom odstránenia vád príslušného stroja a/alebo za účelom výmeny príslušného stroja na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
IV.3 V prípade zistenia vady, resp. akéhokoľvek nedostatku ktoréhokoľvek zo strojov (ďalej aj ako „vadný stroj“) do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od ich prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť vadný stroj za stroj bezchybný, t.j. bez akýchkoľvek vád a rovnakých parametrov. Po uplynutí 14 dní je Dodávateľ povinný vady odstrániť.
IV.4 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný vadný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa vadný stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na Objednávateľom vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak.
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroje a/alebo ktorýkoľvek zo strojov, neuhradiť dohodnutú Celkovú cenu strojov a nepodpísať preberací protokol k jednotlivým strojom, pokiaľ všetky dodávané stroje nebudú bez vád a iných nedostatkov, nebudú kompletné alebo nebudú plne funkčné.
IV.6 Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených právach aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov strojov, uvedených v Technickej špecifikácii /Opisnom formulári / v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.  ...
... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou/Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č.1 – Špecifikácia ceny a Príloha č.2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Predmete zmluvy podľa článku II. tejto Zmluvy , resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

18.11.2022 08:00 — 19.12.2022 15:00

3,00 ks

12 750,00

12 750,00

V zmysle opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2022 12:30

15.11.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 136
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.11.2022 08:40 - Vstupná ponuka 12 750,00 € Cena bez DPH
15.11.2022 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 12 748,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS