00165689
Okresný súd Senica
Nám. Oslobodenia 1, Senica, 90501, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom elektronickej stravovacej karty
stravovacia karta
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach / predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stravovacích kariet | ks | 49 | 65 | |
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 27636 | ||
Nominálna hodnota stravnej jednotky | € | 5,70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | Meno a priezvisko držiteľa karty, dobu platnosti, číslo karty |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
Možnosť zablokovania karty v prípade straty | ÁNO |
Platnosť stravovacej karty | minimálne 3 roky |
Použitie stravovacej karty | Minimálne 1000 prevádzok / predajní na území Slovenskej republiky |
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | ÁNO |
Možnosť bezkontaktnej platby | ÁNO |
Minimálna platba stravovacou kartou | 0,01 € |
Mobilná aplikácia | ÁNO, kompaktibilná s OS Android a IOS |
Online aplikácia | ÁNO |
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte | V mobilnej aplikácii aj online |
Názov |
V zmluvnej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie , transakčných a prípadne iných nákladov a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu. E-mailová adresa bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy e-mailom oznámi kontaktné údaje osoby pre vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v meste objednávateľa, zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravovacej karty. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy musí preukázať, že má zmluvne dohodnutých minimálne 7 reštauračných zariadení a 4 potravinové reťazce v obci miesta plnenia, ktoré disponujú vhodným platobným terminálom akceptujúcim stravovaciu kartu. V prípade, ak dodávateľ nesplní túto podmienku, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 pracovných dní od zadania objednávky. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2023 do 31.12.2025 |
Námestie oslobodenia 1, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2024 00:00
1,00 komplet
157 770,20
157 770,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2022 12:16
23.11.2022 12:06
23.11.2022 12:21
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2022 12:31 - Vstupná ponuka | 157 770,18 | € | Cena s DPH |
23.11.2022 07:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 157 769,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: