• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 11:00

Detail zákazky Z202213503

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 11:00

Základné údaje

Z202213503

OF-264716

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114593

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Roll-up banner s potlačou

roll-up, banner

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Roll-up banner s potlačou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Roll-up banner s potlačou ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer bannera (viditeľná plocha) 85 x 200 cm
Materiál bannera Biele plátno obojstranne potiahnuté vrstvou PVC
Potlač bannera Plnofarebná, jednostranná. Každý banner s inou potlačou. Grafický podklad na potlač dodá Objednávateľ v elektronickej forme do 3 dní od predloženia vlastného návrhu na plnenie zmluvy.
Materiál podstavca a konštrukcie Hliník
Príslušenstvo Obal – transportná taška
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť ZNAČKU a TYP alebo opis  ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Grafický podklad na potlač dodá Objednávateľ v elektronickej forme do 3 dní od predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zmluvy
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta humanitných vied, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.11.2022 08:00 — 05.12.2022 14:00

12,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

700,00

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2022 08:02

14.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2022 08:47 - Vstupná ponuka 699,84 € Cena bez DPH
10.11.2022 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 699,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS