• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 15:50

Detail zákazky Z202213490

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 15:50

Základné údaje

Z202213490

OF-264726

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126542

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35859857

Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o.

Jána Stanislava 3010/1, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizačná odborná príprava autorizovaného bezpečnostného technika

Odborná príprava, bezpečnostný technik, školenie

  • 80550000-4 - Bezpečnostné školenia
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizačná odborná príprava autorizovaného bezpečnostného technika
Funkcia
Školenie je určené pre bezpečnostných technikov a autorizovaných bezpečnostných technikov, ktorým končí platnosť osvedčenia bezpečnostného technika resp. autorizovaného bezpečnostného technika. Sú povinní v zmysle § 23 ods. 6 , a § 24 ods. 9 zák. 124/2006 Z.z. v z.n.p. absolvovať aktualizačnú odbornú prípravu vždy do 5 rokov od vydania osvedčenia, resp. potvrdenia o absolvovaní poslednej aktualizačnej odbornej prípravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizačná odborná príprava autorizovaného bezpečnostného technika osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Potvrdenie o absolvovaní aktualizačnej odbornej prípravy áno
online forma alebo prezenčná forma štúdia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 kurzu pre 1 osobu.
Požaduje sa do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi.
Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov (ak bude vykonávaný prezenčnou formou a nie online), ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa (originál).
Počet účastníkov kurzu, požadované miesta a termíny kurzov od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky dodávateľovi.
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolkové známky, poplatky a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie "Aktualizačnej odbornej  prípravy autorizovaného bezpečnostného technika" si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Po úspešnom skončení školenia na "Aktualizačnú odbornú prípravu autorizovaného bezpečnostného technika" vyhotoviť a odovzdať objednávateľovi do 7 dní po skončení školenia protokol s vyhodnotením priebehu kurzu a dochádzky účastníkov
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu v predpokladanom množstve resp. v akomkoľvek množstve.
Platnosť zmluvy je do 11.12.2022.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 11.12. 2022
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov  najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiaci november/december 2022 - podľa dohody zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.11.2022 08:00 — 11.12.2022 20:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

85,33

71,11

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.11.2022 10:52

16.11.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2022 11:55 - Vstupná ponuka 85,20 € Cena s DPH
08.11.2022 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 85,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS