• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202213474

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.11.2022 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202213474

OF-264727

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114561

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery-originál

Tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek
Funkcia
Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Xerox 106R03623 do do tlačiarne Phaser3330, Workcentre 3335/3345, kapacita 15 000 strán KS 1
HP6ZC71AE multipack do do tlačiarne HP OfficeJet 7510), kapacita 825 strán Ks 3
Canon PG-545- XL PREMIUM, black (čierny)  , kapacita 400 strán Ks 2
Canon CL-546-XL PREMIUM, color (farebná), kapacita 400 strán KS 2
HP950XL black (čierny) , kapacita 2300 strán Ks 3
HP951 XL cyan (azúrová), kapacita 1500 strán Ks 3
HP951 XL yellow (žltá) , kapacita 1500 strán KS 3
HP951XL magenta (purpurová) , kapacita 1500 strán Ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Toner. náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zaslať vlastný návrh na plnenie Zmluvy, a to do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe verejného obstarávateľa (za účelom overenia požadovaných vlastností).
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Verej. obstarávateľ požaduje odobratie použitých toner. náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta riadenia a informatiky, Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, 2. poschodie RA 225, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.11.2022 08:00 — 09.12.2022 14:00

1,00 celok

700,00

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.11.2022 14:15

14.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 07:27 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena bez DPH
14.11.2022 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS