• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213450

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213450

OF-258496

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7120692

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie vybavenosti existujúcej laparoskopickej zostavy značky OLYMPUS

HD procesor, kamerová snímacia hlavica,svetelný zdroj, optika

  • 33164000-7 - Laparoskopické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HD procesor s integrovaným LED svetelným zdrojom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HD procesor s integrovaným LED svetelným zdrojom - počet ks 1
Zobrazovací systém - rozlíšenie obrazu pxl 1920x1080
Priestor pre uloženie jednotlivých predvolieb ks 20
Predvoľba pre nastavenie údajov pacientskych dát ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky: Medicínsky atest, Integrované záznamové zariadenie - archivácia obrázkov pomocou USB, Video dokumentácia  pomocou externého zariadenia, Ovládanie kamerovej jednotky dotykovým displejom áno
Integrovaná funkcia - úzkopásmové selektívne farebné zobrazovanie, osvetlenie objektu cez filtre úzkymi výrezmi červenej, zelenej a modrej (R/G/B) časti spektra pre získanie reálneho obrazu s dobre odlíšenými úrovniami sliznice a zvýšeným kontrastom sliznice voči nižšie položenej cievnej sieti pre odhalenie zápalových procesov a  novotvarových lézií áno
Podpora funkcie pre fluorescenčnú diagnostiku pomocou ICG kontrastu áno
Nastavenie vyváženia bielej farby automaticky, ručne pomocou čelného panelu,alebo nastavením z tlačítka videoendoskopu áno
Digitálny zoom min. 1,5x, nastaviteľný v 3 stupňoch áno
Výstupy min.  2 x DVI-D, 1x HD-SDI, 1x Y/C, 1x 3G/HD-SDI, 1x DVI áno
Zmrazenie obrazu – z klávesnice, endoskopu alebo z programovateľného tlačidla čelného panelu áno
Možnosť rotácie obrazu o 180°a vertikálneho a horizontálneho zrkadlenia obrazu áno
Možnosť ovládania nastavení v sterilnom prostredí pomocou tlačidiel na kamerovej hlavici alebo videoendoskope áno
Integrovaný LED zdroj studeného svetla, výkon LED svetelného zdroja, ktorý zodpovedá výkonu 300 W xenonového svet.zdroja áno
Aktívne automatické riadenie intenzity osvetlenia kamerovej jednotky podľa svetelných podmienok operačného poľa, možnosť manuálneho nastavenia intenzity osvetlenia áno
Pripojenie/kompatibilita/ HDTV kompaktného snímacieho zariadenia, ktoré je používané na danom pracovisku, s ohybnou distálnou časťou v minimálne 4 smeroch a pracovným priemerom menším ako 6 mm, so snímacím čipom umiestneným v distálnej časti zariadenia áno
 2. HD kamerová snímacia hlavica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HD kamerová snímacia hlavica ks 1
Ovládacie tlačidlá funkcií kamery ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky: Medicínsky atest, autoklávovaťeľnosť kamerovej hlavice áno
Kamerová snímacia hlavica- 3CCD CMOS, s redukciou moiré efektu áno
Zobrazenie v úzkom farebnom spektre vyšetrovacieho svetla áno
Ovládacie tlačidlá s možnosťou obsadiť ľubovoľnou funkciou z menu kamery áno
 3. Laparoskopický svetelný zdroj
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IR laparoskopický svetelný zdroj ks 1
Výkon xenónovej lampy W 300
Životnosť xenónovej lampy hod 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky: Medicínsky atest áno
Zdroj svetla xenónová lampa áno
Ukazovateľ životnosti xenónovej lampy na ovládacom paneli áno
Funkcia diagnostiky v úzkom spektre vyšetrovacieho svetla áno
Automatická úprava intenzity osvetlenia podľa potreby laparoskopickej kamery áno
Manuálna úprava intenzity osvetlenia áno
 4. Optika
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IR optika s priemerom min. 10 mm a 30° uhlom zobrazenia ks 1
 5. Záručný servis
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka záruky mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykonávanie záručného servisu autorizovaným technikom áno
Doba odozvy od nahlásenia poruchy max. do 12 hodín od písomného nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní áno
Nástup servisného technika na opravu na mieste max. do 12 hodín od písomného nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní áno
Doba na odstránenie poruchy bez použitia náhradných dielov max. do 48 hodín od nástupu servisného technika na opravu áno
Doba na odstránenie poruchy s použitím originálnych náhradných dielov max. do 72 hodín od nástupu servisného technika na opravu áno
Vykonávanie pravidelných technických kontrol a preventívnych prehliadok min 1x ročne bezplatne počas celej záručnej doby áno
V záručnom servise sú zahrnuté všetky práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY:
Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy predloží:
1. List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za plnenie Kúpnej zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby. Ďalej dodávateľ uvedie, či bude požadovaný servis zabezpečovať vlastnými kapacitami alebo inými osobami. Na základe toho dodávateľ uvedie osobu zodpovednú za servis zariadenia a to v rozsahu údajov uvedených vyššie.
2. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu kúpy vrátane nacenenia funkčných celkov s uvedením obchodného názvu, výrobcu, mernú jednotku, množstvo mernej jednotky, cenu za MJ v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, výšku DPH v EUR, sadzbu DPH v %, cenu celkom v EUR s DPH. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu kúpy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej Kúpnej zmluvy.
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu Kúpnej zmluvy vrátane súvisiacich služieb a to najmä, no nie len dodanie predmetu Kúpnej zmluvy na miesto plnenia, záručný autorizovaný servis, inštalácie predmetu Kúpnej zmluvy na mieste plnenia, zaškolenie personálu, vykonanie funkčnej skúšky predmetu Kúpnej zmluvy.
3. Podrobný technický opis predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu zariadenia, výrobcu zariadenia, údaje deklarujúce technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaného zariadenia vrátane prospektového materiálu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu zákazky. Víťazný uchádzač ďalej predloží ES vyhlásenie o zhode na požadovaný predmet Kúpnej zmluvy.
Predávajúcim predložené doklady kupujúci skontroluje a v prípade: a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami kupujúceho, tento zašle predávajúcemu Oznámenie o splnení kupujúcim stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať predávajúci oprávnenie na realizáciu predmetu kúpy, b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami kupujúceho, tento si vyhradzuje právo ukončiť s predávajúcim zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu podstatného porušenia povinností predávajúceho.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA SERVIS:
Predávajúci sa zaväzuje poskytovať autorizovaný servis, záručný servis vrátane vykonávania technických kontrol a prehliadok výrobcom v predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu, pričom poslednú predpísanú technickú kontrolu požadujeme vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby.
Predávajúci je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY:
V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom predávajúci a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom kupujúci. Spolu aj ako zmluvné strany.
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu zákazky uvedenými v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu.
Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požadujeme dodanie predmetu zákazky najneskôr do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu č.1, 975 17 Banská Bystrica. Súčasťou dodania predmetu kúpy bude aj sprievodná dokumentácia vrátane dodacieho listu, v ktorom kupujúci potvrdí podpisom a pečiatkou dátum dodania tovaru a prevzatie tovaru. Predávajúci oznámi zástupcovi kupujúceho najneskôr 1 pracovný deň vopred predpokladaný čas dodania predmetu kúpy. Kupujúci neakceptuje dodávanie tovaru po čiastkach.
Predmet kúpy je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, kupujúci umožňuje nahradiť takýto výrobok/ parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
V prípade, že predávajúci ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje kupujúci po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie predávajúceho, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované kupujúcim pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ predávajúci nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to kupujúci považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Kupujúci požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet kúpy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických obaloch, ktoré sú recyklovateľné.
Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť odborné zaškolenie zamestnancov kupujúceho najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania a prevzatia kompletného tovaru. Zaškolenie bude pozostávať z odborného zaškolenia obsluhy personálu zariadenia v minimálnom počte troch zamestnancov. O zaškolení bude vyhotovený protokol, v ktorom bude uvedený minimálne počet vyškolených osôb, ich mená a podpisy, rozsah a druh školenia, termín a dĺžka trvania, miesto zaškolenia a meno/mená osoby/osôb zodpovedných za školenie vrátane ich podpisov.
Presný termín a miesto školenia budú určené po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán.
Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť inštaláciu tovaru a jeho uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania prevzatia kompletného tovaru. O inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky spíšu zmluvné strany inštalačný protokol na daný tovar s uvedením presného názvu a výrobcu zariadenia vrátane vykonania preberacej funkčnej skúšky zariadenia, v protokole budú rozpísané položky, z ktorých predmet kúpy pozostáva, vrátane uvedenia výrobných čísiel jednotlivých funkčných celkov a ich komponentov.
Po dodaní tovaru, odbornom zaškolení zamestnancov kupujúceho, inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky, ako aj dodaní potrebných dokladov, bude zmluvnými stranami spísaný Protokol o odovzdaní a prevzatí kompletného tovaru, ktorý musí byť podpísaný oboma zmluvnými stranami. Protokol bude vyhotovený v 2 rovnopisoch, s určením pre každú zmluvnú stranu po jednom vyhotovení. V protokole musí byť uvedený položkovitý odpočet odovzdaných dokumentov, vyhlásenie o odbornom zaškolení zamestnancov, vyhlásenie o inštalácii a uvedení tovaru do prevádzky, vyhlásenie o udelení autorských licencií.
vyhlásenie o udelení autorských licencií ak sa vzťahujú na predmet kúpy.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným prevodom. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho. Kúpna cena bude uhradená z vlastných prostriedkov kupujúceho a to formou piatich po sebe nasledujúcich rovnomerných mesačných splátkach, s lehotou splatnosti vždy k 25.dňu príslušného kalendárneho mesiaca, pričom prvá splátka bude uhradená nasledujúci kalendárny mesiac, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom bol tovar kompletne vrátane súvisiacich služieb a dodania potrebnej dokumentácie protokolárne odovzdaný a prevzatý.
Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Predávajúci doručí faktúru kupujúcemu spolu s prílohami najneskôr do štyroch dni odo dňa dodania predmetu kúpy, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet kúpy dodaný. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Kúpnej zmluvy.
Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a kupujúci na túto skutočnosť upozorní predávajúceho, ten je povinný zaslať kupujúcemu opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu.
V zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25. septembra 2017 a v nadväznosti na Mandátnu zmluvu č. 257/2022, POZ 169/2022, uzatvorenú medzi kupujúcim a Ministerstvom zdravotníctva SR dňa 16.03.2022, sa zmluvné strany zaväzujú k plneniu nasledujúcich povinností:
1. Akékoľvek pohľadávky z tohto zmluvného vzťahu, ktoré eviduje predávajúci voči kupujúcemu, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho v zmysle ust. § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pričom na predchádzajúci písomný súhlas kupujúceho s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Postúpenie pohľadávky na tretiu osobu v rozpore predchádzajúcou vetou je podľa ustanovenia ust. § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov neplatné a v prípade takéhoto postúpenia pohľadávky v rozpore s predchádzajúcou vetou je kupujúci oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Uvedené sa neuplatní ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom kupujúceho ako dlžníka.
2. Predávajúci neprijme vyhlásenie podľa ust. § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. V prípade ak predávajúci prijme vyhlásenie v rozpore s predchádzajúcou vetou kupujúci je oprávnený uplatniť si voči predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 2% z istiny pohľadávky, na ktorú sa vyhlásenie vzťahuje.
Predávajúci berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok nie je možné. Započítanie pohľadávok kupujúceho je možné v zmysle ust. § 8 zák. č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších predpisov len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu.
Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento predávajúci nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania predávajúceho s plnením predmetu kúpy, je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaného predmetu kúpy, za každý aj začatý deň omeškania. V prípade ak sa predávajúci omešká bez vážneho dôvodu s plnením predmetu kúpy o viac ako 3 dni, kupujúci si uplatní zmluvnú pokutu vo výške 0,1 % z ceny z nedodaného predmetu kúpy s DPH, najmenej však vo výške 100 Eur.
Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok kupujúceho na plnenia a služby podľa zmluvy. Kupujúci má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti predávajúceho v plnej výške.
Ak nie je uvedené v tejto Kúpnej zmluve inak, prípadné reklamácie a nároky z vád predmetu Kúpnej zmluvy budú riešené v zmysle príslušných ustanovení § 409 a nasl. Obchodného zákonníka.
Vzťahy neuvedené v tejto Kúpnej zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy (OPEP) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. L. Svobodu č.1, 917 75 Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.11.2022 10:00 — 16.01.2023 10:00

1,00 súbor

62 500,00

62 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2022 14:19

15.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2022 17:39 - Vstupná ponuka 62 500,00 € Cena bez DPH
10.11.2022 17:39 - Najvýhodnejšia ponuka 62 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS