• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 12:07
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 13:00

Detail zákazky Z202213388

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 12:07
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 13:00

Základné údaje

Z202213388

OF-264550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114483

Objednávateľ

34056505

Centrum sociálnych služieb - Juh

Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plachty

Plachty

  • 39512100-5 - Plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plachta
Funkcia
pre klientov zariadenia sociálnych služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachta ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 240 x 150 cm
materiál 100 % bavlna česaná
farba biela
gramáž 145 g/m2
pranie min 90 st. Celzia
označenie so symbolmi zloženia a údržby materiálu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ má povinnosť dodať výlučne nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Množstvo a druh tovaru je záväzné.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Pred dodaním tovaru: do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, predložiť vzorky všetkých obstarávaných druhov tovarov (materiál a farba).
Do 5 dní od poskytnutia vzoriek objednávateľ upresní farbu posteľnej bielizne.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra bude obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a i ch jednotkových cien s aj bez DPH.
Tovar bude dodaný kompletne s faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 dní. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný, nekvalitný alebo poškodený. V prípade nedodanie tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z kúpnej ceny nedodaného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2022 08:00 — 30.11.2022 13:00

1,00 celok

1 620,00

1 350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vyplnená príloha č. 1

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2022 12:10

14.11.2022 12:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 12:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 12:50 - Vstupná ponuka 1 620,00 € Cena s DPH
08.11.2022 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 599,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS