53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Licencie platformy Microsoft Office 365
Softvér, Microsoft Office 365,
Tovar, Služba
|
1. Licencie Microsoft Office 365
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Licencie Microsoft Office 365 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| licencie Microsoft 365 Business Premium s dĺžkou predplatného do 25.1.2024. | ks/mesiac x 12 (rok) | 0 | 150 | |
| licencie Microsoft 365 Business Basic s dĺžkou predplatného do 25.1.2024 | ks/mesiac x 12 (rok) | 0 | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Basic na Microsoft 365 Business Standard | |
| Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Basic na Microsoft 365 Business Premium | |
| Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Standard na Microsoft 365 Business Premium |
| Názov |
| Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH. |
| Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
| Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný mať oprávnenie/partnerstvo s výrobcom daných licencií na poskytovanie služieb/licencií, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
| Licencie sa budú objednávať podľa aktuálnej potreby: |
| - Ihneď po uzatvorení zmluvy sa objedná 70 ks licencií Microsoft 365 Business Basic do 25.1.2024 |
| - Ihneď po uzatvorení zmluvy sa objedná 105 ks licencií Microsoft 365 Business Premium, ktoré budú platné od 25.1.2023 do 25.1.2024 |
| - Zvyšné licencie sa budú objednávať podľa potreby ak takáto potreba nastane, vždy do 25.1.2024 a to odo dňa objednania. |
| Úhrada licencií bude vždy na celé obdobie od objedania do 25.1.2024. |
| Licencie budú poskytnuté v elektronickej forme priamo do účtu odberateľa založenom za účelom správy licencií na webovom sídle spoločnosti Microsoft. |
| Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu. |
| Termín dodania je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky. |
| Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. |
| Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi. |
| Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky splatná do 10 pracovných dní na účet objednávateľa uvedený v Rámcovej dohode. |
| Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody. |
| Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod. |
| Cena za licencie zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
250,00 ks
47 520,00
39 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2022 12:02
10.11.2022 12:30
10.11.2022 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.11.2022 09:47 - Vstupná ponuka | 47 400,00 | € | Cena s DPH |
| 10.11.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: