• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 13:40

Detail zákazky Z202213386

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 13:40

Základné údaje

Z202213386

OF-264617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104166

Objednávateľ

53857097

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie platformy Microsoft Office 365

Softvér, Microsoft Office 365,

  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft Office 365
Funkcia
Licencie Microsoft Office 365
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencie Microsoft 365 Business Premium s dĺžkou predplatného do 25.1.2024. ks/mesiac x 12 (rok) 0 150
licencie Microsoft 365 Business Basic s dĺžkou predplatného do 25.1.2024 ks/mesiac x 12 (rok) 0 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Basic na Microsoft 365 Business Standard
Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Basic na Microsoft 365 Business Premium
Možnosť upgradu licencií Microsoft 365 Business Standard na Microsoft 365 Business Premium
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH.
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný mať oprávnenie/partnerstvo s výrobcom daných licencií na poskytovanie služieb/licencií, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Licencie sa budú objednávať podľa aktuálnej potreby:
- Ihneď po uzatvorení zmluvy sa objedná 70 ks licencií Microsoft 365 Business Basic do 25.1.2024
- Ihneď po uzatvorení zmluvy sa objedná 105 ks licencií Microsoft 365 Business Premium, ktoré budú platné od 25.1.2023 do 25.1.2024
- Zvyšné licencie sa budú objednávať podľa potreby ak takáto potreba nastane, vždy do 25.1.2024 a to odo dňa objednania.
Úhrada licencií bude vždy na celé obdobie od objedania do 25.1.2024.
Licencie budú poskytnuté v elektronickej forme priamo do účtu odberateľa založenom za účelom správy licencií na webovom sídle spoločnosti Microsoft.
Objednávateľ si kedykoľvek počas doby trvania zmluvy uplatňuje právo na objednanie typu licencie podľa opisu predmetu zákazky podľa jeho aktuálnej potreby. Celková suma objednávok však nemôže presiahnuť maximálnu zmluvnú cenu.
Termín dodania je do 2 pracovných dní od doručenia mailovej objednávky.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky splatná do 10 pracovných dní na účet objednávateľa uvedený v Rámcovej dohode.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod.
Cena za licencie zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

250,00 ks

47 520,00

39 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2022 12:02

10.11.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 94
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2022 09:47 - Vstupná ponuka 47 400,00 € Cena s DPH
10.11.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 46 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS