• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:05

Detail zákazky Z202213360

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:13
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:05

Základné údaje

Z202213360

OF-264603

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104148

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalendáre a diáre

kalendár nástenný, plánovací

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný stolový kalendár stĺpcoví 2023
Funkcia
Pracovný stolový kalendár stĺpcoví 2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolový kalendár pracovný na rok 2023 s nasledovným obsahom : prehľad roku 2023,2024, plánovací kalendár 2023, 2024, dni pracovného voľna a pamätné dni,  poradie týždňov v roku. ks. 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát 230x140 mm
Rozsah 33 listov
Väzba špirála
týždňové kalendárium SK/CZ
 2. Pracovný stolový kalendár stĺpcoví 2023
Funkcia
Trojmesačný nástenný kalendár na r. 2023 každá strana 3 mesiace -vlastnej grafiky-alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plánovací nástenný kalendár na rok 2023 s nasledovným obsahom: štátne sviatky, meniny, názvy aktuálnych mesiacov,  počet týždňov, červený posuvný štvorček na značenie aktuálneho dňa. ks. 61
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 300 mm x 465 mm
Trojmesačný kalendár na stenu 12 listov
Žiadame umožnosť umiestnenia vlastnej grafiky namiesto obrázku na vrchný lash, či potlač podložky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list.Tovar bude dodaný jednorazovo
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla  a šoféra, ktorý tovar privezie číslo  občianskeho preukazu. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorení zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

21.11.2022 09:18 — 02.12.2022 09:19

241,00 kusy

579,67

483,06

Žiadame možnosť umiestnenia vlastnej grafiky namiesto obrázku na vrchný lash , či potlač podložky. Po uzavretí zmluvy dodávateľom zašleme grafiku a upresníme tlač nástenných 3 mesačných kalendárov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.11.2022 09:23

10.11.2022 10:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 10:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2022 09:15 - Vstupná ponuka 579,67 € Cena s DPH
10.11.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 579,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS