30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50557050
Pixel Print s.r.o.
47, Vyšný Orlík, 09011, SVK
Kalendáre a diáre
kalendár nástenný, plánovací
Tovar, Služba
1. Pracovný stolový kalendár stĺpcoví 2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný stolový kalendár stĺpcoví 2023 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolový kalendár pracovný na rok 2023 s nasledovným obsahom : prehľad roku 2023,2024, plánovací kalendár 2023, 2024, dni pracovného voľna a pamätné dni, poradie týždňov v roku. | ks. | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | 230x140 mm |
Rozsah | 33 listov |
Väzba | špirála |
týždňové kalendárium | SK/CZ |
2. Pracovný stolový kalendár stĺpcoví 2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Trojmesačný nástenný kalendár na r. 2023 každá strana 3 mesiace -vlastnej grafiky-alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plánovací nástenný kalendár na rok 2023 s nasledovným obsahom: štátne sviatky, meniny, názvy aktuálnych mesiacov, počet týždňov, červený posuvný štvorček na značenie aktuálneho dňa. | ks. | 61 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | 300 mm x 465 mm |
Trojmesačný kalendár na stenu | 12 listov |
Žiadame umožnosť umiestnenia vlastnej grafiky namiesto obrázku na vrchný lash, či potlač podložky. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. Splatnosť faktúry 30 dni odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj dodací list.Tovar bude dodaný jednorazovo |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla a šoféra, ktorý tovar privezie číslo občianskeho preukazu. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru. |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov bezodkladne po uzatvorení zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať. |
Názov | Upresnenie |
Cena zahŕňa | balenie, naloženie, dovoz |
42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
21.11.2022 09:18 — 02.12.2022 09:19
241,00 kusy
579,67
483,06
Žiadame možnosť umiestnenia vlastnej grafiky namiesto obrázku na vrchný lash , či potlač podložky. Po uzavretí zmluvy dodávateľom zašleme grafiku a upresníme tlač nástenných 3 mesačných kalendárov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2022 09:23
10.11.2022 10:13
10.11.2022 10:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2022 09:15 - Vstupná ponuka | 579,67 | € | Cena s DPH |
10.11.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 579,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: