00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery
Tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Toner HP
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je toner. Presná špecifikácia a požadované počty kusov sú uvedené v technickej špecifikácii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner HP 335X | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Toner HP 335X | 13 700 strán (W1335X) čierny |
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroje. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok. |
Objednávateľ požaduje predložiť len tonery od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky. | Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluv. podmienok. |
Názov |
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
Verejný obstarávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. Objednávateľ ďalej požaduje, aby súčasťou podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry boli tieto údaje: názov a ITMS kód súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, operačný program. S týmito údajmi objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení kúpnej zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Cena je konečná vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly. |
Objednávateľ je povinný oznámiť túto skutočnosť Dodávateľovi bezodkladne po doručení Správy z kontroly. Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); |
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary); |
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; |
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu; |
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; |
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ; |
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov. |
Fakulta riadenia a informatiky, Katedra technickej kybernetiky, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.12.2022 09:00 — 28.02.2023 14:00
2,00 ks
92,00
92,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.11.2022 08:07
11.11.2022 09:00
11.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2022 21:27 - Vstupná ponuka | 92,00 | € | Cena bez DPH |
11.11.2022 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 91,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: