• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 08:50

Detail zákazky Z202213317

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 08:50

Základné údaje

Z202213317

OF-264537

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114453

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36322229

ROTEX ELEKTRO s.r.o.

SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál

káble, poistky, ističe, spínače, wago svorky, lišta inštalačná

  • 31210000-1 - Elektrické prístroje na spínanie alebo ochranu elektrických obvodov
  • 44322100-4 - Elektroinštalačné káble
  • 31211300-1 - Poistky
  • 31651000-4 - Elektroizolačná páska
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroinštalačný materiál
Funkcia
Elektroinštalačný materiál bude používaný pracovníkmi údržby infraštruktúry na údržbu infraštruktúry vojenských objektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ZÁSUVKA 2X2P+T 10/16 A BIELA ks 20
Zásuvka dvojp. na povrch 16A 250V~ IP44 s polykarbonat. jadrom biela ks 20
SÉRIOVÝ SP. Č. 5 BIELY ks 10
STRIED. PREP. Č.6 BIELY ks 10
KRÍŽOVÝ PREPÍNAČ Č.7 BIELY ks 10
Svorka Wago Compact 221-413 - 3x0.2-4.0mm2 32A/450V ks 50
Svorka Wago Compact 221-415 - 5x0.2-4.0mm2 32A/450V ks 25
Kábel flexibilný Cu CYSY 3Gx1,5 kruhy m 100
Kábel pevný Cu CYKY-J 3x1,5 kruhy m 100
Kábel pevný Cu CYKY-J 3x2,5 kruhy m 100
PÁSKA IZOL. 15/10 ČIERNA ks 20
PÁSKA IZOL. 15/10 MODRÁ ks 20
PÁSKA IZOL. 15/10 ZEL./ŽLTÁ ks 20
VIDLICA GUMOVÁ 2P+T ČIERNA 50445 ks 20
Striedavý prepínač č. 6 na povrch 10AX 250V~ IP44 biela ks 10
Krabica rozvodka plast. 4x4mm2 SV.SIVA svorky 3L+N+PE 6455-11 4.P/2 ks 10
KRABICA PRE POVRCHOVÚ MONTÁŽ BIELA napr. VALENA 776181 ks 10
Lišta inštalačná PVC 20x20 m 40
Hmozdinka priemer 08 mm ks 100
VRUT GOLDEN-SPRINT 4X40 MM ks 100
Hmozdinka priemer 10 mm ks 100
VRUT GOLDEN-SPRINT 5X50 MM ks 100
P0300N SAMOST.ZÁSUVKY 3 ks 5
P0500N SAMOST.ZÁSUVKY 5 ks 5
POISTKA 2410-10A VLOŽKA DII DZ ks 20
POISTKA 2410-16A VLOŽKA DII DZ ks 20
POISTKA 2410-25A VLOŽKA DII DZ ks 20
ISTIČ 1P B10 ks 6
ISTIČ 1P B16 ks 6
ISTIČ 3P B16 ks 3
Páska sťahovacia plastová 4,8x200 mm čierna ks 500
Páska sťahovacia plastová 4,8X430MM mm čierna ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.11.2022 08:30 — 05.12.2022 13:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

1 087,80

906,50

Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2022 13:26

14.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 723
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2022 22:46 - Vstupná ponuka 1 086,00 € Cena s DPH
07.11.2022 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 085,21 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS