• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213310

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213310

OF-264572

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114455

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36401137

FERONA Slovakia, a.s.

Bytčická 12, Žilina, 011 45, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál

hutný materiál

  • 44331000-9 - Tyče
  • 44334000-0 - Profily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hutný materiál
Funkcia
hutný materiál pre potreby výroby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Profil dutý zváraný EN 10219,zn.S235JRH, rozmer: 90 x 90 x 3 bm 60
Plech valc. za tepla EN 10051-2, EN 10025-2, zn. S235JRC+N, rozmer: 5x1000x2000 tabuľa 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 7:00 do 15:00 h.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualný rozpočet podľa jednotlivých položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy.
V deň uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi atest o pôvode materiálu
Predmet zákazky bude dodávaný v čiastkových dodávkach na základe čiastkových objednávok, v zmluvne dohodnutom množstve a termíne, s požadovanými normalizovanými vlastnosťami a technickými dodacími podmienkami podľa noriem. Obstarávateľ požaduje dodať prvú čiastkovú dodávku do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to na základe čiastkovej objednávky, ktorú obstarávateľ zašle po obdŕžaní položkového rozpočtu. Pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych a rozmerových/ kvalitatívnych / chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Náklady za vrátenie chybného dodaného tovaru hradí v plnom rozsahu dodávateľ.
V prípade nedodržania zmluvnej špecifikácie zo strany dodávateľa, prípadné náklady spojené s chemickým rozborom dodaného materiálu hradí dodávateľ.
Objednávateľ trvá na dodaní hutného materiálu podľa uvedených noriem, nakoľko materiál bude použitý ako konštrukčný - statický materiál stavby.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ požaduje pri uvedenom sortimente dodržanie dĺžky profilových tyčí a=6m.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

21.11.2022 07:00 — 22.11.2022 14:00

1,00 balík

697,20

581,00

V súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2022 13:48

14.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2022 08:55 - Vstupná ponuka 696,82 € Cena s DPH
10.11.2022 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 696,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS