• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 09:01
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 12:30

Detail zákazky Z202213269

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 09:05
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 09:01
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 12:30

Základné údaje

Z202213269

OF-264495

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7108712

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pacientov a zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrkva kg 456
Zeler kg 243
Petržlen ks 209
Kaleráb kg 205
Kapusta hlávková biela kg 277
Cibuľa kg 223
Pór kg 8
Cuketa kg 15
Paradajky kg 151
Paprika zelená kg 10
Uhorky kg 79
Citróny kg 20
Banány veľké kg 2050
Pomaranče volné kg 619
Zzemiaky kg 7540
Jablka kg 315
Nektárinky kg 119
Červená kapusta kg 30
Melón kg 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.1.2023
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na dodávku ovocia a zeleniny je zriadené v našej organizácii jedno odberné miesto.
Dodávka tovaru bude prebiehať 3 krát týždenne a to pondelok, streda, piatok na základe objednávky
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach 3x týždenne: v pondelok, v stredu a v piatok v čase: od 6,00 hod do 10,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického alebo písomného nahlásenia objednávky od objedávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar osobe objednávateľa - zodpovednej, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení Výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Výrobky musia byť označené podľa § 11-13 Zákona č. 250/2007 Zb. zák. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu a zloženie.
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa potreby.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúcehosúhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasudlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

11 197,02

9 754,49

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2022 09:05

11.11.2022 09:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2022 09:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 168
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2022 14:51 - Vstupná ponuka 11 179,70 € Cena s DPH
04.11.2022 14:51 - Najvýhodnejšia ponuka 11 179,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS