• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2022 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2022 10:05

Detail zákazky Z202213262

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2022 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2022 10:05

Základné údaje

Z202213262

OF-263967

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7098716

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54108390

FEBA - ECO s. r. o., r. s. p.

Hollého 12, Sabinov, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie, zber bielizne, sušenie, žehlenie, mangľovanie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 63121100-4 - Skladovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie
Funkcia
Pranie a chemické čistenie, zber bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál"), sušenie, žehlenie, mangľovanie, triedenie, viazanie, balenie, skladovanie a doprava materiálu v zmluvnom období.
Trvanie zmluvného vzťahu je odo dňa účinnosti zmluvy do 31.12.2022 alebo do vyčerpania finančného limitu (najneskôr však do 31.12.2022) podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758;STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4, STNEN 12243.
Rozsah poskytnutia služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa (predkladateľa požiadavky) počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. Poskytovateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok.
Poskytovateľ je povinný zaslať elektronicky rozpis jednotkových cien všetkých položiek bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta najneskôr do 3 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy a uviesť rovnaký rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH aj na faktúre.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť poskytnutie služby riadne a včas s odbornou starostlivosťou, v termínoch a podľa dohodnutých zmluvných podmienok a bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Utierka nešpecifikovaná ks 450 555
Obrus biely, farebný (rôzne veľkosti) ks 100 180
Uterák (rôzne druhy) ks 450 600
Osuška froté ks 130 230
Plachta bavlnená (biela, farebná) ks 450 600
Vankúš (polyester, antialergický) ks 80 120
Povlak na vankúš ks 450 600
Prikrývka prešívaná ks 50 80
Paplón antialergický ks 50 80
Povlak na prikrývku ks 450 600
Vak spací do SKP ks 5 8
Vložka hygienická (vak spací do SKP rôzne druhy) ks 5 8
Vložka hygienická, otepľovacia (do stanu) ks 13 26
Bunda poľná zimná vrchná časť DP LES (rôzne veľkosti) ks 3 6
Bunda poľná zimná oddeliteľná vložka DP LES (rôzne veľkosti) ks 3 6
Bunda nepremokavého odevu DP LES (rôzne veľkosti) ks 3 6
Nohavice nepremokavého odevu DP LES (rôzne veľkosti) ks 3 6
Blúza pracovného odevu (rôzne veľkosti) ks 3 5
Nohavice pracovného odevu (rôzne veľkosti) ks 3 5
Čiapka pracovného odevu (rôzne veľkosti) ks 3 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia zaručujúceho dôkladné vyčistenie materiálu bez poškodenia, ďalej dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov a vykonať súčinnosť s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie pri materiáloch vyžadujúcich špeciálnu údržbu počas prania a chemického čistenia.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch (piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Sú uvedené v norme STNENISO 3758 – Textílie) a zabezpečiť vyčistený a vypraný materiál proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom (výstrojné súčiastky balené po 5 kusov, bielizeň balená po 10 kusov alebo podľa požiadaviek objednávateľa).
Poskytovateľ je povinný prevziať a dodať materiál objednávateľovi do miesta dodania uvedenej v písomnej akceptovanej objednávke na vlastné náklady a nebezpečenstvo tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením (konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za vlastné pranie a chemické čistenie, cenu za pracie prostriedky, za sušenie, za žehlenie, za mangľovanie, za triedenie, za viazanie, za balenie, za skladovanie a dopravu materiálu – zber a rozvoz materiálu).
Poskytovateľ sa zaväzuje, že dodrží pri praní a chemickom čistení postup predpísaný výrobcom a nespôsobí nesprávnym postupom alebo v dôsledku chyby technického zariadenia zmenu vlastností, farebnosti materiálu, resp. iné poškodenie okrem obvyklého opotrebenia.
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok (v ktorej budú oznámené množstvá materiálu) doručovaných poskytovateľovi elektronicky počas trvania platnosti zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať objednávku v lehote do 48 hodín od jej elektronického doručenia.
Termín na poskytnutie služby je do 5 kalendárnych dní od doručenia objednávky poskytovateľovi, vrátane odvozu znečisteného a dovozu vypraného materiálu. Realizácia je možná výhradne v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 07:00 do 15:30 hod.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po poskytnutí služby a dodaní materiálu do miesta dodania. Poskytovateľ je povinný pred vystavením faktúry kontaktovať objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. Vyhotoviť a doručiť faktúru objednávateľovi v 2 výtlačkoch pri dodržaní zmluvného cenníka.
Faktúra za vykonané služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry bude potvrdený dodací list (ako príloha) s uvedením čísla akceptovanej objednávky vyhotovená v 2 výtlačkoch (jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa). Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na 2 výtlačkoch dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ zodpovedá za vady poskytnutej služby v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a technického zariadenia použitých pri praní a chemickom čistení), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu.
Objednávateľ pri prevzatí materiálu vykoná prehliadku v mieste dodania. Ak sa kontrolou zistí nekvalitne vyčistený a vypraný materiál, vyhotoví písomný záznam, ktorý sa bude považovať za reklamáciu. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutí služby (pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní), b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú a riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade emailovej komunikácie sa reklamácia považuje za doručenú okamihom automaticky vygenerovanej správy o doručení emailu. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo ju oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní.
Poskytovateľ znáša náklady na odstránenie vád, ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád. Poskytovateľ zníži cenu služby v závislosti od miery poškodenia a po vzájomnej dohode zmluvných strán, ak vadu nie je možné odstrániť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktorá má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Legionárov 4; Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.11.2022 09:00 — 31.12.2022 23:59

1,00 zákazka

4 688,48

3 907,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2022 08:32

09.11.2022 08:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2022 08:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 63
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2022 12:40 - Vstupná ponuka 4 674,23 € Cena s DPH
08.11.2022 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 4 262,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS