36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby
kancelársky papier, kopírovací papier farebný, roller gélový, zakladač pákový, zošívačka, lepiaca páska, korekčný strojček, Euroobal
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky papier biely A4 1 80 gr/m2 ,1 bal / 500ks | bal | 250 |
2. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky papier biely A3 1 80 gr/m2 ,1 bal / 500ks | bal | 10 |
3. Kopírovací papier
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kopírovací papier farebný MIX intensiv, 5x50 A4 80 g, 1 bal/250 listov/5x50 listov | bal | 5 |
4. Roller gélový
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roller gélový uni Signo UMN-207 modrý (0,7) - 1 kus (12ks=1bal) | ks | 120 |
5. Roller gélový
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Roller gélový uni Signo UMN-207 červený (0,7) - 1 kus (12ks=1bal) | ks | 24 |
6. Zakladač pákový
|
|
---|---|
Funkcia |
kamcelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zakladač pákový 7,5-8 cm - modrá farba | ks | 50 |
7. Zošívačka malá
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zošívačka malá, na spinky 24/6 a 26/6 na cca 20-30 listov | ks | 10 |
8. Lepiaca páska
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
lepiaca páska transparentná 18mm x 10 m (8ks=1bal) - bal/cena | bal | 10 |
9. Lepiaca páska
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
lepiaca páska transparentná 48mm x 66 m - ks/cena | ks | 30 |
10. Korekčný strojček
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Korekčný strojček Pritt compact šírka 6 mm, návin cca 10 m (bielidlo) | ks | 20 |
11. Euroobal
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelárske potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Euroobal A4 matný 50 mic, priehľadný - 1bal/100ks/cena | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia. |
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy ako nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávaný tovar musí byť v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa jednorazovo v požadovanom množstve. |
Dodávka predmetu zákazky sa uskutoční na základe písomnej objednávky objednávateľa vystavovanej počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene,ktorá sa vysúťažila |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru dodávateľovi znáša dodávateľ. Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou podrobného položkového rozpočtu, faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPET v platnom znení. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
21.11.2022 07:00 — 30.11.2022 12:00
539,00 ks, bal
2 298,49
1 915,41
Dodávateľ predloží názov (typ, prípadne obchodnú značku, kde je to relevantné) dodávaného tovaru v súlade so zadanými technickými parametrami, ktorými deklaruje splnenie podmienok Objednávateľa uvedených vo "Funkčnej a technickej špecifikácii" predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2022 08:00
11.11.2022 10:00
11.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2022 12:00 - Vstupná ponuka | 2 278,80 | € | Cena s DPH |
11.11.2022 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 278,78 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: