• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 10:55

Detail zákazky Z202213255

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 10:55

Základné údaje

Z202213255

OF-264090

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7108708

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

51731606

Life M SK s.r.o.

Grösslingova 20, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladená stolová mikrocentrifúga

Chladená stolová mikrocentrifúga

  • 38500000-0 - Kontrolné a testovacie prístroje
  • 42931100-2 - Laboratórne odstredivky a príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladená stolová mikrocentrifúga
Funkcia
Chladená stolová mikrocentrifúga pre potreby vo vedeckovýskumnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kontrola teploty °C -10 - +40
predchladenie z 21°C na 4°C minúta 8
akcelerácia a decelerácia s ≤15
nastavenie otáčok v rozsahu ot./min. 100 – 15 060
nastavenie času v rozsahu s - min. 10 s – 2 min.
nastavenie g x g 1-2000
hlučnosť dB 54
povolená hustota centrifugovanej vzorky (pri max. otáčkach a x g) g/mL 1,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie - prehľadné ovládacie prvky a digitálne ukazovatele najdôležitejších parametrov centrifugácie; nerezová centrifugačná komora; optimalizované odvetranie centrifugačnej komory cez zadnú stenu centrifúgy; bezpečnostné a aplikačné certifikáty CE, UL; autoklávovateľné všetky rotory a adaptéry (121°C, 20 min.); aerosól nepriepustný uzáver rotora pre bezpečnú centrifugáciu infekčných vzoriek; možnosť uzamknutia nastavených parametrov centrifugácie; automatická detekcia nerovnováhy; bezúdržbový pohon; zabudovaný odtok kondenzátu
funkcie - štandardný alebo pomalý rozbeh a dobeh centrifugácie pre citlivé aplikácie; funkcia rýchleho stočenia ShortSpin); funkcia odpočítavania času až po dosiahnutí nastavených ot./min.
centrifugácia pri max. 21 300 x g (15 060 ot./min) s pevným rotorom; max. 3217 x g s výkyvným rotorom
krok nastavenia otáčok 100-2000 ot./min (krok 10 ot./min.), 2000 – 5000 ot./min (krok 50 ot./min.) a 5000-15060 ot./min. (krok 100 ot./min.)
nastavenie času v rozsahu 10 s – 2 min. (10 s kroky), 2 min – 10 min. (30 s kroky) a 10 min. - 9:59 hod. (1 min. kroky) alebo kontinuálne
nastavenie g 1-2000 x g (10 x g kroky), 2000-5000 x g (50 x g kroky) a 5000-21 330 x g (100 x g kroky)
displej jasný a ľahko ovládateľný digitálny displej s nastavením času a rýchlosti
rozmery a váha šírka max. 30 cm; hĺbka max. 50 cm; výška max. 30 cm a váha max. 25 kg
súčasť dodávky aerosól nepriepustný rotor s rýchlouzatváraním na 24x 1,5/2,0 ml skúmaviek: max. 21 130 x g – 15 060 ot./min.)
požadujeme možnosť dovybavenia centrifúgy o 6 dalších rotorov: napr. rotor na 10x5 ml skúmavky, fixný a výkyvný rotor na PCR skúmavky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zabezpečenie servisu počas platnej záručnej doby a a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu.
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke objednávateľa, inštalácie, resp. montáže a uvedenia do prevádzky, zabezpečenia servisu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
2. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
3. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
3. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
4. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku.
IV. Reklamácia:
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
V. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo nedodanie tovaru, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 5, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

14.11.2022 08:00 — 12.12.2022 14:00

1,00 ks

6 403,38

5 336,15

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2022 08:31

11.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 13
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2022 17:08 - Vstupná ponuka 6 403,38 € Cena s DPH
09.11.2022 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka 6 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS