• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213249

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213249

OF-264510

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7120460

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

47251689

DEBTEC a.s.

Tomášikova 23/C, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SAS licencia

licencia, server, software, analytický nástroj, reporting

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup SAS analytického nástroja a licencií
Funkcia
Nákup SAS analytického nástroja a licencií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAS Visual Analytics - Analytický, vedecký, štatistický, reportingový softvér, self service BI, Vrátane inštalácie špecialistom SAS na mieste plnenia ks 1
Príprava dát a explorácia dát, vrátane pripojenia k max. 2 dátovým zdrojom ks 1
Tvorba grafických a tabuľkových interaktívnych reportov ks 1
Spájanie tabuliek z rôznych zdrojov dát ks 1
Analýza dát ( aj Big Data, in-memory technológia ) ks 1
Schedulovanie vytvorených procesov a reportov ks 1
Zdieľanie výstupov, podpora tabletov a smartfónov s OS Andorid a iOS ks 1
Pripojenie k 2 nezávislým zdrojom dát ( napr. Oracle, ODBC ) ks 1
Podpora tvorby dynamickej hierarchie dát priamo užívateľom ks 1
Licencie na dobu neurčitú pre autorizovaných užívateľov ks 3
Licencia bez obmedzenia počtu užívateľov typu viewer ks 1
Softwér prevádzkovaný na Serverovej platforme ks 1
Školenia lektorom SAS pre 9 osôb v rozsahu 5 človekodní, kde počas školenia sa vytvorí 10 reportov pre účely Eximbanky. ks 1
Vytvorenia 5 typov reportov pre účely Eximbanky špecialistom SAS (operatívny a manažérsky reporting) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Školenia a tvorba reportov má byť realizovaná špecialistom SAS s knowhow reportingu z biznis oblastí, pre ktoré bude reporting implementovaný tak, aby vedeli na základe interview s našimi zamestnancami títo špecialisti report zadefinovať, špecifikovať a následne implementovať. Jedná sa o operatívne a manažérske reporty, ktoré budú definované počas projektu.
Špecialisti SAS, ktorí budú školiť a dodávať reporty majú začať interviews s našimi zamestnancami už počas inštalácie HW a SW komponentov. Reporty sú určené primárne pre vedenie banky a preto bude vedenie definovať aj požiadavky na tieto reporty.
Finálna dokumentácia má byť dodaná po dokončení prác. Dokumentácia má obsahovať špecifikáciu nasadenia nástroja, úkony pre prevádzku a správu nástroja, vrátane riadenia prístupových oprávnení, manuál pre používanie a implementáciu a konfiguráciu konektorov a adaptérov, ako aj reportov a špecifikáciu dodaných reportov.
Fakturácia do 7 dni po dodaní licencie /podpise zmluvy.
Začatie prác (inštalácia, definícia, špecifikácia a implementácia reportov) max do 5 pracovných dní od podpísania zmluvy. Práce majú prebiehať v pracovné dni od 9 00 do 16 00, alebo podľa dohody.
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Miesto plnenia zmluvy:   Štát: Slovenská republika    Kraj: Bratislavský    Okres: Bratislava I    Obec: Bratislava - mestská časť Staré Mesto   Ulica a číslo: Grösslingová 1
Čas / lehota plnenia zmluvy: do konca roka 2022.
Druh všeobecných zmluvných podmienok: Kúpna zmluva
Druh financovania: vlastné zdroje
PHZ: 110 833,33 EUR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

21.11.2022 09:00 — 30.12.2022 09:00

1,00 1

110 833,33

110 833,33

Prosíme o predloženie vlastného návrhu zmluvy obsahujúceho všetky požiadavky na plnenie v zmysle zadania

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2022 15:09

15.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 12:54 - Vstupná ponuka 83 000,00 € Cena bez DPH
14.11.2022 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 83 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS