30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36322181
Zepelin, s.r.o.
Gen. M. R. Štefánika 7061, Trenčín, 91101, SVK
Oprava nafukovacích stanov
Oprava nafukovacích stanov NIXUS PRO-SI-61-60 ELR
Služba
1. Výmena bloku dverí
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena dverového bloku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nafukovací stan NIXUS PRO-SI-61-60 ELR | ks | 10 |
2. Dverový blok stanu NIXUS PRO
|
|
---|---|
Funkcia |
Dverový blok stanu NIXUS PRO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dverový blok stanu NIXUS PRO | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál PVC 650g/m2,ťažko horľavý B1,neprepúšťa svetlo, odtieň piesková matná, šedá, olivová matná/ šedá | |
Zips plastový 14mm s mechanickými zaisťovacími príklopkami, s možnosťou vyrolovania a uchytenia v hornej pozícii | |
Rozmer dverí 110x210cm, pripojovací lem okolo dverí kompatibilný zo štandardom NIXUS UNI | |
Pri výmene sa požaduje dodanie originálnych náhradných dielov | musí byť splnené |
Názov |
Objednávateľ požaduje vystaviť protokol o odbornej oprave oprávneným pracovníkom. |
Cena hodinovej sadzby servisného pracovníka bude zahrnutá v cene údržby, opravy a bude zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky (doprava), okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení. |
Opravy, dodanie náhradných dielov bude realizované na základe zistených porúch. |
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomnej objednávky vystavenej oprávnenou osobou objednávateľa na základe predbežnej cenovej a časovej kalkulácie. |
V písomnej objednávke musí byť uvedené miesto plnenia, počty a identifikácia materiálu, na ktorom sa bude vykonávať oprava. |
Kalkulácia náhradných dielov a opravy musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať z ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad, že dodávateľ je spoločnosťou autorizovaný vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis uvedených zariadení. |
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, zhotoviteľ má povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť daného materiálu, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu. Nové nepoužité diely musia byť navrhnuté na daný typ stanu. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia zákazky do 7 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch od 7,00 do 15,00 hod. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy a servisu v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke. |
Na predmet tejto zmluvy objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu (Dodacieho listu) vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list (Dodací list) bude prílohou faktúry. Montážny list (Dodací list) musí obsahovať údaje o skutočnej dobe servisu, opravy a použitých náhradných dieloch s cenami s DPH. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH a tiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je Montážny list (Dodací list). Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané oprav a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov. |
Na náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky v uvedenej predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Termín ukončenia opráv, servisu a údržby je najneskôr november 2022. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Slovenskej armády 52 , Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.11.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
8 000,00
6 666,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2022 13:43
08.11.2022 08:00
08.11.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2022 18:47 - Vstupná ponuka | 7 999,20 | € | Cena s DPH |
03.11.2022 18:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: