• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213220

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213220

OF-264315

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114415

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fotokopírovací stroj, zariadenia a príslušenstvo

Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30121200-5 - Zariadenia na fotokopírovanie
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera a tlačiarne s možnosťou faxu  - farebné, formát A3 s laserovou technológiou tlače
Funkcia
Farebný multifunkčný systém vysokej kvality, rýchlosti a bezpečnosti poskytujúci vysokú mieru flexibility a použiteľnosti pre profesionálne polygrafické pracovisko
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky, skenera a tlačiarne s možnosťou faxu - farebné, formát A3 s laserovou technológiou tlače Súprava 2
Vnútorná pamäť GB 4
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov listov 4000
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) listov 150
Celkový počet vstupných zásobníkov hlavný + ručný 4+1
Podporovaná hmotnosť papiera g/m2 52 300
Farebná dotyková LCD obrazovka so senzorom pohybu " 10
Max. spotreba v "sleep" +/10 % W 0,7
Max. spotreba pri tlači +/- 10% W 1100
Rozlíšenie tlače DPI 1200 x 1200
Rýchlosť tlače +/-5% za minútu, čiernobiela/ farebná (A4) strán 60
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" s 4
Kvalita skenovania DPI 600
Rýchlosť skenovania +/-5 % za minútu, čiernobielo/farebne (A4) strán 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače LASER
Formát tlače A3
Podporovaný formát papiera A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm
Podporované jazyky tlače PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný
Rozhranie USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4), SD-Slot, TPM, DSK
Súčasť súpravy kopírovacieho stroja SDD min. 64 GB SSD + šifrovanie dát
Možnosť na pripojenie HDD min. 1TB + šifrovanie dát
Podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC Musí byť zabezpečené
Podpora SW ovládačov pre server Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, L
Podpora SW ovládačov pre pracovné stanice Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
Výstupná kapacita zariadenia Interný finišer cca na 500 listov s viacpolohovým zošívaním na cca 50 listov, zošívanie v rohoch, brožúra cca 5000 spiniek
Umiestnenie Mobilný podstavec na kolieskach
Senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia - automatické prebudenie zariadenia Musí byť zabezpečené
Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačku pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet Musí byť zabezpečené
Podporný SW prístupný cez webové rozhranie 20/200 umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálácie ďalšieho HW zariadenia Musí byť zabezpečené
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol Musí byť zabezpečené
Záruka minimálne 2 roky
TECHNICKÉ VLASTNOSTI TLAČE HODNOTA / CHARAKTERISTIKA
Obojstranná tlač Automatická
Maximálna mesačná záťaž +/-5% 250 000 A4
Cyklus údržby +/-5% min. 600 000 A4
Životnosť stroja +/-5% min. 1 800 000 A4
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov čierna tonerová naplň 40 000 strán podľa ISO/IEC 19798; farebné tonerové náplne 24 000 strán podľa ISO/IEC 19798
Životnosť valca a vývojky +/-5% min. 600 000 A4
TECHNICKÉ VLASTNOSTI SKENOVANIA HODNOTA / CHARAKTERISTIKA
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným  podávačom dokumentov na 140 listov
Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
Funkcie skenovania Zväčšenie / zmenšenie; Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
Obojstranné skenovanie Obojstranné jednoprechodové skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdnych strán
Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru Musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Ak sa v technických vlastnostiach opisného/objednávkového formulára uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov.
Dodávateľ môže ponúknuť tovar s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť tovar, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Záručná doba je v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na akosť tovaru spočívajúcu v tom, že tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti.  Záručný servis bude vykonávaný u užívateľa alebo nakládka a preprava na záručné plnenie a späť bude realizovaná na náklady dodávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného, nerepasovaného tovaru, zabaleného v originálnom obale s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja a štandardné balenie výrobcu (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Objednávateľ požaduje dodať kompletnú sadu farebných nových plných originálnych nerozbalených tonerov k súprave multifunkčného kopírovacieho zariadenia (sada obsahuje všetky potrebné farebné tonery pre daný typ fotokopírovacieho zariadenia) a dve čierne nové plné originálne nerozbalene tonery k súprave multifunkčného kopírovacieho zariadenia.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodanie tovaru je vrátane inštalácie a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny v meste Martin.
Dodávateľ je držiteľom autorizácie na predaj, inštaláciu a servis ponúkaných zariadení a dodávateľ disponuje vyškoleným personálom, autorizovaným na inštaláciu a servis ponúkaných zariadení.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, jej súčasťou musí byť potvrdený dodací list. Objednávateľ žiada zasielať faktúru elektronicky a následne doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Objednávateľ požaduje 2 výtlačky faktúry a 2 výtlačky dodacieho listu.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa konečného príjemcu a miesta plnenia.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.11.2022 10:00 — 09.12.2022 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

13 180,00

10 983,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2022 12:59

14.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 314
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2022 11:49 - Vstupná ponuka 13 180,00 € Cena s DPH
10.11.2022 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 13 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS