• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202213186

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202213186

OF-264098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7108696

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka medicinálnych a technických plynov a súvisiace služby

medicinálne plyny, technické plyny, nájom

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka medicinálnych a technických plynov a služby s tým spojené
Funkcia
1. Dodávka technických a medicinálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny kvapalný - cisterna 1000 kg 104
Kyslík plynný medicinálny 6,43 m3/150 bar alebo 200 bar ks 48
Kyslík plynný medicinálny 1,61 m3 - 2,2 m3/150 bar alebo 200 bar ks 68
Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 0,43 m3 IV / 200 bar ks 552
Oxid dusný medicinálny 37,5 kg ks 44
Oxid dusný medicinálny 7,5 kg ks 40
Oxid dusný medicinálny 30 kg ks 24
Oxid uhličitý 5kg ks 100
Acetylén technický C2H2 30kg ks 4
Nájomné za odparovaciu stanicu 11230 litrov vrátane odparovačov za mesiac 48
Nájomné za fľaše 0,43 m3 IV ks /deň 49/1460
Nájomné za fľaše ostatné ks /deň 91/1460
 2. Požadované vybavenie v súvislosti s dodávkou medicinálnych a technických plynov
Funkcia
1. odparovacia stanica a zásobník kvapalného O2:
- zásobník na kvapalný medicinálny kyslík 11 230 litrov  (prípustná tolerancia +/- 1000 litrov)- 1 kus
- odparovač - 2 kusy
Odparovacia stanica tvorí vlastníctvo Dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby
2. Kyslík plynný medicinálny s integrovaným ventilom 0,43 m3 IV / 200 barov - 49 kusov
3. Ostatné fľaše - 91 kusov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termín dodania na kvapalný medicinálny kyslík a zväzok najneskôr do 48 hodín od nahlásenia požiadavky hodín 48
Termín dodania na kvapalný medicinálny kyslík v prípade akútnej potreby sa Dodávateľ zaväzuje dodať najneskôr do 24 hodín od nahlásenia požiadavky hodín 24
Termín dodania na plyny medicinálne a technické (fľaše) najneskôr do 24 hodín od nahlásenia požiadavky hodín 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 48 mesiacov.
V objednávkovom formulári bude Objednávateľ požadovať vlastný návrh plnenia zákazky: vložením vlastnej prílohy, z ktorej budú zrejmé jednotkové ceny jednotlivých požadovaných položiek z objednávkového formulára - jednotkové ceny je potrebné uviesť v zložení: bez DPH, sadzbu a výšku DPH, s DPH a z ktorej bude zrejmé, že ponúkané tovary spĺňajú všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii opisného / objednávkového formulára.
Objednávateľ požaduje od Dodávatelia, aby :
- mal dostatočnú rezervu jednotlivých druhov medicinálnych plynov v prípade zvýšenej potreby Odberateľa ( sviatky, zvýšený odber ... atď).
- bol schopný zabezpečiť primeraný zásobník a odparovaciu stanicu kvapalného O2, pre potreby centrálneho rozvodu a znášať náklady na inštaláciu, (príp. odinštalovanie zásobníka po skončení zmluvy) a iné náklady s tým spojené, okrem nájmu za zásobník O2.
- mal havarijné telefónne číslo, kde sa dá dovolať aj mimo bežných pracovných hodín, počas víkendov a sviatkov pre prípad nahlásenia poruchy na zásobníkoch O2, výparníka alebo iného havarijného stavu.
- bol schopný najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy zabezpečiť opravu zásobníka kvapalného O2, prípadne výparníka O2.
- zabezpečil dopravu na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov (1 odberné miesto odparovacia stanica, 1 odberné miesta na vykládku fliaš v rámci areálu Objednávateľa)
- zabezpečil zaškolenie obsluhujúceho personálu na odparovaciu stanicu
- zabezpečil inštaláciu stacionárneho zásobníka na kvapalný kyslík na mieste plnenia a jeho uvedenie do prevádzky
- predložiť referencie na uvedené služby za posledné 3 roky s uvedením kontaktu v danej spoločnosti pre možné overenie referencie
- predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Uvedené množstvá sú orientačné a Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predmet plnenia zákazky počas obdobia trvania zmluvy.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
a) Dodávka medicinálnych, technických plynov, v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového objednania , taktiež umožniť Objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu
b) Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach najneskôr do 1 pracovného dňa od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky
c) Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom e-mailových alebo telefonických objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
d) Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Skutočné odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa.
e) Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu počas doby platnosti zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
f) Dodávateľ nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál Objednávateľa).
g) Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené druhom plynu, množstvom náplne a záručnou dobou, tieto musia byť uvedené aj na dodacom liste. Fľaše musia byť označené čiarovým kódom z dôvodu identifikácie.
Objednávateľ umožní Dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhlášky č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia:
a) odstránenie všetkých Objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení
c) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt
d) Dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom.
Objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu:
a) Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako výhradné technické zariadenie, ktoré budú Objednávateľovi odovzdané pri zaškolení.
b) Objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa aktuálne platných predpisov.
Objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov Objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník Objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, Objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase Dodávateľa a odbornej konzultácii s ním.
d) Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať Dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník Objednávateľa alebo poverený pracovník Dodávateľa.
e) Objednávateľ zabezpečí, aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov.
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s § 11 zákona č 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Platobné podmienky:
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list / preberací protokol.
Kúpna cena je stanovené ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov  na dopravu a inštaláciu. Každá zmena ceny tovaru a služby musí byť odsúhlasená oboma zmluvnými stranami a bude predmetom dodatku.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva, môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
Zodpovednosť za vady:
a) Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale tovaru výrobku.
b) Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky zjavné vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po prevzatí tovaru, najneskôr do 7 dní po zistení vady a to v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
c) Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči Objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
d) Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako, je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

01.12.2022 00:00 — 01.12.2026 00:00

1,00 zákazka

158 992,48

158 992,48

V objednávkovom formulári bude Objednávateľ požadovať vlastný návrh plnenia zákazky: vložením vlastnej prílohy, z ktorej budú zrejmé jednotkové ceny jednotlivých požadovaných položiek z objednávkového formulára - jednotkové ceny je potrebné uviesť v zložení: bez DPH, sadzbu a výšku DPH, s DPH. Vlastný návrh plnenia zákazky musí obsahovať aj informácie o tom, že ponúkané tovary spĺňajú všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii opisného / objednávkového formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2022 14:27

11.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 142
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 08:27 - Vstupná ponuka 158 992,00 € Cena bez DPH
07.11.2022 17:30 - Najvýhodnejšia ponuka 158 991,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS