• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2022 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 08:40

Detail zákazky Z202213185

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2022 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 14:13
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 08:40

Základné údaje

Z202213185

OF-264298

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7120648

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31606300

BB KOMES - EXPORT - IMPORT, s.r.o.

27, Nevidzany, 95162, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výmena čelný skiel

čelné sklo

  • 50112120-0 - Výmena čelných skiel

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výmena čelného skla T 815 8x8 spec.
Funkcia
Výmena pancierového skla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balistické áno
nepriestrelné áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. ( Návrh plnenia s rozkladom ceny odoslať na kontaktný email)
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, cena práce vrátane materiálu potrebného na výmenu.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 14:00. Expedovanie zákazky oznámiť telefonicky, alebo emailom minimálne 2 dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Podpísanú faktúru (s dodacím listom) požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar bude dodaný jednorázovo.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby (životnosti).
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zmluvy realizovať až po telefonickom dohovore s odoberateľom, z dôvodu spresnenia parametrov a termínov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Miesto plnenie spresniť po telefonickom dohovore.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrnická 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

21.11.2022 14:32 — 30.11.2022 14:32

1,00 ks

14 500,00

11 985,53

Predloženie technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2022 10:42

14.11.2022 14:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.11.2022 03:18 - Vstupná ponuka 14 500,00 € Cena s DPH
14.11.2022 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 14 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS