30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom
Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel, FLATRACK, plošina
Služba
1. Opravy a ošetrovanie techniky ( prepravnej plošiny FLATRACK 20 T/1 ) na manipuláciu s materiálom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie opravy naťahovacích valcov (viď. príloha) |
Vykonanie revízie a potrebnej opravy zvarov nosných častí, strmeňa pre uchytenie kontajnera, kotviacich prvkov a držiakov pre uchytenie nákladu. |
Kontrola trvalej deformácie kontajnerovej plošiny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PLOŠINA PREPRAVNÁ FLATRACK 20T/1 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesto plnenia | PREŠOV - 65. prieskumný prápor |
Po oprave vyskúšať funkčnosť techniky. | ÁNO |
Možnosť nasunutia techniky do vlastnej opravovne | ÁNO |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie o registrácii obsahujúcej oprávnenie na úkony vykonávané pri prehliadke plošinového kontajnera FLATRACK 20 T/1 z dôvodu predĺženia životnosti. |
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, vypracovania protokolu. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi. |
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom). |
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po prehliadke vyhotoviť protokol o vykonanej prehliadke (ďalej len „protokol“). Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim zistené skutočnosti |
V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Čapajevová 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
15.11.2022 10:46 — 28.04.2023 10:46
1,00 ks
2 500,00
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2022 09:13
11.11.2022 10:46
11.11.2022 11:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2022 22:48 - Vstupná ponuka | 2 500,00 | € | Cena bez DPH |
07.11.2022 22:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: