• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213140

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213140

OF-263658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7086325

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny a koreniny

trvanlivé potraviny, koreniny, chuťové prísady

  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 15863100-6 - Zelený čaj
  • 15863200-7 - Čierny čaj
  • 15871210-9 - Sójová omáčka
  • 15871260-4 - Omáčky
  • 15871270-7 - Miešané korenisté zmesi
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15892400-1 - Zahusťovadlá
  • 15893300-7 - Zmesové mäsové šťavy/omáčky
  • 15872100-2 - Paprika
  • 15872200-3 - Korenie
  • 15872300-4 - Bylinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny a koreniny
Funkcia
Trvanlivé potraviny a koreniny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baranie rohy sterilizované 640g, 1000g kg 30
Tuniak v oleji (ryby) kg 80
Horčica kg 100
Sójová omáčka l 5
Worchester l 5
Konzervované šťavy (sirupy) l 100
Porciovaný čaj zelený kg 5
Porciovaný čaj čierny kg 5
Polievkové korenie klasik tekuté l 70
Bobkový list kg 1
Korenie karí 20g ks 20
Korenie na steak kg 3
Oblátky LINA 60g ks 1000
Oblátky MILA 50g ks 1000
Oblátky TATRANKY 45g ks 2000
Oblátky Mäta 50g ks 1000
Oblátky kavenky 50g ks 2000
Oblátky horalky Sedita 50g ks 1000
Perník máčaný 80g ks 2000
Ovsené vločky kg 10
Sójové rezance kg 25
Paprika mletá sladká, lahôdková kg 5
Korenie Americké zemiaky kg 1
Korenie čierne mleté kg 2
Majorán kg 1
Rasca celá kg 1
Rasca mletá kg 1
Korenie gulášové kg 2
Korenie grilovacie kg 1
Korenie nové celé kg 1
Bujón hovädzí kg 30
Bujón slepačí kg 30
Bujón zeleninový kg 30
Bujón hubový kg 5
Vegeta kg 20
Korenie pečené kura kg 1
Korenie čierne celé kg 1
Korenie bazalka 20g ks 20
Sušená petržlenová vňať kg 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných alebo telefonických objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb.
Množstvá tovarov sú orientačné a môžu sa meniť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 14:00 hod.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa uzatvorenia zmluvy  do 31.12.2022,  do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou ( nie s elektronickým podpisom)
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

09.11.2022 06:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie) kg, ks, l

9 027,41

7 522,84

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky nemôže dôjsť k plneniu zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2022 10:37

07.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2022 09:54 - Vstupná ponuka 9 027,41 € Cena s DPH
04.11.2022 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 9 027,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS