• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 12:50

Detail zákazky Z202213139

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 12:50

Základné údaje

Z202213139

OF-264341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7086320

Objednávateľ

308153

Obec Lehota

Lehota 16, Lehota, 95136, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravné, poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania objednávateľa formou stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 6,00
Množstvo ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok musí obsahovať názov a logo dodávatela
Stravný lístok musí obsahovať Ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov
Stravný lístok musí obsahovať rok platnosti stravného lístka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podla objednávky. Súčasťou dodávky je pre miesto plnenia je aj požadovaný počet stravných lístkov podľa objednávateľa.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu, t.j  od  vygenerovania zmluvy cez systém EKS
Celková úhrada vo faktúre za dodané stravné poukážky bude vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných lístkov, celkovej ceny za stravnú poukážku vrátene provízie a sumy za dodanie predmetu zmluvy.
Objednávateľ uhradí sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bankovým prevodom.
Dodávateľ nebude účtovať daľšie poplatky a provízie iba tie s ktorými ráta v zadanie zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka
Doba platnosti stravných poukážok Pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lehota č. 16, Lehota, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.11.2022 13:00

500,00 ks

3 000,00

3 000,00

špecifikáciu žiadame predložiť s cenovou ponukou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2022 10:35

07.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2022 11:04 - Vstupná ponuka 2 999,97 € Cena s DPH
02.11.2022 17:06 - Najvýhodnejšia ponuka 2 999,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS