30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
43792782
HORTI s.r.o.
Južná trieda 66, Košice, 04001, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina
ovocie a zelenina, banány, kapusta, pomaranče, cibuľa, mrkva, cesnak, kapustová zelenina, paradajky, papriky, kvasená kapusta
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny pre kuchyňu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 300 | ||
Cesnak | kg | 50 | ||
Cibuľa | kg | 400 | ||
Cibuľka jarná | ks | 30 | ||
Citróny | kg | 50 | ||
Hrušky | kg | 130 | ||
Jablká (rôzne druhy - Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) | kg | 500 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 100 | ||
Kapusta kyslá-kvasená | kg | 100 | ||
Kel hlávkový | kg | 30 | ||
Kiwi | kg | 70 | ||
Mandarínky | kg | 100 | ||
Mrkva | kg | 20 | ||
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) | kg | 50 | ||
Paradajky (rôzne druhy a farby) | kg | 100 | ||
Petržlenová vňať čerstvá | kg | 5 | ||
Pomaranče | kg | 150 | ||
Pór | kg | 50 | ||
Zeler | kg | 20 | ||
Uhorky šalátové | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia vrátane vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6,00 hod. do 12,00 hod. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v závislosti od druhu dodávaného tovaru. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. Tovar musí spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označení na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Doba trvania Kúpnej zmluvy je na obdobie od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou. |
Kukučínová 5272 , Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
09.11.2022 06:00 — 31.12.2022 14:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie, kg
4 098,83
3 603,03
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2022 09:57
07.11.2022 09:00
07.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2022 06:55 - Vstupná ponuka | 4 098,72 | € | Cena s DPH |
07.11.2022 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 097,72 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: