• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 10:05

Detail zákazky Z202213133

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 10:05

Základné údaje

Z202213133

OF-263760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7086316

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43792782

HORTI s.r.o.

Južná trieda 66, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a zelenina

ovocie a zelenina, banány, kapusta, pomaranče, cibuľa, mrkva, cesnak, kapustová zelenina, paradajky, papriky, kvasená kapusta

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 15872100-2 - Paprika
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny pre kuchyňu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 300
Cesnak kg 50
Cibuľa kg 400
Cibuľka jarná ks 30
Citróny kg 50
Hrušky kg 130
Jablká (rôzne druhy - Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) kg 500
Kapusta hlávková biela kg 100
Kapusta kyslá-kvasená kg 100
Kel hlávkový kg 30
Kiwi kg 70
Mandarínky kg 100
Mrkva kg 20
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) kg 50
Paradajky (rôzne druhy a farby) kg 100
Petržlenová vňať čerstvá kg 5
Pomaranče kg 150
Pór kg 50
Zeler kg 20
Uhorky šalátové kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom).
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia vrátane vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6,00 hod. do 12,00 hod.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín  v závislosti od druhu dodávaného tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. Tovar musí spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označení na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Doba trvania Kúpnej zmluvy je na obdobie od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínová 5272 , Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

09.11.2022 06:00 — 31.12.2022 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie, kg

4 098,83

3 603,03

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2022 09:57

07.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 06:55 - Vstupná ponuka 4 098,72 € Cena s DPH
07.11.2022 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 4 097,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS