• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 08:20

Detail zákazky Z202213111

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 08:20

Základné údaje

Z202213111

OF-264390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7108722

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky a PC príslušenstvo

Notebook, dokovacia stanica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebooky a PC príslušenstvo
Funkcia
Zariadenie určené pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 25
2. Dokovacia stanica pre notebook ks 25
3.  Set klávesnica a myš ks 25
4. Taška k notebooku ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1: Notebook
Displej: uhlopriečka 13,5"-14,3" , FHD min. 1920 x 1080 px,  Matný IPS LED, LCD
CPU: hodnotenie Benchmark min 13500
M.2 SSD: min. 256 GB
RAM: min. 8 GB
Grafika: Intel Iris XE alebo vyššia
Operačný systém: Windows 10 Pro 64 bit (SK+EN)
Ďalšie minimálne požadované vlastnosti: WiFi / BT 4.1 / LAN (RJ45)/ 3 x USB 3.1 / HDMI / VGA /bez DVD/ webkamera, USB 3.2 Gen 1, USB-C  na pripojenie dokovacej stanice,
Požiadavka  na zariadenie: záruka min. 2 roky
Položka č.2: Dokovacia stanica pre notebooky
Pripojenie: USB-C, adaptér, napájanie min. 65 W
Funkcie: podpora viacerých monitorov, napájanie a dobíjanie notebooku
Porty: min.: 2 x DisplayPort, 1xHDMI,  4 x USB 3.0, 1xaudio výstup, 1xaudio vstup, 1 x RJ-45,
Ďalšie požiadavky: záruka na zariadenie min. 2 roky
Položka č. 3: Set klávesnica a myš
Požadované vlastnosti a parametre set, klávesnica a myš, čierna, drôtová, klasická CZ/SK , USB, podsvietené klávesy Caps Lock, Num Locks, DPI myši: 1600 DPI
Položka č. 4: Taška pre notebook určená na prenos notebookov s uhlopriečkou obrazovky  do 15,6"
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cena celkom  za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Dodanie tovaru na miesto plnenia požadujeme realizovať  v čase od 7:00 do 14:00 hod. počas pracovných dňoch. Upresnenie termínu dodania požadujem oznámiť 1 deň vopred.
Požaduje sa dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný s originálnym príslušenstvom od výrobcu.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v každej položke od toho istého výrobcu v rovnakom modelovom prevedení.
Po prevzatí tovaru dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru so splatnosťou faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dopravu, doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.
Nedodržanie termínu dodania bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy alebo VZP a od zmluvy odstúpi v zmysle ustanovenia článku XVIII bodu 18.2 bodu a.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

21.11.2022 10:00 — 23.11.2022 15:00

25,00 set

27 510,60

22 925,50

Uvedené v objednávkovom formulári v časti Osobitné požiadavky na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2022 09:43

10.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 452
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2022 14:36 - Vstupná ponuka 27 510,00 € Cena s DPH
09.11.2022 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka 27 510,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS