00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Komponent pre rozšírenie kapacity diskového poľa
diskové pole
Tovar, Služba
1. Tovar 1: Komponent pre rozšírenie kapacity diskového poľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup rozšírenia kapacity diskového poľa existujúceho informačno-technologického prostredia, ktoré je v súčasnosti využívané. Súčasťou predmetu zákazky je komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia a balenia. Náklady na dopravu, balenie a ostatné náklady spojené s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. |
Existujúce informačno-technologické prostredie objednávateľa: - Technické prostriedky: IBM Storwize V5030 kontroléry so sériovými číslami 7814E91 a 7814E92, Lenovo Flex System FC5022 16Gb SAN, Lenovo ThinkSystem SN550 Server, Lenovo EN4093R, HPE 5900AF, Lenovo Flex System Šasi - Manažment softvér: IBM Spectrum Virtualize Software 7.8.1.10 - Virtuálne technologické prostredie: Microsoft Hyper-V 2016; - Operačný systém virtuálnych serverov: Microsoft Windows server 2019, 2016, 2012 R2, 2012; - Programové prostriedky: Microsoft SQL Server 2016 Enterprise. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komponent pre rozšírenie kapacity diskového poľa | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Prevedenie/konštrukcia | Tovar určený na montáž do existujúceho stojana (racku) 19" |
1.2 Napájanie | Dva redundantné v plnej prevádzke vymeniteľné napájacie zdroje |
1.3 Pripojenie | Pripojenie k existujúcemu diskovému poľu IBM Storwize V5030 redundantným pripojením mSAS HD |
1.4 Tier 1 úložisko | Úložisko s výkonom viac ako 20 000 IOPS s celkovou použiteľnou kapacitou aspoň 6.9 TiB hardwarovo zabezpečené aspoň 6 ks diskov typu Read intensive SSD, |
1.4 Tier 1 úložisko | s kapacitou aspoň 1.9 TB v konfigurácii RAID5 s jedným hot-spare |
1.5 Tier 2 úložisko | Úložisko s výkonom viac ako 1000 IOPS s celkovou použiteľnou kapacitou aspoň 22.8TiB hardwarovo zabezpečené aspoň 18ks diskov typu 10kHDD s kapacitou aspoň 1.8TB v konfigurácii RAID6 s dvoma hot-spare |
1.6 Funkcionalita a kompatibilita | Tovar musí byť podporovaný a zároveň kompatibilný s diskovým poľom IBM Storwize V5030 a musí zachovávať všetky svoje funkcie, |
1.6 Funkcionalita a kompatibilita | ako aj funkcie diskového poľa IBM Storwize V5030 po spojení do jedného funkčného celku. |
1.7 Licencie | Požadované je dodanie všetkých licencií potrebných pre správnu funkčnosť dodaného tovaru a zároveň pre funkčnosť v existujúcom IT prostredí diskového poľa IBM Storwize V5030, |
1.7 Licencie | s aktívnymi funkciami Easy tier, Flash copy, Remote copy, Hyperswap |
1.8 Služby softvérovej podpory | Áno, počas doby 36 mesiacov na požadovanú funkcionalitu tovaru a softvéru nainštalovaného na tovare a dodávaného s tovarom, zabezpečenie uvoľňovania opráv, funkčných a bezpečnostných záplat softvéru, |
1.8 Služby softvérovej podpory | možnosť update softvéru v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií počas doby 36 mesiacov, t. j. zmeny alebo opravy ku ktorým došlo v dodanej hlavnej verzii softvéru, |
1.8 Služby softvérovej podpory | možnosť upgradu/downgradu softvéru v hlavnej verzii počas doby 36 mesiacov t. j. zmena hlavnej verzie minimálne o 1 vyššia/nižšia v ktorej došlo k zmene funkcionalít v pôvodnej hlavnej verzii softvéru |
1.9 Dokumentácia | K tovaru dodať výrobcom predpísané technické podmienky na používanie dodaného tovaru, používateľský návod na používanie tovaru v slovenskom alebo českom jazyku, |
1.9 Dokumentácia | certifikát o platnosti záruky poskytovanej výrobcom tovaru na požadované obdobie a zároveň poskytnúť linku na webovú stránku pre overenie záruky poskytovanej výrobcom tovaru, ak je dostupná. |
1.10 Príslušenstvo pre montáž | Súprava náradia a spojovacieho materiálu na montáž do existujúceho stojanu, potrebný počet elektrických napájacích káblov, dátových káblov (napr. S/FTP, mSAS HD) a optických káblov, |
1.10 Príslušenstvo pre montáž | ktorých typ a počet určuje dodávateľ, na základe technických vlastností tovaru, ktorý dodá plnením predmetu tejto zákazky. |
1.11 Záruka | Záručná doba 36 mesiacov s opravou do 30 dní od nahlásenia chyby tovaru, v sídle objednávateľa, nahlasovanie chýb tovaru v zákazníckom pracovisku dodávateľa, |
1.11 Záruka | minimálne v čase 8:00 - 16:00, v pracovné dni, v slovenskom jazyku. |
1.12 Príklad kvality | Sada "1x 2078-24F feature AU48 / AU7N / AU7P IBM Storwize V5000 SFF Expansion Enclosure" "1x feature AXTL Lenovo Storage V5030 Software V7 - Bundle w/3Yr S&S" |
1.12 Príklad kvality | "18x 2078-24F feature AC6A 1.8TB 10K 2.5 Inch HDD" "6x 2078-24F feature AC9J 1.92TB 2.5" Flash Drive" "2x 2078-24F feature ACUA 0.6m 12Gb SAS Cable(mSAS HD)" |
1.12 Príklad kvality | "1x 2078-24G feature 9730 Power Cord - PDU Connection" alebo |
1.12 Príklad kvality | Sada "1x 2078-24G IBM FlashSystem 5100 SFF Expansion Enclosure (potrebný upgrade na IBM Spectrum Virtualize Software 8.3.0 alebo 8.3.1 pre existujúci Storwize V5030 SFF Control Enclosure Model 324)" |
1.12 Príklad kvality | "18x 2078-24G feature AC6A 1.8TB 10K 2.5 Inch HDD" "6x 2078-24G feature ACN0 1.92TB 2.5 Inch Flash Drive" "2x 2078-24G feature ACUA 0.6m 12 Gb SAS Cable (mSAS HD)" |
1.12 Príklad kvality | "1x 2078-24G feature 9730 Power Cord - PDU Connection" |
1.13 Technické vlastnosti | Všetky parametre sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti jednotlivých tovarov a služieb, |
1.13 Technické vlastnosti | ktoré musia navrhované/dodávané tovary a služby spĺňať, ak nie je uvedené inak (ďalej len „minimálne požadované kvalitatívne parametre“) |
1.13 Technické vlastnosti | Konkrétne výrobky sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať tovar rovnakých alebo vyšších parametrov ako tovar od konkrétneho výrobcu. |
1.13 Technické vlastnosti | Dodávané tovary a poskytnuté služby musia tvoriť s existujúcim informačno-technologickým prostredím objednávateľa ucelené, |
1.13 Technické vlastnosti | homogénne prostredie manažovateľné pomocou jedného softvérového nástroja pre všetky komponenty. |
1.13 Technické vlastnosti | Obalový materiál tovarov musí byť recyklovateľný alebo vyrobený z recyklovaného materiálu. |
1.13 Technické vlastnosti | Konštrukcia tovarov musí umožňovať demontáž a nakladanie s tovarmi po skončení životnosti s cieľom maximalizovať zhodnocovanie zdrojov. |
1.13 Technické vlastnosti | Tovary musia byť energeticky úsporné, ekologické a šetrné a musia spĺňať kritériá environmentálnej schémy označovania podľa zákona č. 469/2002 Z. z. o environmentálnom označovaní výrobkov, |
1.13 Technické vlastnosti | ak sa uvedené na dodávané tovary vzťahuje. |
1.13 Technické vlastnosti | Tovary musia spĺňať požiadavky energetickej účinnosti podľa najnovšej verzie ENERGY STAR pre konkrétny typ dodávaného tovaru (https://www.energystar.gov/products/spec), |
1.13 Technické vlastnosti | ak sa uvedené na dodávané tovary vzťahuje. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať, inštalovať, konfigurovať a otestovať zariadenia u objednávateľa, ktoré rozšíria kapacitu existujúceho diskového poľa IBM Storwize V5030 o minimálne 59,4 TB využiteľného priestoru. |
1.2 Súčasťou predmetu zmluvy je montáž, inštalácia/implementácia tovarov a služieb do existujúceho informačno-technologického prostredia objednávateľa, zapojenie, sfunkčnenie, konfigurácia a otestovanie tovaru 1 v existujúcom informačno-technologickom (IT) prostredí objednávateľa ako funkčného logického celku (najmä výkonu zariadení, vstupno/výstupných operácií, funkčnosti a prepojenia s existujúcimi zariadeniami, sledovaním zasielania chybových hlásení), zabezpečenie podpory, upgrade na najnovšiu dostupnú verziu softvéru, |
doplnenie existujúcej konfigurácie uloženia údajov v režime HyperSwap a migrácia existujúcich zväzkov podľa požiadaviek objednávateľa po otestovaní tovaru 1; |
1.3 Súčasťou predmetu zmluvy je záväzok dodávateľa vytvoriť protokol z konfigurácie a otestovania tovaru 1 v rozsahu aspoň identifikácia zmluvných strán realizovanej zákazky, použitých komponentov, prípadné modifikácie existujúcich IT komponentov, spôsob pripojenia do existujúceho IT prostredia, konfigurácia dodaných komponentov, modifikácia konfigurácie existujúcich komponentov, popis metódy a výsledku testovania. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi protokol z konfigurácie a otestovania tovaru 1 v zmysle čl. 5 tejto zmluvy. |
1.4 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu tejto zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite. |
1.5 Na plnenie predmetu tejto zákazky si dodávateľ zabezpečí potrebné náradie, pomôcky, prepravné prostriedky a iný nevyhnutný materiál. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
a) kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo). |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien všetkých tovarov, s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. Jednotkové ceny tovarov musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
c) vyplnený formulár pre kontrolu technických vlastností dodávaných zariadení/tovarov podľa prílohy č. 1 tejto zmluvy – Vlastný návrh plnenia. |
d) zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude plniť časť predmetu tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
e) vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané zariadenia alebo iný rovnocenný doklad v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
f) doklady preukazujúce splnenie environmentálnej schémy označovania podľa zákona č. 469/2002 Z. z. o environmentálnom označovaní výrobkov, |
g) všetku súvisiacu dokumentáciu v prípade predloženia ekvivalentného riešenia preukazujúcu, že všetky minimálne požiadavky na predmet zákazky sú splnené. |
2.2 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, |
kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Originálny dokument bude predložený ako právne overený, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, dodávateľ predloží dokument úradne preložený do slovenského jazyka. |
2.3 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) a to zaslaním požadovaného dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví tejto zmluvy do 10 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie takéhoto dokumentu, ak nebude dohodnuté inak v súlade s touto zmluvou. |
2.4 Dodávateľ predloží objednávateľovi pri preberacom protokole podľa bodu 5 tejto zmluvy certifikát/potvrdenie o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a zároveň i potvrdenie/certifikát/dokument/link na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom zariadení, ak je dostupný a to najneskôr v deň dodania predmetu zmluvy podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. Návod na používanie hardvérového a softvérového tovaru je v slovenskom alebo českom jazyku. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa uvedené v záhlaví tejto zmluvy. |
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 70 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
4. SPȎSOB DODANIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy jednorazovo na miesto plnenia v termíne v zmysle čl. 3 bod 3.2 OPNP tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ je povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa dva pracovné dni vopred o dodaní predmetu zmluvy. |
4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi trojročnú záruku na tovary/zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísanom poverenými zamestnancami zmluvných strán na plnenie predmetu zmluvy, ktorý je bez výhrad. |
4.3 Objednávateľ má právo uplatniť reklamáciu u dodávateľa na tovary počas záručnej doby podľa článku 7. OPNP tejto zmluvy. |
4.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu riadneho splnenia všetkých záväzkov dodávateľa. |
4.5 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. |
4.6 Dodávateľ je povinný zabezpečiť zneškodnenie/recykláciu vzniknutého odpadu (najmä obalového materiálu z dodaných tovarov) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení v niektorých zákonov v znení neskorších predpisoch a so všeobecne záväzným právnym predpisom SR. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom, na základe zaslaného vzoru objednávateľom do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Prílohou preberacieho protokolu bude protokol z konfigurácie a otestovania tovaru podľa čl. 1 bodu 1.3 OPNP tejto zmluvy. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – text Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu:, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru , názov a verzia operačného systému nainštalovaného na zariadení, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko, funkcia osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po ich odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu osobami oprávnenými konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za obe zmluvné strany bez výhrad objednávateľa. |
5.5 Tovary musia byť dodávané nové, originálne tovary od výrobcu tovarov, nerozbalené, nepoškodené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov. |
5.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a podľa bodu 5.5 OPNP tejto zmluvy. |
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA, UDELENIE LICENCIÍ |
6.1 Dodávateľ môže dodať aj ekvivalent tovaru. Za ekvivalent sa považuje tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadovaný tovar bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti/parametre rovnaké alebo vyššie ako požadovaný tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
6.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie (tovar) spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie (tovar) spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácií predmetu zmluvy. |
6.3 Ak navrhnutý ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 9.9 OPNP. |
6.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou, v požadovanom množstve a druhu tovaru vrátane balenia a doručenia na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu. |
6.5 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaných programových prostriedkov v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa technických prostriedkoch a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. |
6.6 Dňom podpísania preberacieho protokolu podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie služieb softvérovej podpory k softvéru, aktualizácie/update softvéru a upgradu/downgradu softvéru (ďalej len „licencie“) v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa softvéru a zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
6.7 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích strán, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia strana uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou stranou, a to v plnej výške. |
7. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku 3 roky na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa) podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. |
7.2 Dodávateľ je povinný riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
7.3 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví vada alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu najneskôr do 30 dní od nahlásenia vady objednávateľom spôsobom uvedeným v technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
7.4 Reklamácie vady tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude mať na tento účel zriadenú alebo na emailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy za dodávateľa, alebo v zákazníckom pracovisku dodávateľa minimálne v čase 8:00 - 16:00, v pracovné dni, v slovenskom jazyku. |
7.5 Reklamácia vady tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzatvorenia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa vada/chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
7.6 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500,- eur za každé jedno porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa . Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Zmluvná cena sa považuje za celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, zneškodnenie/recyklácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zmluvy a iné súvisiace náklady). |
8.2 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 5.4 OPNP tejto zmluvy. Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
8.3 Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel, množstva tovaru, označenia a verzie nainštalovaného softvéru. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
8.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
8.5 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
8.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, bankové spojenie vo formáte IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, jednotková cena, sadzba DPH, celková suma s DPH, dátum vyhotovenia faktúry, dátum dodania tovaru, dátum splatnosti. Dodávateľom predložené faktúry musia byť označené textom podľa pokynov objednávateľa. |
8.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na prepracovanie. |
8.8 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
8.9 V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
8.10 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha na predmet tejto zmluvy. |
8.11 Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľovi. |
8.12 Úhrada faktúry bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na účet dodávateľa uvedený na príslušnej faktúre. |
9. OSTATNÉ USTANOVENIA |
9.1 Tovar dodaný na základe tejto zmluvy je až do zaplatenia príslušnej faktúry vlastníctvom dodávateľa. Vlastnícke právo k dodanému tovaru prechádza na objednávateľa, dňom pripísania príslušnej kúpnej ceny tovaru na bankový účet dodávateľa. |
9.2 Dodávateľ je oprávnený zadať vykonanie časti predmetu tejto zmluvy ďalšiemu dodávateľovi (ďalej len „subdodávateľ“). |
9.3 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, predovšetkým za to, že subdodávateľ spĺňa všetky potrebné kvalifikačné a odborné predpoklady na riadne plnenie predmetu tejto zmluvy, vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. |
9.4 Dodávateľ v plnej miere zodpovedá za plnenie premetu tejto zmluvy zadané subdodávateľovi rovnako, akoby zmluvu plnil sám. |
9.5 Dodávateľ zodpovedá za konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas svojich subdodávateľov tak, ako by išlo o konanie, neplnenie, nedbanlivosť, opomenutie povinností alebo potrebného konania riadne a včas samotného dodávateľa. |
9.6 Dodávateľ je oprávnený zmeniť a/alebo doplniť subdodávateľa počas trvania tejto zmluvy, pričom je povinný takúto zmenu a/alebo doplnenie písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr troch (3) pracovných dní pred začatím plánovanej subdodávky alebo bezodkladne po tom, ako sa o zmene dozvedel. Písomné oznámenie o zmene a/alebo doplnení subdodávateľa bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa bodu 2.1 písm. a) OPNP tejto zmluvy. |
9.7 Všetky činnosti je poskytovateľ povinný vykonávať v súlade s platnými právnymi predpismi SR, slovenskými technickými normami príp. inými záväznými právnymi dokumentmi, ktoré súvisia s plnením predmetu tejto zákazky. |
9.8 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy pred dodaním tovaru v prípade, ak dodávateľ poruší povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP tejto zmluvy. |
9.9 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v lehote do dvoch (2) pracovných dní uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
9.10 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúcich najmä z bodu 2 tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od tejto zmluvy. |
9.11 Účinky odstúpenia od tejto zmluvy nastanú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. V prípade neúspešného doručenia uvedenej písomnosti doporučenou listovou zásielkou sa deň vrátenia zásielky odosielateľovi bude považovať za deň riadneho doručenia. Odstúpenie sa bude považovať za riadne doručené aj vtedy, ak ju adresát odmietne prevziať, pričom deň odmietnutia prevzatia zásielky, sa bude považovať za deň doručenia. |
9.12 Zmluva zaniká písomnou dohodou zmluvných strán; odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa, podľa aktuálne platných Obchodných podmienok elektronickej platformy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
18.11.2022 08:00 — 26.01.2023 16:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
61 956,00
51 630,00
Dodávateľ predloží do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy vyplnený formulár „Vlastný návrh plnenia“
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2022 12:57
15.11.2022 10:00
15.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2022 09:52 - Vstupná ponuka | 61 956,00 | € | Cena s DPH |
14.11.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 61 956,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: