• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202213086

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202213086

OF-264415

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114431

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

00634191

DGB consult, s.r.o.

Kollárova 2641/15, Žilina, 010 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Platforma pre umiestnenie senzorov

simulátor, platforma

  • 34740000-6 - Zariadenia lietadiel alebo kozmických lodí, trenažérov, simulátorov a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Platforma pre umiestnenie senzorov - zástavba do kokpitu lietadla Z-142
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Platforma pre umiestnenie senzorov - zástavba do kokpitu lietadla Z-142 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
v súlade s AFM a SRM
tuhá konštrukcia s hmotnosťou do 10kg, certifikovaný materiál podľa Part 21, norma AMS-QQ-A-200/3, akosť 2024
možnosť nastavenia platformy na vrchnej časti standu v osiach x, y a z v rozsahu minimálne +/- 250 mm s nastaviteľným uhlovým rozsahom naklopenia od 0-45°
násobky prevádzkového zaťaženia +6g/ -3g
inštalácia na styčné príruby bez zásahu do primárnej konštrukcie lietadla
montáž a demontáž na letisku v Dolnom Hričove
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Splatnosť faktúry je 60 dní
Prílohou návrhu musí byť aj Výkresová dokumentácia
Na základe predloženého návrhu si vyhradzujeme posúdenie a pripomienkovanie navrhovanej konštrukcie v zmysle politiky CMS / Risk Asessment procedúr.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letisko Hričov, fakulta PEDAS, katedra KLD, Dolný Hričov, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.11.2022 10:00 — 09.12.2022 14:00

2,00 ks

2 900,00

2 900,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2022 08:32

14.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2022 17:45 - Vstupná ponuka 2 650,00 € Cena bez DPH
13.11.2022 17:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 650,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS