• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 10:00

Detail zákazky Z202213083

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2022 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2022 10:00

Základné údaje

Z202213083

OF-264391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7108710

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50676229

Smart Home Invest, s.r.o.

Ulica Istvána Gyurcsóa 6119, Dunajská Streda, 92901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Svietidlá, osvetľovacie zariadenia, svetelné zdroje a príslušenstvo

Neónové trubice, LED svietidlá, LED trubice, Žiarovky

  • 31519000-7 - Žiarivky a neónové lampy
  • 31519100-8 - Žiarivky
  • 31519200-9 - Neónové lampy
  • 31524000-5 - Príslušenstvo k stropným alebo nástenným svietidlám
  • 31520000-7 - Lampy/svietidlá a príslušenstvo k nim
  • 31524100-6 - Príslušenstvo k stropným svietidlám
  • 31524120-2 - Stropné svetlá
  • 31524200-7 - Príslušenstvo pre nástenné svetlá
  • 31530000-0 - Časti lámp a osvetľovacích zariadení
  • 31531000-7 - Žiarovky
  • 31531100-8 - Elektrické trubice
  • 31532000-4 - Časti lámp a svietidiel a príslušenstvo k nim
  • 31532100-5 - Trubicové svietidlá
  • 31532110-8 - Trubicové žiarivky
  • 31532900-3 - Žiarivkové svietidlá
  • 31532910-6 - Žiarivkové trubice
  • 31532120-1 - Kompaktné trubicové žiarivky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LED Žiarivková trubica 18W
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 73
Svetelný tok Lm 1700
Dĺžka mm 1200
Príkon zdroja W 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pätica G13
Farba svetla Denná biela
 2. LED Žiarivkové svietidlo  2x18W
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 30
Dĺžka mm 1250
Výška mm 66
Šírka mm 151
Príkon zdroja W 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pätica G13
Farba svetla Denná biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Originál faktúru doručiť na adresu Čapajevova 38, 08001 Prešov
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.11.2022 10:00 — 25.11.2022 15:30

103,00 ks

902,78

902,78

Nevyžaduje sa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.11.2022 08:52

11.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 518
 30
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.11.2022 09:38 - Vstupná ponuka 741,00 € Cena bez DPH
04.11.2022 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 740,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS