• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 16:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 08:55

Detail zákazky Z202213081

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 16:51
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 08:55

Základné údaje

Z202213081

OF-264418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104082

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery, cartridge - mimo RD

tonery, náplne do tlačiarní

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner do tlačiarne HP LaserJet CF259XC alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja. Ochranné známky na každej náplni. Nedodržanie sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Rok výroby tonerov od roku 1/2021+
Výrobca HP
Hmotnosť 1000 g
Tlačiarenská technológia laserová
Približná kapacita tlače 10 000 strán
Farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia zmluvy.
Požaduje sa dodanie originálnych tonerov a náplní v pracovné dni od 7:00 do 13:00.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe aktualizovaný rozpočet na každú položku do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Tonery musia byť dodané v pôvodných, nepoškodených obaloch výrobcov, opatrených nepoškodenými ochrannými prvkami - hologramami a pod.
Originálne tonery musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Záručná doba na dodaný tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúry.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, a to čitateľne.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách (poškodeniach), prípadne dodávky iného tovaru tento neprevziať.
Požaduje sa minimálne 1 deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej  v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. Tonery musia byť 100% nové, originálne od výrobcu daných zariadení.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných alebo kompatibilných (alternatívnych) tonerov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

14.11.2022 08:00 — 30.11.2022 15:00

1,00 položky opisného formulára

575,90

479,92

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2022 16:51

10.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 49
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2022 15:24 - Vstupná ponuka 575,89 € Cena s DPH
10.11.2022 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka 574,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS